افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

ما برای همه شرایط آماده ایم – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 386795
ما برای همه شرایط آماده ایم – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علیرضا ازدحام فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آستانه اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی (7 اکتبر / 15 مه 1402) حماس گفت بیا شبکه خبری العالم با ویژه برنامه «طوفان مقاومت» افزود: نیروهانایی ایران مسلح در سال آنها در گذشته خود را برای رویارویی با انواع تهدیدات آماده […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علیرضا ازدحام فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آستانه اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی (7 اکتبر / 15 مه 1402) حماس گفت بیا شبکه خبری العالم با ویژه برنامه «طوفان مقاومت» افزود: نیروهانایی ایران مسلح در سال آنها در گذشته خود را برای رویارویی با انواع تهدیدات آماده کرده اند.

ازدحام به سمت تنگه ادامه دهید خطرات اشاره کرد و گفت: تنگه هرمز یک تنگه بسیار مهم و استراتژیک است که در جنوب ایران و متعلق به ایران و کشورهای همسایه است. فعالیت های هفته دفاع مقدس امسال با رژه ای که دیدید آغاز شد که در آن 583 شناور از جمله ناوهای موشکی حضور داشتند. سبکناوهای پشتیبانی و نیروهای بسیج و همچنین هواپیماهای جنگی و ترابری و بالگردها در این مراسم شرکت داشتند.

وی افزود: پس از 44 سال حق داریم افتخار کنیم که دستگاه ها و تجهیزاتی که دیدید و می بینید از تولیدات ما در دوران تحریم کلی اقتصادی است. در این میان امسال سال خاصی است زیرا از یک سو شاهد جنایات صهیونیست ها در غزه یعنی فلسطین هستیم و از سوی دیگر شاهد جنایات صهیونیست ها در لبنان هستیم که البته البته آنها از سوی جامعه جهانی محکوم شده اند، بنابراین امسال رنگ و بوی خاصی دارد.

ازدحام وی بیان کرد: رژه روز یکشنبه 31 شهریور ماه دو پیام روشن داشت یکی برای دشمنان و دیگری برای دوستان. پیام به دوستان این است که شما به خوبی می دانید که ایران اسلامی همچنان تحت انواع تحریم های اقتصادی است اما هرگز مخالف نیست قلدر آبی ما در ایالات متحده فرود نیامدیم.

وی گفت: از طرفی ما همچنان در تحریم اقتصادی هستیم اما در دوران تحریم اقتصادی این قابلیت ها را ایجاد می کنیم و این البته یک پیام است و به این معناست که می توانیم روی پای خود بایستیم و آنچه را که داریم تولید کنیم. نیاز دارند. داخل

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: این پیامی است برای دوستان و روشنگر این واقعیت است که می توانند بدون نیاز به آمریکا و صهیونیست ها بایستند تا مسلمانان هر آنچه را که نیاز دارند داشته باشند و به هیچ وجه کمبود نداشته باشند. همچنین برای کشورهای منطقه خلیج فارس و کشورهای دوست، چه در داخل و چه خارج از منطقه، پیام صلح داریم که هر از چند گاهی هیئت هایی از آنها به ایران سفر می کنند. می تواند بیا.

ما هرگز اجازه ندادیم اراذل و اوباش آمریکایی امنیت تنگه هرمز را تهدید کنند.

دریاسالار ازدحام وی گفت: این ما هستیم که امنیت و ثبات را در تنگه هرمز برقرار کردیم و هرگز اجازه ندادیم اراذل و اوباش آمریکایی این منطقه را تهدید کنند. در مورد پیام دیگر باید بگویم که رژه اخیر پیامی است برای کسانی که می خواهند در مقابل مردم ما و بقیه مسلمانان مظلوم جهان بایستند و معنایش این است که ما می توانیم این امکان را نیز ایجاد کنیم. در مقابل آنها ایستاده است

اگر دشمنان بخواهند با آتش بازی کنند ما قاطعانه با آنها مقابله خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: پیام صلح و دوستی به دوستان این است که «ما می توانیم» اما پیام دشمنان این است که اگر بخواهند با آتش در منطقه بازی کنند، قاطعانه با آنها مقابله خواهیم کرد. ما مطمئن هستیم که دشمنان باید برای فروش سلاح خود دشمنی کنند، به همین دلیل است که برای مسلمانان دشمنی می کنند.

دریاسالار ازدحام وی گفت: اسلام به ما اجازه حمله به هیچ کشوری را نمی دهد مگر اینکه به ما حمله کنند، اما دشمنان می خواهند سلاح های خود را در بازار بفروشند و مدت حضور غیرقانونی خود را در منطقه افزایش دهند، بنابراین نیاز به دشمن سازی دارند و به همین دلیل است. در گوش یکدیگر زمزمه می کنند. می گویند ایران برای شما و منافع شما خطرناک است.

