افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

طرح نیروی دریایی سپاه برای مقابله با اسرائیل

  • کد خبر : 386810
طرح نیروی دریایی سپاه برای مقابله با اسرائیل

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آستانه اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی (16 مهر/24 مهر 1402) گفت: نیروهای مسلح ایران برای مقابله با انواع تهدیدات در منطقه آماده شده اند. سال های اخیر تنگسیری در ادامه به تنگه هرمز اشاره کرد و گفت: تنگه هرمز یک تنگه بسیار مهم و […]

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آستانه اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی (16 مهر/24 مهر 1402) گفت: نیروهای مسلح ایران برای مقابله با انواع تهدیدات در منطقه آماده شده اند. سال های اخیر

تنگسیری در ادامه به تنگه هرمز اشاره کرد و گفت: تنگه هرمز یک تنگه بسیار مهم و راهبردی است که در جنوب ایران و متعلق به ایران و کشورهای همسایه است. فعالیت های هفته دفاع مقدس امسال با رژه ای که دیدند آغاز شد و 583 فروند شناور شامل موشک انداز، ناو پشتیبانی و ناوهای متعلق به نیروهای بسیج و همچنین هواپیماهای جنگی و بالگرد و ترابری در آن شرکت داشتند.

وی افزود: پس از 44 سال حق داریم افتخار کنیم که دستگاه ها و تجهیزاتی که دیدید و می بینید از تولیدات ما در دوران تحریم کلی اقتصادی است. در این میان امسال سال خاصی است زیرا از یک سو شاهد جنایات صهیونیست ها در غزه یعنی فلسطین هستیم و از سوی دیگر شاهد جنایات صهیونیست ها در لبنان هستیم که البته ، آنها توسط جامعه جهانی محکوم شده اند، بنابراین امسال رنگ و بوی خاصی دارد.

تنگسیری تصریح کرد: رژه روز یکشنبه 31 شهریور ماه دو پیام روشن داشت یکی برای دشمنان و دیگری برای دوستان. پیام به دوستان این است که شما خوب می دانید که ایران اسلامی همچنان تحت انواع تحریم های اقتصادی است، اما ما هرگز در برابر ارعاب آمریکا سر فرود نیاورده ایم.

وی بیان کرد: از سوی دیگر ما همچنان در تحریم اقتصادی هستیم، اما این قابلیت ها را در دوران تحریم اقتصادی ایجاد کردیم و این البته یک پیام و به معنای آن است که می توانیم مراقب خودمان باشیم و آنچه را که نیاز داریم در درون خود تولید کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: این پیامی است برای دوستان و روشنگر این واقعیت است که می توانند بدون نیاز به آمریکا و صهیونیست ها بایستند تا مسلمانان هر آنچه را که نیاز دارند داشته باشند و به هیچ وجه کمبود نداشته باشند. ما همچنین پیام صلح برای کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای دوست، چه در منطقه و چه در خارج از کشور داریم، زیرا هر از چند گاهی هیئت هایی از آنها به ایران می آیند.

ما هرگز اجازه ندادیم اراذل و اوباش آمریکایی امنیت تنگه هرمز را تهدید کنند.

دریادار تنگسیری گفت: این ما هستیم که امنیت و ثبات را در تنگه هرمز برقرار کردیم و هرگز اجازه ندادیم اراذل و اوباش آمریکایی این منطقه را تهدید کنند. در مورد پیام دیگر باید بگویم که رژه اخیر پیامی است برای کسانی که می خواهند در مقابل مردم ما و بقیه مسلمانان مظلوم جهان بایستند و معنایش این است که ما می توانیم این امکان را نیز ایجاد کنیم. در مقابل آنها ایستاده است

اگر دشمنان بخواهند با آتش بازی کنند ما قاطعانه با آنها مقابله خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: پیام صلح و دوستی به دوستان این است که «ما می توانیم» اما پیام دشمنان این است که اگر بخواهند با آتش در منطقه بازی کنند، قاطعانه با آنها مقابله خواهیم کرد. ما مطمئن هستیم که دشمنان باید برای فروش سلاح خود دشمنی کنند، به همین دلیل است که برای مسلمانان دشمنی می کنند.

دریادار تنگسیری گفت: اسلام به ما اجازه حمله به هیچ کشوری را نمی دهد مگر اینکه به ما حمله کنند، اما دشمنان می خواهند سلاح های خود را در بازار بفروشند و مدت حضور غیرقانونی خود را در منطقه افزایش دهند، بنابراین نیاز به دشمن تراشی دارند. چرا در گوش هستند. دیگران زمزمه می کنند که ایران برای شما و منافع شما خطرناک است.

وی افزود: بنابراین اگر منافع ملی و اسلامی ما خدشه دار نشود، هیچ عکس العملی نشان نمی دهیم، اما به هر حال اگر یک کشور اسلامی مورد تعرض کشوری غیراسلامی قرار گیرد یا کشورهای همسایه از مظلوم دفاع می کنیم. ما مصمم هستیم در مقابل قلدری و خرابکاری آمریکا بایستیم و دیگران هستند، ما به آنها کمک خواهیم کرد. شما تغییراتی که در قطر اتفاق افتاد را دیدید، ما حاضر بودیم به هر نحوی که می توانستیم به این کشور مسلمان کمک کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: در محاصره ای که کشور قطر شاهد آن بود، ارتباط آن با ایران فقط از طریق هوا و دریا بود، بنابراین ما این دو میدان را به روی یک کشور مسلمان و اگر هر یک از طرفین بخواهند، باز کردیم. حمله کنند، ما بیکار نخواهیم نشست، بلکه برای دفاع از آنها عجله خواهیم کرد.

