افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

ابتکارات آتش بس در لبنان و غزه وجود دارد

  • کد خبر : 386415
ابتکارات آتش بس در لبنان و غزه وجود دارد

به گزارش بازار، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به سوریه در جمع خبرنگاران گفت: هدف من از سفر به دمشق ادامه رایزنی ها در خصوص تحولات منطقه است و در بیروت رایزنی های بسیار داشتیم. با مقامات دولت لبنان مهم است. وی گفت: برای رایزنی های بیشتر به گفت وگو […]

به گزارش بازار، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به سوریه در جمع خبرنگاران گفت: هدف من از سفر به دمشق ادامه رایزنی ها در خصوص تحولات منطقه است و در بیروت رایزنی های بسیار داشتیم. با مقامات دولت لبنان مهم است.

وی گفت: برای رایزنی های بیشتر به گفت وگو با مقامات دولت سوریه در دمشق ادامه خواهیم داد. ما همیشه با دوستان خود در دولت سوریه در مورد تحولات منطقه در حال رایزنی نزدیک بودیم. مهمترین بحث روز آتش بس در لبنان به ویژه غزه است.

عراقچی افزود: ابتکاراتی در این زمینه وجود دارد و رایزنی هایی انجام شده است که امیدواریم به نتیجه برسد، اما متاسفانه دشمنی ها و جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد، همانطور که از ابتدا معتقد بودیم رژیم صهیونیستی زبان دیگری نمی داند. زبان زور، جنگ و جنایت. و هر روز در بیروت، جنوب لبنان و غزه به جنایات خود ادامه می دهد و این مستلزم تلاش جمعی جامعه جهانی برای توقف جنایات است.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: با این وجود تلاش های ما ادامه دارد و امیدواریم با دوستان خود در دمشق برای اقدامات بعدی به تفاهم بهتری برسیم. گفت‌وگوهای دوجانبه ما در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بسیار گسترده است و روابط خوبی با دولت سوریه داریم که طبیعی است که آنها را بررسی کنیم و تلاش کنیم تا زمینه‌های جدیدی را پیدا کنیم و روابط را بهتر ادامه دهیم . گذشته

وی ادامه داد: ما همیشه بحث های خوبی در زمینه مسائل منطقه ای و بین المللی داشته ایم و طبیعی است که اکنون با توجه به شرایط خاص منطقه این بحث ها اهمیت بیشتری پیدا کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.