افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

«علی ربیعی» معاون اجتماعی رئیس جمهور شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 385968
«علی ربیعی» معاون اجتماعی رئیس جمهور شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمهور در حکمی علی ربیعی را به عنوان «دستیار اجتماعی رئیس جمهور» منصوب کرد و از وی خواست تا انعکاس صدای انبوه جامعه به ویژه صدای بی صداها در برابر رئیس جمهور و دولت باشد. متن حکم مسعود بیزیکیان علیه علی ربیعی به شرح زیر است: جناب آقای علی ربیعینظر […]

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمهور در حکمی علی ربیعی را به عنوان «دستیار اجتماعی رئیس جمهور» منصوب کرد و از وی خواست تا انعکاس صدای انبوه جامعه به ویژه صدای بی صداها در برابر رئیس جمهور و دولت باشد.

متن حکم مسعود بیزیکیان علیه علی ربیعی به شرح زیر است:

جناب آقای علی ربیعی
نظر به شایستگی، سوابق اجرایی و تجارب ارزنده در حوزه های مختلف ارتباطات اجتماعی، سیاسی و اجتماعی، به موجب این حکم به سمت «معاون اجتماعی رئیس جمهور» منصوب می شود.
شما در حال رفتن به

امید با وابستگی به درگاه خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم انداز، سیاست های کلی مصوب مقام معظم رهبری، برنامه هفتم پیشرفت و انطباق با منشور اخلاقی مسئولان دولت چهاردهم تا زمانی که موثر و سازنده . تعامل با مجامع علمی، تخصصی و مدنی کشور و استفاده بهینه از نظرات صاحب نظران و اندیشمندان این حوزه و نیز توان دستگاه های اجرایی در گسترش و تعمیق روابط اجتماعی رئیس جمهور با هدف تقویت و استمرار ملی. وحدت و سرمایه اجتماعی دولت و انعکاس صداهای متعدد جامعه و بویژه صدای بی صداها برای این امر
طرف و ستون حکومت باشید.

جزئیات ماموریت ها و انتظارات VE به این دستور پیوست شده است.

توفیق روزافزون شما را در انجام وظایفی که خداوند به شما محول کرده است، آرزومندم.»

ربیعی دارای دکترای مدیریت استراتژیک و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور است. وی از جمله سوابق سیاسی خود مشاور اجتماعی رئیس جمهور در دولت های هفتم و هشتم، وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی در دولت یازدهم و دوازدهم و سخنگوی دولت دوازدهم بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.