افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
6

توله ها، کودی بلینگر با قرارداد یک ساله موافقت کردند، در هر گزارش

  • کد خبر : 3858
توله ها، کودی بلینگر با قرارداد یک ساله موافقت کردند، در هر گزارش

این بازیکن بیرونی تلاش خواهد کرد تا در سال 2023 با شیکاگو بازگردد. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. بیرون زمینکودی بلینگروتوله هابر اساس گزارش های متعدد و تایید شده، طبق گزارشات متعدد، با قراردادی یک ساله به ارزش 17.5 میلیون دلار موافقت کرده اند Sports Illustratedاستفانی آپستین. بلینگر برای […]



این بازیکن بیرونی تلاش خواهد کرد تا در سال 2023 با شیکاگو بازگردد.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

بیرون زمینکودی بلینگروتوله هابر اساس گزارش های متعدد و تایید شده، طبق گزارشات متعدد، با قراردادی یک ساله به ارزش 17.5 میلیون دلار موافقت کرده اند Sports Illustratedاستفانی آپستین.

بلینگر برای داجرز یکی از بهترین مهاجمان لیگ بود که در اوایل دوران حرفه‌ای خود یکی از بهترین مهاجمان لیگ بود و برنده جایزه سال ۲۰۱۷ NL و MVP NL 2019 شد. او در هر یک از سه فصل اول خود بیش از 25 بازی خانگی انجام داد و در سال 2019 به 47 رسید.

با این حال، بلینگر از آن زمان با مشکل مواجه شد و به فرم MVP خود بازنگشت. در دو فصل گذشته، او نتوانست به 20 هوم ران برسد و OPS زیر 0.660 را ثبت کرد و راه خود را از برنامه های بلندمدت Dodgers خارج کرد.

در حالی که یک سال از قرارداد بلینگر باقی مانده بود، لس آنجلس تصمیم گرفت که بازیکن خارجی را مناقصه نکند و به او اجازه داد تا وارد بازار آزاد شود. بلینگر یک قرارداد یک ساله را انتخاب کرد پیشنهادات چند ساله گزارش شده است به این امید که بتواند ارزش خود را افزایش دهد و زمستان آینده دوباره به آژانس آزاد دست یابد.

شیکاگو احتمالاً بلینگر را به عنوان بازیکن اصلی تیم در سال 2023 تبدیل خواهد کرد، اما او همچنین می‌تواند در صورت لزوم در موقعیت‌های بیرونی کرنر یا پایه اول بازی کند.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.