افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

شهادت شهید «نادر مهدوی» نماد مقاومت در دفاع از مرزهای کشور است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 386124
شهادت شهید «نادر مهدوی» نماد مقاومت در دفاع از مرزهای کشور است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار علی رزمجو صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید نادر مهدوی یکی از برجسته ترین فرماندهان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول جنگ ایران و عراق به ویژه در نبردهای مربوط به دوران دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد. خلیج فارس. شهادت وی به عنوان یکی […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار علی رزمجو صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید نادر مهدوی یکی از برجسته ترین فرماندهان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول جنگ ایران و عراق به ویژه در نبردهای مربوط به دوران دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد. خلیج فارس. شهادت وی به عنوان یکی از نمادهای مقاومت دریایی ایران در برابر تجاوزات نیروهای بیگانه به ویژه آمریکا در خلیج فارس شناخته می شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: شهادت نادر مهدوی در خلیج فارس یکی از مهمترین و غرورآفرین ترین وقایع تاریخ مقاومت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

رزمجو ادامه داد: وی از فرماندهان شجاع نیروی دریایی سپاه بود و در مقابله با تجاوزات نیروهای بیگانه به ویژه نیروهای آمریکایی و انگلیسی در خلیج فارس نقش آفرینی کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: شهید مهدوی از ابتدای جنگ ایران و عراق در چندین عملیات حضور داشت و با روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، الگویی برای نیروهای جوان شد.

مبارزه با ظلم و تجاوز

وی گفت: شهید مهدوی به ویژه در دفاع از مرزهای دریایی ایران در خلیج فارس نقش حیاتی داشت و با رشادت های خود مانع از تسلط کامل نیروهای خارجی بر این منطقه شد.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: شهادت شهید نادر مهدوی به عنوان نماد ایثار، مقاومت و ایثار در دفاع از مرزهای کشور شناخته می شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رشادت های شهید مهدوی در برابر ناوگان متجاوز درس بزرگی در عشق به میهن و مبارزه با ظلم و تجاوز است.

وی بیان کرد: یاد و خاطره این شهید و همه شهدای حاشیه خلیج فارس همیشه در دل ملت ایران زنده خواهد بود و رشادت های او باعث دلگرمی نسل های آینده در راه دفاع از ناموس و استقلال کشور خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.