وی گفت: بر این اساس پیامی که می گوید «ما می توانیم» خطاب به مسلمانان و دوستان ما در منطقه است، این پیام محکمی است که نشان می دهد ما در مقابل دشمن قرار داریم و تسلیم فشار نمی شویم. مرگ را انتخاب کن، اما ما تسلیم هیچ ظلمی و ارعاب نخواهیم شد.

دریادار تنگسیری درباره توان نظامی ایران گفت: رزمایش های نظامی متعددی را در طول سال در منطقه و خارج از کشور انجام می دهیم. ما تمام سناریوهایی را که دشمن می‌توانست در یک منطقه جغرافیایی مثلاً خلیج فارس یا حتی خارج از آن انجام دهد، می‌سنجیم و بر اساس آن آموزش و طراحی می‌کنیم.

طراحی ایران در برابر بازی نتانیاهو با آتش

وی گفت: ما برای هر شرایطی آماده می شویم و رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده کل سپاه و فرمانده کل سپاه همواره بر آمادگی کامل تاکید دارند. و هشدار برای مواجهه با شرایط عادی یا استثنایی در منطقه، یکی از این موارد بازی ای است که نتانیاهو با آتش بازی می کند و شعله آن را روشن می کند و حتی آموزش های مختلفی برای این کار طراحی کرده ایم.

طراحی سناریوهای درگیری ایران با دشمن

وی ادامه داد: 44 سال است که این وضعیت وجود دارد، ما جنگ را پشت سر گذاشتیم، برای هر شرایطی برنامه داریم، یکی از این برنامه ها مقابله با اتفاقاتی است که در آینده با آن مواجه خواهیم شد، سناریوهای درگیری داریم که با آنها طراحی کرده ایم. . دشمن

دریادار تنگسیری افزود: ما رهبری آگاه، دانا، فهیم و فهیم داریم که آینده را به خوبی می بیند. 20 سال پیش مقام معظم رهبری مشاهداتی در مورد هوش مصنوعی به ویژه جنگ مدرن مطرح کردند، بنابراین موشک هایی با بردهای مختلف ساختیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: زمانی که 8 سال وارد جنگ تحمیلی شدیم بالاترین یا بهترین موشکی که در آن زمان داشتیم موشک هارپون با برد 40 کیلومتر بود اما امروز در وزارت دفاع از موشک استفاده می شود. با محدوده های مختلف در حال ساخت، آنچه که چشم نشان می دهد. معیار سنجش آینده ماست.

تجهیز نیروهای نظامی به موشک ها و پهپادهای هوش مصنوعی

وی گفت: کشتی ها و شناورهای نظامی در اختیار نیروهای نظامی خود را از خارج وارد می کردیم اما اکنون در حال ساخت هستیم و این چشم انداز ما از آینده است که بر اساس توصیه های رهبر جمهوری اسلامی است. انقلاب و فرمانده کل قوا». یعنی ما هر روز خود را برای مقابله با انواع تهدیدات مدرن آماده می کنیم، به همین دلیل خود را به موشک هایی با هوش مصنوعی و پهپاد مجهز کرده ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: هر کاری که در رزمایش انجام می دهیم جزء توان نظامی ماست چرا که همه توان خود را در ملاء عام نشان نمی دهیم.

بهره برداری از پژو در دست غیرنظامیان جرم است

دریادار تنگسیری انفجار دستگاه های ارتباطی (پیجرها) توسط رژیم صهیونیستی در لبنان را جنایت توصیف کرد و گفت: غیرنظامیان از این دستگاه های اطلاعاتی یا پیجر استفاده می کنند و اسرائیلی ها اقدام به خرابکاری صنعتی روی این دستگاه ها کرده اند، این هنر نیست و ما قطعاً انجام نمی دهیم. انجامش بده بنابراین. ما سهام نمی پذیریم.

وی افزود: زمانی که جنگ در اوکراین رخ داد، دیدیم که غربی‌ها چگونه رفتار کردند و جهان از جای ننشست، اما در کشور مسلمانی که اعمال و جنایات وحشیانه علیه آن انجام می‌شود، می‌بینید که غربی‌ها آن را محکوم نمی‌کنند. مواضع آنها در مورد انفجار پژو (پیجرها) فقط شفاهی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: غربی ها همیشه از صهیونیست ها دفاع می کنند، حتی پس از ارتکاب چنین جنایت فجیعی، باز هم از آنها دفاع می کنند، در حالی که این جنایت علیه همه مردم است نه گروه خاصی، حتی در حق فروشندگان، دستفروشان، روسپی ها، زنان. و بچه ها از جمله کسانی که پیجر داشتند، بسیاری از آنها در اثر انفجار شهید یا مجروح شدند.

از میان اخبار

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.