وی افزود: بنابراین اگر منافع ملی و اسلامی ما خدشه دار نشود عکسی هم نیست. عملی ما این را نشان نمی دهیم، اما به هر حال از مظلوم دفاع می کنیم، اگر کشوری اسلامی مورد حمله یک کشور غیر اسلامی قرار گیرد یا کشورهای همسایه مصمم به مخالفت با آن باشند. قلدر آبی و اگر آنها گانگسترهایی از ایالات متحده و دیگران هستند، ما به آنها کمک خواهیم کرد. شما حوادثی را که در قطر رخ داد دیده اید، ما آماده بودیم تا هر کاری که می توانیم برای کمک انجام دهیم. بلند می شود بیایید با این کشور مسلمان این کار را بکنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: در محاصره ای که قطر شاهد آن بود، ارتباط آن با ایران فقط از طریق مناطق هوایی و دریایی بود، بنابراین ما این دو منطقه را به روی یک کشور مسلمان باز کردیم و اگر طرفی بخواهد به آن کشورها حمله کند، این کار را نمی کنیم. آن را آنها به سادگی بیکار می ایستند اما برای دفاع از شما عجله می کنند.

وی گفت: بر این اساس پیامی که می گوید «ما می تواند «ما می توانیم» خطاب به مسلمانان و دوستان ما در منطقه است، این پیامی قوی است و بیانگر این است که ما با دشمن روبرو هستیم و تسلیم فشار نمی شویم، مرگ را انتخاب می کنیم، اما تسلیم هیچ ظلمی نمی شویم. و قلدر آبی ما نمی خواهیم

دریاسالار ازدحام وی درباره توان نظامی ایران اظهار داشت: در طول سال سرد سلام ما در منطقه و خارج از آن کارهای زیادی انجام می دهیم. همه سناریوهایی را که دشمن می توانست در یک منطقه جغرافیایی مثلاً خلیج فارس یا حتی خارج از آن انجام دهد را می سنجیم و بر اساس آن آموزش و طراحی می کنیم.

طراحی ایرانی علیه بازی نتانیاهو با آتش

وی گفت: ما برای هر شرایطی و رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا آماده می شویم آن را ذخیره کنید خداوند و فرمانده کل سپاه همواره بر آمادگی و هوشیاری کامل برای رویارویی با شرایط عادی یا استثنایی منطقه تاکید دارند، یکی از این موارد بازی نتانیاهو با آتش و روشن کردن شعله آن است و حتی طراحی های متفاوتی نیز داشته ایم. آموزش هایی برای آن

طراحی سناریوهای درگیری ایران با دشمن

وی ادامه داد: 44 سال است که این وضعیت وجود دارد، جنگ را پشت سر گذاشتیم، برای هر شرایطی برنامه داریم و یکی از این برنامه ها مقابله با اتفاقاتی است که در آینده با آن مواجه خواهیم شد. آن ها ما آن را برای درگیری با دشمن طراحی کرده ایم.

دریاسالار ازدحام وی افزود: ما رهبری آگاه، دانا، فهیم و فهیم داریم که به آینده نگاه خواهد کرد. می تواند ببینید 20 سال پیش مقام معظم رهبری مشاهداتی در مورد هوش مصنوعی به ویژه جنگ مدرن مطرح کردند، بنابراین موشک هایی با بردهای مختلف ساختیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: زمانی که 8 سال وارد جنگ تحمیلی شدیم، بالاترین یا بهترین موشکی که در آن زمان داشتیم، موشک بود. هارپون با برد 40 کیلومتر بود اما امروز وزارت دفاع در حال ساخت موشک هایی با بردهای مختلف است که چشم را نشان می دهد. سبک آینده ماست.

تجهیز نیروهای نظامی به موشک با هوش مصنوعی و هواپیماهای بدون سرنشین

وی گفت: کشتی ها و کشتی های جنگی که در اختیار نیروهای نظامی خود داریم، ببینید قبلاً از خارج وارد می کردیم، اما اکنون در حال ساخت آنها هستیم، این نگاه ما به آینده است که بر اساس توصیه ها است. رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا هر روز خود را برای مقابله با انواع تهدیدات مدرن آماده می‌کنیم، به همین دلیل خود را به موشک‌های هوش مصنوعی و پهپاد مجهز کرده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: هر کاری که در رزمایش انجام می دهیم بخشی از نیروی نظامی است. یو به این دلیل است که ما همه توانایی های خود را در انظار عمومی نشان نمی دهیم.

ترکیدن صفحات این جنایت در دست غیرنظامیان است.

دریاسالار ازدحام انفجار وسایل ارتباطیپیجر) رژیم صهیونیستی لبنان را جنایت توصیف کرد و گفت: غیرنظامیان این دستگاه های اطلاعاتی یا همان پیجر و اسرائیلی ها اقدام به خرابکاری صنعتی روی این دستگاه ها کرده اند، این هنر نیست و ما قطعا چنین اقداماتی را نمی پذیریم.

وی افزود: زمانی که جنگ در اوکراین رخ داد، دیدیم که غربی‌ها چگونه رفتار کردند و جهان از جای ننشست، اما در کشور مسلمانی که اقدامات وحشیانه و جنایات علیه آن انجام می‌شود، می‌بینید که غربی‌ها آن را محکوم نمی‌کنند. موقعیت ها رابطه عاشقانه در مورد انفجار صفحات (پیجر) فقط کلامی است. این نوع مواضع نه کافی است و نه مفید، بلکه فقط از صهیونیست ها دفاع می کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: غربی آنها همیشه از صهیونیست ها دفاع می کنند، حتی پس از ارتکاب چنین جنایت فجیعی، باز هم از آنها دفاع می کنند. در حالی که که این جنایت علیه همه مردم است نه گروه خاصی اعم از دستفروشان، روسپی ها، زنان و کودکان که پیجر بسیاری از آنها بر اثر انفجار شهید شده و یا جراحات مختلفی را متحمل شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.