افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

فروش 341000 memecoin توسط Vitalik Buterin

  • کد خبر : 386867
فروش 341000 memecoin توسط Vitalik Buterin

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، برای حمایت از توسعه دهندگان پروژه TornadoCash، 341000 دلار از memecoin های خود را در چند ساعت گذشته فروخت. TornadoCash یک پروژه بحث برانگیز در دنیای رمزنگاری است که هدف آن حفاظت از حریم خصوصی تراکنش ها است و در ماه های اخیر تحت فشار قانونی قرار گرفته است. به گزارش […]

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، برای حمایت از توسعه دهندگان پروژه TornadoCash، 341000 دلار از memecoin های خود را در چند ساعت گذشته فروخت. TornadoCash یک پروژه بحث برانگیز در دنیای رمزنگاری است که هدف آن حفاظت از حریم خصوصی تراکنش ها است و در ماه های اخیر تحت فشار قانونی قرار گرفته است.

به گزارش اسمارتک نیوز، بوترین به منظور حمایت از جامعه توسعه دهندگان این پروژه که تحت فشار نهادهای نظارتی هستند این اقدام را انجام داده است. اقدام او توجه بسیاری از فعالان رمزارز را به خود جلب کرده است و نشان دهنده تعهد بوترین به حمایت از پروژه هایی است که به افزایش حریم خصوصی کاربران کمک می کند.

فروش گسترده سکه های میم توسط ویتالیک بوترین

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، همچنان به فروش سکه های میم خود ادامه می دهد و به نظر نمی رسد برنامه ای برای توقف آن داشته باشد. با توجه به پلتفرم Spotonchain، بوترین برخی از میم کوین های خود از جمله MOODENG، DEGEN، NEIRO و KABOSU را به همراه استیبل کوین USDT فروخته است. ارزش فروش 140.67 ETH (حدود 242000 دلار) است و همه این ارزهای دیجیتال به ETH تبدیل شده اند.

داده های پلتفرم Spotonchain در مورد فروش گسترده Vitalik Buterin - منبع: Platform X
داده های پلتفرم Spotonchain درباره فروش انبوه Vitalik Buterin – منبع: Platform X

با توجه به اینکه بوترین یکی از افراد شناخته شده در بازار کریپتو به حساب می آید، چنین فروش بزرگی توسط وی در مدت زمان کوتاهی توجه بازار را به خود جلب کرده است. این اولین بار نیست که بوترین ممکوین های خود را می فروشد.

در ماه آگوست، او تمام توکن‌های Neiro 17.145 میلیاردی خود را به ارزش 44.53 اتریوم فروخت. پس از آن ارزش این میم کوین 60 درصد کاهش یافت و قیمت آن در آن زمان به 0.011 دلار رسید. با توجه به این موضوع، برخی از تحلیلگران نگران هستند که این فروش گسترده باعث کاهش قیمت این میم کوین ها نیز شود.

با این حال، پس از اینکه بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، امروز 11.76 میلیارد توکن MOODENG را از طریق KyberSwap فروخت و آنها را با 21033 ETH (حدود 50900 دلار آمریکا) مبادله کرد، گفته می‌شود که قیمت memecoin دارای MOODENG بیش از 290 درصد در شبکه اتریوم و بازار آن افزایش یافته است. سقف سرمایه از 11 میلیون دلار فراتر رفته است.

دلایل احتمالی فروش سکه های میم توسط بوترین

گمانه زنی های مختلفی در بازار وجود دارد که حول محور دلایل این اقدام می چرخد. پلتفرم Spot Anchain اعلام کرده است که بوترین 100 اتریوم معادل حدود 242000 دلار را به کمپین “آزادی الکسی و روم” اهدا کرده است. این کمپین برای کمک به Alexey Pertsev و Roman Storm، خالقان پروژه Tornadoch، که با چالش های قانونی روبرو هستند، راه اندازی شد.

TornadoCash سرویسی است که به کاربران کمک می کند تراکنش های خود را خصوصی نگه دارند و توسعه دهندگان آن به دلیل سوء استفاده برخی از افراد از این سرویس تحت فشار قانونی قرار گرفته اند. حمایت بوترین از این توسعه دهندگان نشان دهنده تعهد او به حفظ حریم خصوصی در دنیای کریپتو است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-05 18:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.