افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

نظر داور کارشناس در مورد صحنه های مشکوک بازی پرسپولیس – چادرملو – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 386838
نظر داور کارشناس در مورد صحنه های مشکوک بازی پرسپولیس – چادرملو – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و چادرملو در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید تا شاگردان دی گاریدو. به طور موقت در بالای جدول باقی ماندند. قضاوت این بازی بر […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و چادرملو در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید تا شاگردان دی گاریدو. به طور موقت در بالای جدول باقی ماندند. قضاوت این بازی بر عهده احمد محمدی بود.

نوذر رودنیل کارشناس داوری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره قضاوت محمدی در این بازی گفت: ابتدا باید بگویم تا زمانی که فناوری کامل سیستم داور ویدیویی VAR را معرفی نکرده باشند، این سیستم را جمع آوری می کنند. اگر بخواهیم با این نوع سیستم ها جلو برویم، هیچکس در بازی های حساس جلوتر نخواهد بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول و دوم تیم داوری تصمیم خوبی گرفت. فکر می کنم اخطار به میلاد سرلک در این دیدار سختگیرانه بود. در دقیقه 11 فرشاد احمدزاده به درستی آفساید اعلام شد و در دقیقه 27 کمک داور در تصمیمی عجیب میلاد محمدی را آفساید اعلام کرد. قرار گرفتن کمک داور در این صحنه بسیار بد بود و به مصاف یک بر یک پرسپولیس منجر شد.

این کارشناس داوری اضافه کرد: در دقیقه 1+45 کنعانی زادگان روی بازیکن چادرملو خطا نکرد و به نظر من 3 دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول کافی نبود و باید حداقل 5 دقیقه وقت اضافه اعلام می شد.

رودنیل در خصوص صحنه گلزنی پرسپولیس گفت: لوکاس ژوائو و مدافع چادرملو همزمان پاهای خود را بالا آوردند و در این مورد خطایی در نظر گرفته نمی شود و ادامه بازی در این صحنه درست بود و پرسپولیسی ها گل زد. گل به درستی رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.