افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

بازدارندگی کشور باید به سطح بالاتری برسد.

  • کد خبر : 386766

جماران: حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در یک برنامه تلویزیونی گفت: آمریکا به قیمت از دست دادن یک و نیم میلیارد مسلمان از رژیم اسرائیل حمایت می کند و در این شرایط جهانی بیش از چند میلیارد آزاده در جهان است. . . وی افزود: اگر آمریکا دست از حمایت از اسرائیل بردارد، بسیاری از […]

جماران: حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در یک برنامه تلویزیونی گفت: آمریکا به قیمت از دست دادن یک و نیم میلیارد مسلمان از رژیم اسرائیل حمایت می کند و در این شرایط جهانی بیش از چند میلیارد آزاده در جهان است. . .

یادگار امام: بازدارندگی کشور باید به سطح بالاتری برسد

وی افزود: اگر آمریکا دست از حمایت از اسرائیل بردارد، بسیاری از نفرت ها نسبت به آن در امت اسلامی کاهش می یابد. بخش بزرگی از درگیری بین مردم آزاد جهان و آمریکا به خاطر اسرائیل است. این اسرائیل نیست که ایالات متحده را پشت سر خود می کشاند، همانطور که بایدن گفت اگر آنجا نبود ایجاد می شد. اسرائیل در خدمت ایالات متحده است و اسرائیلی ها نقش سربازانی را دارند که به نفع ایالات متحده می جنگند.

حجت الاسلام خمینی اعلام کرد: این منطقه بازیگر دارد. در این منطقه لازم است که آمریکا بازیگر خودش را داشته باشد که بتواند در مواقع لزوم بازی را به نفع خود تغییر دهد. کشور دیگری در منطقه نمی تواند این نقش را برای آمریکا داشته باشد. قبل از انقلاب ژاندارمری غیر از ایران وجود نداشت. اسرائیل فرزند خوانده آمریکاست، آن را مال خود می دانند.

وی گفت: احساس می کنند به بازیگری در خاورمیانه و جهان اسلام نیاز دارند.

حجت الاسلام خمینی گفت: اسرائیل عامل ناامنی در منطقه ماست. تا زمانی که آرامش و نظمی در این منطقه برقرار است که آمریکایی ها نمی خواهند، اسرائیل آنها را به هم می زند. کشورهای دیگر نمی توانند نقش اسرائیل را ایفا کنند. اسرائیل یعنی آمریکا در این منطقه حضور دارد. شما نیاز به یک پل در این منطقه دارید. به تاریخ اسرائیل نگاه کنید. خاستگاه آن در اندیشه مارکسیستی است. این حزب با حزب کارگر تأسیس شده است، این یک حزب چپ است. به همین دلیل شوروی و اکنون روسیه با او همدردی کرده اند. چون تاریخ مشترکی دارند و حس نوستالژی دارند.

سید حسن خمینی اعلام کرد: ایدئولوژی اسرائیل مهم نیست، این رژیم سرطانی ابزار آمریکا در منطقه ماست. روزی که امام شروع به مبارزه کند با چه کسانی مبارزه می کنند؟ چه کسی ایران را از دست آنها خواهد گرفت؟ آمریکا!

وی با بیان اینکه اسرائیل یک مسئله مهم دینی بر ما دارد، گفت: بحث قدس قبله اول مطرح است. اسرائیل در خدمت تفکر غیر اسلامی است. از زمان فروپاشی امپراتوری عثمانی، منطقه به گونه ای تقسیم شده است که همیشه درگیر درگیری است. این تومور سرطانی اسرائیلی نیز در اینجا یافت می شود که گهگاه متاستاز می دهد.

سید حسن خمینی گفت: آقای عرفات انسان محترمی است، اشتباهات تاکتیکی داشت. آقای عرفات چه شد؟ چیزی به او ندادند! با مذاکره، 70 درصد زمین را واگذار کرد. سرانجام عرفات مسموم و کشته شد.

