افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

مخالفت با ایجاد زیرساخت های نظامی شخص ثالث در افغانستان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 386368
مخالفت با ایجاد زیرساخت های نظامی شخص ثالث در افغانستان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری. رنسانسشرکت کنندگان در نشست “چارچوب مسکو” در بیانیه ای تلاش های کشورهای ثالث برای ایجاد زیرساخت های نظامی در افغانستان را غیرقابل توصیف توصیف کردند. شرکت کنندگان در مجمع مشورتی چارچوب مسکو در مورد افغانستان نقاط مشترک آنها تاکید کردند که تلاش های کشورهای ثالث برای استقرار […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری. رنسانسشرکت کنندگان در نشست “چارچوب مسکو” در بیانیه ای تلاش های کشورهای ثالث برای ایجاد زیرساخت های نظامی در افغانستان را غیرقابل توصیف توصیف کردند.

شرکت کنندگان در مجمع مشورتی چارچوب مسکو در مورد افغانستان نقاط مشترک آنها تاکید کردند که تلاش های کشورهای ثالث برای استقرار زیرساخت های نظامی خود در افغانستان غیرقابل قبول است. زیرا این با صلح و ثبات در منطقه سازگاری ندارد.

در بیانیه مشترک وزارت خارجه روسیه، شرکت کنندگان در نشست مسکو در مورد افغانستان گفته اند که تلاش کشورهای ثالث برای ایجاد زیرساخت های نظامی در افغانستان و کشورهای همسایه غیرقابل قبول است. زیرا پاسخگوی منافع صلح و ثبات در منطقه نیست.

در این بیانیه آمده است: در این جلسه طرفین تصادفی رای آنها حمایت خود را از توسعه افغانستان به عنوان یک کشور مستقل و یکپارچه اعلام کردند و آمادگی خود را برای کمک به کابل در مبارزه با تروریسم و ​​مبارزه با مواد مخدر اعلام کردند.

ششمین نشست چهارچوب مسکو در مورد افغانستان در چهارم اکتبر با حضور نمایندگان ویژه و مقامات ارشد روسیه، ایران، هند، قزاقستان، قرقیزستان، چین، پاکستان، تاجیکستان و ازبکستان برگزار شد.

به گفته وزارت خارجه روسیه، امیر خان متکی سرپرست وزارت امور خارجه دولت موقت افغانستان به عنوان مهمان حضور داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.