افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

نماز جمعه قهرمان حماسه ای بی سابقه در تاریخ انقلاب بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 386735
نماز جمعه قهرمان حماسه ای بی سابقه در تاریخ انقلاب بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد آقامیری در دیدار با کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم که به مناسبت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: از خدمات ارزنده شما قدردانی می کنیم. استاندار قم افزود: شما با جان خود از جامعه و امنیت و آرامش مردم دفاع می کنید و ما شرمنده ایم که […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد آقامیری در دیدار با کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم که به مناسبت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: از خدمات ارزنده شما قدردانی می کنیم.

استاندار قم افزود: شما با جان خود از جامعه و امنیت و آرامش مردم دفاع می کنید و ما شرمنده ایم که نمی توانیم زحمات شما را جبران مالی کنیم.

وی گفت: از وجود چنین نیروی اخلاقی قوی خوشحالیم و از سردار میرحیدری و همکارانش در نیروی انتظامی قم درس اخلاق می آموزیم.

عالی ترین مقام دولتی در استان قم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به نیروهای انتظامی و خانواده های صبور آنان، تصریح کرد: ما خوشحالی و تبریکی مضاعف داریم که ضربه ای به رژیم مسلح صهیونیستی زدیم که دنیا انتظار سیلی نداشت مثل این .

آقامیری تاکید کرد: معتقدیم هر چه رهبر معظم انقلاب بگویند قطعاً شدنی است و باید با جان و دل به فرامین و فرمایشات ایشان عمل کنیم.

وی گفت: جمهوری اسلامی نشان داد که گفتار و رفتارش یکی است و رهبری این رژیم جعلی با این رفتار قاطع ناگهان شکسته شد.

استاندار قم در ادامه گفت: بدون شک بزرگترین دغدغه کشور جدای از عملیات و حملات موشکی سپاه، امنیت کشور و واکنش احتمالی دشمنان نفوذی به داخل بوده است.

آقای میری نیز در این دیدار افزود: فرجا در تلاش است تا بخش مهمی از امنیت و آرامش کشور را تثبیت و تامین کند و به همین دلیل وظیفه مهمی بر عهده دارد.

وی گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در روز جمعه حماسه ای بی نظیر در تاریخ انقلاب بود و دنیا دید که رهبر معظم و شجاع انقلاب علاوه بر حضور در این مراسم در عزت رهبر حزب الله، با اقتدار و آرامش کامل در نماز جمعه حاضر شد و از سوی دیگر، وزیر امور خارجه شجاع کشورمان در اوج تهدیدها در بیروت فرود آمد.

آقامیری در پایان تصریح کرد: من کارکنان نیروی انتظامی کشور را سربازان امام زمان(عج) می دانم که با جان و دل در مسیر امنیت، اقتدار و آرامش کشور هستند و هر از چند گاهی از هر از گاهی یک شهید انقلاب تقدیم می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.