افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

با بهبود اقتصاد ایالات متحده، توکن های هوش مصنوعی رشد کردند

  • کد خبر : 386133
با بهبود اقتصاد ایالات متحده، توکن های هوش مصنوعی رشد کردند

بازار ارزهای دیجیتال با بهبود شرایط اقتصادی آمریکا بازدهی قوی داشت و در این بین توکن های مرتبط با هوش مصنوعی بیشترین رشد را به خود اختصاص دادند. به گزارش اسمارتک نیوز، این توکن ها که به عنوان نوآوری های پیشرو در دنیای فناوری شناخته می شوند، به دلیل توسعه هوش مصنوعی و کاربردهای گسترده […]

بازار ارزهای دیجیتال با بهبود شرایط اقتصادی آمریکا بازدهی قوی داشت و در این بین توکن های مرتبط با هوش مصنوعی بیشترین رشد را به خود اختصاص دادند.

به گزارش اسمارتک نیوز، این توکن ها که به عنوان نوآوری های پیشرو در دنیای فناوری شناخته می شوند، به دلیل توسعه هوش مصنوعی و کاربردهای گسترده آن، توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده اند.

ظهور توکن های هوش مصنوعی (AI).

به گفته ویل کلمنت، تحلیلگر بازار، بیت کوین ممکن است در اوایل این هفته در محدوده 60000 دلار قرار داشته باشد. همچنین بهبود شرایط اقتصاد آمریکا در کنار سیاست های تسهیل کننده فدرال رزرو، امکان رشد بازار را افزایش می دهد.

قیمت رندر 4 اکتبر (13 مهر) - منبع: CoinDesk
قیمت رندر 4 اکتبر (13 مهر) – منبع: CoinDesk

آلت‌کوین‌ها در روز جمعه پس از کاهش نگرانی‌های ژئوپلیتیکی و گزارش قوی مشاغل ایالات متحده که موقتاً ترس از رکود را کاهش داد، بازار کریپتو را رهبری کردند.

پروتکل Bittensor AI (TAO) و Render Tokens (RNDR) به ترتیب 16 و 6 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته اند، در حالی که CoinDesk Compute Index که چندین توکن مرتبط با هوش مصنوعی را ردیابی می کند، در میان بخش های برتر قرار دارد. کریپتوهای مختلف بیشترین رشد را به ثبت رساندند.

شاخص بازار CoinDesk (CMI) - منبع: CoinDeskشاخص بازار CoinDesk (CMI) - منبع: CoinDesk
شاخص بازار CoinDesk (CMI) – منبع: CoinDesk

شرکت مدیریت دارایی Grayscale سهم ارز دیجیتال TAO را در صندوق سرمایه گذاری متمرکز بر هوش مصنوعی غیرمتمرکز خود از 3 درصد در ژوئیه به 27 درصد افزایش داده است و توکن قدیمی را با Graph Token (GRT) جایگزین کرده است. (LPT) به این صندوق اضافه شده است.

قیمت بیت کوین نیز به طور پیوسته در حال رشد بوده و در زمان نگارش این مقاله با رشد 1.5 درصدی در 24 ساعت گذشته به سطح 62140 دلار رسیده است. شاخص کل بازار CoinDesk در مدت مشابه 4.2 درصد افزایش یافت که نشان می دهد آلت کوین ها بهتر از بیت کوین عمل کرده اند.

گزارش قوی تر از حد انتظار در مورد بازار کار ایالات متحده نیز ممکن است به افزایش قیمت ها کمک کرده باشد. بر اساس این گزارش، در ماه سپتامبر 251 هزار شغل به بازار کار اضافه شد که بسیار بالاتر از پیش بینی 140 هزار شغل بود. نرخ بیکاری به 4.1 درصد کاهش یافت و به طور موقت ترس از رکود قریب الوقوع را کاهش داد.

این احساسات مثبت به بازار سهام سرایت کرد و S&P 500 و نزدک به ترتیب 0.9 و 1.2 درصد در روز افزایش یافتند. بازدهی اوراق خزانه 10 ساله ایالات متحده با 0.13 درصد افزایش به کمتر از 4 درصد رسید، در حالی که شاخص دلار آمریکا به قوی ترین سطح خود از اواسط اوت رسیده است. پس از انتشار این گزارش، سرمایه گذاران اکنون انتظار دارند که فدرال رزرو در ماه نوامبر نرخ بهره را 0.25 درصد کاهش دهد.

لینا الدیب، یکی از تحلیلگران 21Shares گفت:

بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال به داده های بازار کار حساس هستند زیرا این داده ها بر تصمیم فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره تأثیر می گذارد و کاهش نرخ بهره به نوبه خود هزینه های وام را کاهش می دهد که به نوبه خود بر روند بیت کوین تأثیر مثبت می گذارد.

پس از پایان تنش‌های ژئوپلیتیک اخیر، انتظار می‌رود جریان‌هایی که بازار را تکان دادند شروع به بهبود کنند.

بیت کوین احتمالا به کف رسیده است

مارکوس تیلن، بنیانگذار 10x Research، گفت که فروش سنگین اوایل اکتبر احتمالاً به پایان رسیده است و انتظار می‌رود قیمت‌ها به تدریج در هفته‌های آینده افزایش یابد. داده‌های بازار مشتقات نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به دنبال محافظت در برابر کاهش بیشتر قیمت نیستند، در حالی که نقدینگی‌های بزرگ در اوایل این هفته می‌تواند نشان دهنده کف قیمت‌های محلی باشد.

تلن افزود:

تا زمانی که اقتصاد ایالات متحده قوی بماند، بازار سهام و ارزهای دیجیتال فضای زیادی برای رشد خواهند داشت.

ویل کلمنت، بنیانگذار Reflexivity Research، گفت که سیاست های تطبیقی ​​فدرال رزرو، همراه با اقتصاد قوی، پس از اصلاح اهرمی بالا در این هفته، نوید خوبی برای بیت کوین است.

او در پستی در پلتفرم X نوشت:

مردم به دلیل استفاده بیش از حد یا اسیر اطلاعات نادرست در مورد خاورمیانه موقعیت خود را از دست دادند.

اکنون با گزارش عالی بازار کار، اقتصاد قوی تایید شده است و ما به تازگی وارد چرخه تسهیل جهانی شده ایم و در حال حاضر شاهد تغییر موقعیت موقعیت ها هستیم. بسیاری نگران هستند، اما بیت کوین هنوز به کندی در حال رشد است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-05 11:59:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.