افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

حمایت مدیر عامل مس رفسنجان از نویدکیا

  • کد خبر : 386757
حمایت مدیر عامل مس رفسنجان از نویدکیا

به گزارش ایرنا به گزارش روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان، حسین پورمحمدی شنبه شب افزود: ابتدا از حمایت تک تک هواداران باشگاه تشکر و قدردانی می کنم و البته از این بابت عذرخواهی می کنم. هنوز نه ما در این فصل نتایج مورد نظر هواداران را کسب کرده ایم اما شک ندارم که این تیم […]

به گزارش ایرنا به گزارش روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان، حسین پورمحمدی شنبه شب افزود: ابتدا از حمایت تک تک هواداران باشگاه تشکر و قدردانی می کنم و البته از این بابت عذرخواهی می کنم. هنوز نه ما در این فصل نتایج مورد نظر هواداران را کسب کرده ایم اما شک ندارم که این تیم به شرایط خوب نیم فصل گذشته بازگشته و می تواند نتایج مورد انتظار را رقم بزند.

وی گفت: امروز جلسه بسیار خوبی با نویدکیا داشتیم و مشکلات موجود را مطرح کردیم، به آنها گفتم که باشگاه با تمام توان از مربی، کادر فنی و بازیکنان حمایت می کند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: با ایمان و دانش کامل به شخصیت ارزشمند و با اخلاقی چون نویدکیا اعتماد داریم و فصل گذشته نتیجه این اعتماد را در نتایج درخشان تیم، شکست ناپذیری در لیگ و صعود به فینال جام حذفی دیدیم. “

وی ادامه داد: امروز هم روند و شکل بازی ها نشان می دهد که همچنان می توان به تکرار نتایج درخشان گذشته امیدوار بود و با تلاش مضاعف باشگاه، کادر فنی و بازیکنان شاهد تحولات مثبتی خواهیم بود. در بقیه فصل.”

پورمحمدی همچنین مسئولیت تمامی نتایج را بر عهده سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان دانست.

وی افزود: از محرم نویدکیا و تک تک بازیکنان حمایت می کنیم و با هم تلاش می کنیم تا با فراهم آوردن شرایط لازم موفقیت های گذشته را تکرار کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان تصریح کرد: متاسفانه اشتباهات داوری به خصوص در 2 بازی اخیر منجر به زدن 2 گل ناسالم شد و در این 2 بازی از موقعیت های گلزنی به خوبی استفاده نکردیم اما بدون شک. این حوادث دیگر تکرار نخواهد شد و ما می توانیم با اتحاد و همدلی تلاش کنیم شادی بیشتری را به سکوهای ورزشگاه برگردانیم.

تیم های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر سیرجان نمایندگان استان در لیگ برتر کشور (جام خلیج فارس) و مس کرمان و شهربابک در لیگ یک کشور حضور دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.