افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

حکم بیرانوند ترویج فساد و بی عدالتی است

  • کد خبر : 386775
حکم بیرانوند ترویج فساد و بی عدالتی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرانجام پس از مدت ها انتظار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند برای فسخ یک طرفه قراردادش رای صادر کرد. این حکم عجیب در شرایطی صادر شد که بیرانوند با محرومیت ۴ ماهه تعلیقی مواجه بود. این حکم با توجه به اینکه محرومیت ها عمدتاً […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرانجام پس از مدت ها انتظار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند برای فسخ یک طرفه قراردادش رای صادر کرد. این حکم عجیب در شرایطی صادر شد که بیرانوند با محرومیت ۴ ماهه تعلیقی مواجه بود. این حکم با توجه به اینکه محرومیت ها عمدتاً برای درگیری هایی که در مسابقات رخ می دهد و نه در پرونده قضایی صادر می شود، عجیب به نظر می رسد. این محرومیت یکساله نیز به این معناست که اگر دروازه بان تراکتورسازی در طول یک سال آینده یک بار دیگر به صورت غیرقانونی قرارداد خود را فسخ کند، تحریمی که برای او در نظر گرفته شده به محرومیت 4 ماهه قبلی اش اضافه می شود.

پرونده بیرانوند از دو موقعیت ناشی نمی شود. اگر فسخ قرارداد این دروازه بان قانونی بود چرا کمیته انضباطی او را محکوم کرد و اگر قانونی نبود، محرومیت معنایی ندارد. قطعا باشگاه پرسپولیس در این زمینه متضرر شده است. چرا که برای پرکردن جای خالی بیرانوند باید با یک دروازه بان خارجی قراردادی کلان امضا می کرد.

همچنین این حکم باعث می شود تا شاهد فسخ یک طرفه بسیاری از قراردادها باشیم و بازیکنان به قراردادهایی که با باشگاه هایی که پیشنهادات اقتصادی بهتری دارند پشت کنند.

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس به این خبر واکنش نشان داد و گفت: رای واقعا عجیب بود، این مدل قضاوت باعث افزایش فساد و بی عدالتی در فوتبال می شود، به نظر می رسد این جمله اسرار پنهانی دارد، اگر تخلفی مرتکب شده اید باید مجازات شوید. ممکن است تخلف کرده باشد و مجازات تعلیق شود، اگر اینطور باشد، هر تیمی که وضعیت مالی خوبی داشته باشد، می تواند هر بازیکنی را با تحریم مالی به تیم خود بیاورد.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.