افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

اخبار مهم از آخرین وضعیت هاشم صفی الدین

  • کد خبر : 386475
اخبار مهم از آخرین وضعیت هاشم صفی الدین

هاشم صفی الدین هم سرنوشت عجیبی دارد! این دومین بار در هفته گذشته است که اخبار ضد و نقیضی از وضعیت سلامتی وی منتشر می شود. از هفته گذشته که ارتش رژیم صهیونیستی این تعداد بمب خمپاره بر سر سید حسن نصرالله انداخت و حزب الله لبنان و محور مقاومت را عزادار کرد، تا کنون […]

هاشم صفی الدین هم سرنوشت عجیبی دارد! این دومین بار در هفته گذشته است که اخبار ضد و نقیضی از وضعیت سلامتی وی منتشر می شود.

از هفته گذشته که ارتش رژیم صهیونیستی این تعداد بمب خمپاره بر سر سید حسن نصرالله انداخت و حزب الله لبنان و محور مقاومت را عزادار کرد، تا کنون این سوال مطرح شده است که آیا این عضو ارشد حزب الله لبنان زنده است یا کشته شده است. شک پس از آن همه اخبار ضد و نقیض مشخص شد که وی از اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی جان سالم به در برده و سپس نامش به عنوان معاون دبیرکل شهید حزب الله لبنان بر سر زبان ها افتاده است.

مقاومت رویایی هنور کم نشده است اما دیدیم که اسرائیلی ها با 73 تن بمب خمپاره قصد کشتن او را داشتند و هنوز معلوم نیست که موفق به کشتن او شده اند یا نه! این شبکه تلویزیونی اسرائیل مدعی است که وی در حمله پنجشنبه شب مجروح شده است اما هیچ خبر موثقی در این باره وجود ندارد. کانال 12 اسرائیل حتی احتمال موفقیت آمیز بودن ترور او را به طور جدی در نظر گرفته است.

ناگفته نماند که تمامی این وقایع پس از ترور سید حسن نصرالله توسط بنیامین نتانیاهو در روز جمعه 6 مهر رخ داد. هواپیماهای رژیم صهیونیستی در پی دستور وی حومه بیروت را بمباران کردند و این اقدام شرایط منطقه را به کلی تغییر داد. در پاسخ به این اقدام، ایران حدود 200 موشک به سمت تل آویو شلیک کرد و حزب الله لبنان به حملات خود در طرف مقابل ادامه داد. اسرائیلی ها از یک سو حمله به لبنان و از سوی دیگر تهدید ایران را متوقف نکرده اند.

به طور خلاصه، اوضاع منطقه بیش از هر زمان دیگری ملتهب و متشنج است. در همین حال وضعیت سلامتی دبیرکل احتمالی حزب الله لبنان نامشخص است.

فواره:
نما نیوز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.