افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

رهبر معظم انقلاب همیشه با قلدرهای دنیا مخالفت کرده اند.

  • کد خبر : 385998
رهبر معظم انقلاب همیشه با قلدرهای دنیا مخالفت کرده اند.

اطلاع رسانی کند صبح مجلس؛ سید کریم معصومی اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خطبه ها نماز جمعه تهران گفت: رهبر معظم انقلاب همواره حامی مستضعفین بوده و همواره در مقابل ظالمان جهان ایستاده اند. در خطبه های نماز جمعه نیز شاهد مواضع روشن، صریح و قانونی از سوی ایشان بودیم، زیرا عباراتی که رهبری […]

اطلاع رسانی کند صبح مجلس؛ سید کریم معصومی اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خطبه ها نماز جمعه تهران گفت: رهبر معظم انقلاب همواره حامی مستضعفین بوده و همواره در مقابل ظالمان جهان ایستاده اند. در خطبه های نماز جمعه نیز شاهد مواضع روشن، صریح و قانونی از سوی ایشان بودیم، زیرا عباراتی که رهبری به کار بردند، از نظر حقوقی منشأ کار بود.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: رهبری در خطبه های نماز جمعه گفتند آنچه مردم فلسطین انجام می دهند دفاع از حقوق خود و دفاع مشروع است. وی همچنین به عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات صادق 2 و عظمتی که در دفاع از مظلوم و دفاع از خود ایجاد شد اشاره کرد. این مواضع نشان از آگاهی کامل رهبر معظم انقلاب به مسائل به ویژه مسائل بین المللی دارد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس همچنین تاکید رهبری بر لزوم وحدت مسلمانان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را مورد اشاره قرار داد و گفت: وی همچنین بر وحدت جوامع اسلامی تاکید کرد و گفت ما هرگز شروع به جنگ نکرده ایم. و ما همیشه در مقابل متجاوزان بوده ایم. گاهی ظلم را نمی پذیریم و در مقابل ظلم سکوت نمی کنیم.

معصومی تاکید کرد: مواضع صریح مقام معظم رهبری بار دیگر به جامعه اسلامی این نوید را داد که امت اسلامی هرگز در مقابل جنایات رژیم غاصب صهیونیستی سکوت نخواهند کرد. ای کاش جامعه جهانی و مدافعان حقوق بشر نیز کمی نسبت به رژیم کودک کش صهیونیستی تعصب داشته باشند و سکوت خود را بشکنند./انتهای پیام

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20235

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.