افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

100 میلیون وام دولتی برای این کمک گیرندگان

  • کد خبر : 386006
100 میلیون وام دولتی برای این کمک گیرندگان

وام وام| معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان در حال حاضر از یک هزار و 151 متقاضی نخبه در حوزه های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و … حمایت می کند. محمدرضا مومی اردستانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه نخبگان تحت پوشش با وجود موانع، مشکلات و […]

وام وام| معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان در حال حاضر از یک هزار و 151 متقاضی نخبه در حوزه های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و … حمایت می کند.

محمدرضا مومی اردستانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه نخبگان تحت پوشش با وجود موانع، مشکلات و محدودیت های اقتصادی به موفقیت های بی نظیری دست یافته اند، اظهار داشت: در حال حاضر هزار و ۱۵۱ نفر نخبه و مستعد در حوزه های علمی، فرهنگی، هنری و… رشته های ورزشی و غیره حمایت می شوند و از خدمات این موسسه استفاده می کنند.

وی در تشریح این خدمات ادامه داد: در بین افراد تحت حمایت این نهاد، نخبگان و استعدادهای برتر علمی از خدمات آموزشی و کمک هزینه ها و کمک هزینه نخبگان و تسهیلات قرض الحسنه از جمله خدمات و سرانه ویژه بهره مند می شوند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه نخبگان حمایت شونده به چهار گروه طلاب، طلاب، طلاب علوم دینی و غیر فارغ التحصیل تقسیم می شوند، افزود: خدمات قابل ارائه به متقاضیان با اولویت توانمندسازی است. و رفع نیازهای نخبگان و خانواده های آنها با هدف رفاه. در حد امکان استعداد بچه های برنامه طوری برنامه ریزی شده است که بتواند بستر مناسبی برای خوداتکایی آنها فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه افزایش حمایت از نخبگان از محورهای این سازمان است، گفت: با هدف حمایت از پیشرفت این عزیزان در مقاطع مختلف به بررسی و رسیدگی به مشکلات فردی و خانوادگی پرداخت و در طول سال تسهیلاتی را ارائه کرد. برای وام تا سقف 100 میلیون تومان همچنین کمک های بلاعوض نخبگان و کمک های تشویقی با سطح بندی نخبگان در سه سطح از یک تا سه ارائه می شود.

تمبر

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.