وی ادامه داد: کسانی که با اسرائیل نمی جنگند چه عایدشان شد؟ راه حل جمهوری اسلامی همه پرسی برای تشکیل کشور فلسطین است. آنها خودشان می دانند که این با نابودی اسرائیل پایان خواهد یافت. هرگاه آمریکایی ها و انگلیسی ها راه حل دو کشوری را پیشنهاد می کنند، پذیرش مشروعیت رژیم اسرائیل است. چرا وقتی صلح هست کسی از دو دولت صحبت نمی کند؟ بعد از توافق اسلو کجا رفتند؟ چرا دو دولت دنبال نکردند؟ چرا در جولان برنمی گردند؟

سیدحسن خمینی گفت: «اگر به اسرائیل کاری ندارید، به شما ربطی ندارد»، استان یاهو می خواهد دروغ بماند، اما خرد جمعی اسرائیل به گونه ای نیست که دغدغه و غیبت یک نفر باشد. از یک نفر، و نظر اسرائیل این بود که دستور نابودی اسرائیل است.

وی تصریح کرد: شاید بهتر بود حزب الله یک حمله پیش دستانه انجام می داد. حزب الله از جمهوری اسلامی دستور نمی گیرد، یک جنبش مردمی و لبنانی است.

سید حسن خمینی تاکید کرد: اسرائیل آماده فروپاشی است. بستگی به این دارد که چقدر پیش برویم.

وی تصریح کرد: یمنی ها مسیر عبور اسرائیل از دریای سرخ را مسدود کردند، از دیگر کشورهای منطقه برای آنها کمک می فرستند.

حجت الاسلام سید حسن خمینی بیان کرد: ما در تاریخ مبارزه اعراب و مسلمانان با اسرائیل رویکردهای مختلفی داشتیم. یکی جنگ کلاسیک بود که در آن اعراب به دلیل حمایت آمریکا و شوروی از اسرائیل شکست خوردند. تمرکز بعدی سازش بود. بعد از ماجرای کویت بود که آمریکایی ها به اعراب قول حل مسئله فلسطین را دادند.

سید حسن خمینی اعلام کرد: راهبرد جمهوری اسلامی «مقاومت» است. نگاهی که امام، جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب نسبت به فلسطین دارند این است که مسئله فلسطین باید به پرسش سنگ در برابر گلوله تبدیل شود.

وی اعلام کرد: هیچ کاری باقی نمانده که اسرائیل در غزه انجام نداده باشد، اما حماس همچنان آنجاست!

سید حسن خمینی گفت: آقای محشتمی پور که کمتر از ایشان شناخته شده است، بنیانگذار حزب الله بوده است. اسرائیل نیز او را به قتل رساند و یکی از دستانش را قطع کرد. صهیونیست ها درک اشتباهی از شهادت دارند. اصلا محال بود سید حسن نصرالله شهید نشود، او حق داشت در مبارزه با صهیونیست ها شهید شود.

گفت: بین صهیونیست ها و یهودیان فاصله زیادی است. یهودیان بسیار محترم هستند.

سیدحسن خمینی گفت: بعد از جنگ 33 روزه حاج قاسم سلیمانی سید حسن نصرالله را به همراه عماد مغنیه به جماران آورد. همان جا سید حسن نصرالله به من گفت در جنگ 33 روزه تمام زندگی ام بمباران شد و هر چه داشتم از بین رفت، فقط یک چیز مرا آزار می داد و آن این بود که تکه ای از عمامه امام که داشتم سوخته بود.

وی با بیان اینکه فدراسیون ما مردمی است، اظهار داشت: در ماجرای کودتای نوژه امام فرمودند الان من را بمباران کردید و کشتید، در این هواپیماها که باید فرود بیایند با مردم چه کار می کنید؟

حجت الاسلام سید حسن خمینی تاکید کرد: باید به شهادت با تایید نگاه کرد. خداوند از عهدش تخلف نمی کند.

وی ادامه داد: قدرت خود را تا می توانید افزایش دهید، به تک تک افراد اعتماد کنید، آنها را برادر و خواهر ببینید، به عقلانیت روز اعتماد کنید، یکی می رود یکی می آید. از رهبر انقلاب پرسیدم اگر آقای بهشتی بود چه می شد؟ گفتند حتماً رهبر می شود!

سید حسن خمینی اظهار داشت: بازدارندگی قدرت است نه لبخند زدن. من برای هر مذاکره ای باز هستم، اما دستکش های مخملی بازوهای چدنی دارند. اگر دست شما چدن نباشد، شما را گاز می گیرد.

وی اقدام آقای عراقچی در سفر به بیروت را بسیار شجاعانه اعلام کرد و گفت: بازدارندگی باید اقتصادی باشد و رضایت ما افزایش یابد. بازدارندگی نظامی ما باید به سطح بالاتری برسد. امروز دنیا به وضعیتی رسیده است که لازم است بازدارندگی خود را تقویت کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.