افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

پیشرفت 86 درصدی فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام

  • کد خبر : 386237
پیشرفت 86 درصدی فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در حاشیه بازدید از پالایشگاه گاز ایلام اظهار داشت: پتروشیمی ارغوان گستر برای تامین خوراک مجتمع پتروشیمی ایلام باید تولید میعانات، گوگرد، گاز طبیعی را افزایش دهد. گاز و غذای صنایع پایین دستی فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام در مرحله تکمیل است […]

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در حاشیه بازدید از پالایشگاه گاز ایلام اظهار داشت: پتروشیمی ارغوان گستر برای تامین خوراک مجتمع پتروشیمی ایلام باید تولید میعانات، گوگرد، گاز طبیعی را افزایش دهد. گاز و غذای صنایع پایین دستی فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام در مرحله تکمیل است و پیشرفت فیزیکی 86 درصدی دارد. وی افزود: با راه اندازی فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام، ظرفیت تولید این پالایشگاه افزایش می یابد. 50 درصد افزایش یافته است به طوری که از حدود 6 میلیون مترمکعب خوراک به 11 میلیون مترمکعب در روز می رسد. این امر به نوبه خود به توسعه استان کمک خواهد کرد.

استاندار ایلام با اشاره به طرح های توسعه ای تنگ بیجار افزود: با فعال شدن چاه های جدید در تنگ بیجار و افزایش عرضه خوراک پالایشگاه، زنجیره ارزش بخش انرژی در استان تکمیل شده است که به معنای بیشتر است. اشتغال، رونق صنایع پایین دستی و در نهایت توسعه استان ابعاد مختلفی خواهد داشت.

بهرام نیا درباره آخرین وضعیت ایجاد پارک پلی پروپیلن مهران نیز گفت: مکان یابی پارک پلی پروپیلن توسط مدیر کل هلدینگ خلیج فارس در منطقه آزاد مهران انجام شد و همچنین بر اساس تفاهم نامه فی مابین. ایلام استانداری و این هلدینگ که در کیش امضا شد هم اکنون در مرحله واگذاری زمین هستند. این هلدینگ با قیمت مناسب و پس از تکمیل، زیرساخت های لازم برای ایجاد 92 کارخانه تولیدی در دسترس خواهد بود. صنایع بلافاصله راه اندازی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.