افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

مهدی طارمی در یک قدمی رویا!

  • کد خبر : 386858
مهدی طارمی در یک قدمی رویا!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی بالاترین میانگین گل و پاس گل را در بین بازیکنان آسیایی در لیگ قهرمانان اروپا دارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ 8 نوامبر 1403 در سئول بهترین های فوتبال آسیا را معرفی خواهد کرد. بنابراین ایران نامزدهای بهترین لژیونر، بهترین بازیکن فوتسال و بهترین فدراسیون فوتبال آسیا را دارد. […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی بالاترین میانگین گل و پاس گل را در بین بازیکنان آسیایی در لیگ قهرمانان اروپا دارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ 8 نوامبر 1403 در سئول بهترین های فوتبال آسیا را معرفی خواهد کرد. بنابراین ایران نامزدهای بهترین لژیونر، بهترین بازیکن فوتسال و بهترین فدراسیون فوتبال آسیا را دارد.

بهترین لژیونر

مهدی طارمی (ایران)

موسی التمری (اردن)

سون هیونگمین (کره جنوبی)

در این بخش، مهدی طارمی و سون هیونگ مین شانس زیادی برای انتخاب به عنوان بهترین لژیونر سال دارند و باید دید در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا چه کسی را به عنوان بهترین بازیکن سال در بخش لژیونری انتخاب خواهد کرد. . . مهاجم 32 ساله اینتر با نمایشی درخشان مقابل ستاره سرخ بلگراد که با یک گل و دو پاس گل همراه بود، جایزه بهترین بازیکن را از آن خود کرد. طارمی در 28 بازی لیگ قهرمانان 11 گل و 8 پاس گل به ثبت رسانده و سون هیونگ مین با 19 گل بهترین گلزن آسیاست. اما میانگین دقایق گلزنی و پاس گل بازیکنان آسیایی نشان از برتری مهدی طارمی نسبت به سون هیونگ مین دارد.

مهدی طارمی هر 107 دقیقه یک گل یا پاس گل

سون هیونگ مین هر 160 دقیقه یک گل یا یک پاس گل

ماکسیم شاتسکیخ هر 186 دقیقه یک گل یا پاس گل می دهد
مهاجم ایرانی اینتر پس از درخشش مقابل ستاره سرخ بلگراد به یکی از 4 نامزد آخر بهترین بازیکن هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد اما در نهایت کریم ادیمی از بروسیا دورتموند این عنوان را به دست آورد. یاران طارمی امشب در سری آ به مصاف تورینو می رود و سپس در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان به مصاف آرسنال می رود.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.