افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

هواداران استقلال با دیدن قرارداد من می خندند.

  • کد خبر : 386780
هواداران استقلال با دیدن قرارداد من می خندند.

آفتاب نیوز: سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی 2 بر یک مقابل هواداران در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال گفت: در این 5 هفته از نظر روحی و روانی بسیار بد بودیم و بختیاری زاده در این تیم کار کرد. این رابطه برای من خیلی ناراحت کننده بود […]

آفتاب نیوز:

سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی 2 بر یک مقابل هواداران در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال گفت: در این 5 هفته از نظر روحی و روانی بسیار بد بودیم و بختیاری زاده در این تیم کار کرد. این رابطه برای من خیلی ناراحت کننده بود که امروز به ورزشگاه آمدم و مثل بازی لیگ نخبگان آسیا پر نبود. سعی می کنیم ناامیدی هوادارانمان را از بین ببریم.

وی در خصوص حواشی که بعد از دربی و لیگ نخبگان آسیا برایش ایجاد شد، گفت: در دربی یکی از دو سه بازیکن خوب استقلال بودم. در ضربات پنالتی دفع من خوب بود و توپ آنقدر دور بود که نمی دانستم آفساید است یا آفساید. من نمایشنامه را خواندم تا توپ را از دست بازیکن پرسپولیس بگیرم و به نظرم مهار توپ اشتباه نبود و اگر توپ جلوی بازیکن پرسپولیس بود و او گل می زد حتما مقصر بود. هواداران استقلال می دانند که من بدون بهانه تلاش کردم. عده ای نافرمان بودند و ذهن من از اول فصل درگیر بود.

حسینی ادامه داد: هواداران استقلال با دیدن قرارداد من می خندند. هواداران باید بدانند که دروازه بان بوسنیایی را آوردند و بدون بازی 10 میلیارد به او دادند و او رفت اما اینجا باید تحت فشار باشیم. هر اتفاق بدی در این باشگاه می افتد مشکل حسینی است. اگر حسینی بهترین دروازه بان ایران تا زمانی که دروازه اش را بسته نگه نمی دارد اما اگر دروازه بان را بسته نگه نمی دارد، مشکل حسینی است. خجالت کشیدم استقلالی ها نتونستن 2 تا پاس در دربی بزنن بازم مشکلم همینه؟ آنها هنوز قرارداد ما را نبسته اند.

وی در ادامه گفت: هواداران استقلال فهیم هستند و می دانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است و در کدام جهت است. از اول فصل قول دادند که قراردادم را درست کنند اما این کار را نکردند. از روز اولی که برای تمرین حاضر شدم ذهنم درگیر بود. آن روزها هیچکس پشت من نبود و من به تنهایی به دنبال حل مشکلاتم بودم. شما به عنوان مدیر باشگاه باید پیش من بیایید و مشکلم را حل کنید. برای حل مشکل حضور در تیم ملی گفتند برو خودت مشکلت را حل کن!

دروازه بان استقلال در مورد اینکه چقدر از استقلال می خواهد گفت: کاری به مطالبات ندارم. دو سه بازیکن ما هستند که از اول فصل حقوق نگرفته اند. مشکل تیم ما یکی دوتا نبود. در روستاهای ترکیه مشکلاتی وجود داشت و من پیش بینی می کردم که این اتفاقات این روزها رخ دهد.

حسینی درباره صحنه پنالتی هواداران که منجر به گل شد، گفت: در آن صحنه که توپ بالا رفت وقتی بیرون آمدم مهاجم حریف مرا دفع کرد و تعادلم را از دست دادم. وقتی تعادلم را از دست دادم دستم را کجا بگذارم؟ چگونه می توانستم پایین بیایم؟ داور یک پنالتی اعلام کرد و چون بازی 2-0 بود می خواست به رقیب امتیاز بدهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.