افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

من آرامم و نمی توانی من را عصبی کنی.

  • کد خبر : 385721
من آرامم و نمی توانی من را عصبی کنی.

به گزارش “ورزش سه”، مازیار زارع پس از دیدار با نساجی مصاحبه مفصلی انجام داد و به موضوعات مختلفی پرداخت. او در این همایش با حمایت از ساکت الهامی، شرایط تیمش را تشریح کرد و توضیح داد که آیا موفقیت ملوان سعید ناشی از آن بوده است یا خیر. او نامه مفصلی نوشت و این […]

به گزارش “ورزش سه”، مازیار زارع پس از دیدار با نساجی مصاحبه مفصلی انجام داد و به موضوعات مختلفی پرداخت. او در این همایش با حمایت از ساکت الهامی، شرایط تیمش را تشریح کرد و توضیح داد که آیا موفقیت ملوان سعید ناشی از آن بوده است یا خیر. او نامه مفصلی نوشت و این سوال را شوخی رسانه ای خواند، زارع هم حمایت ویژه ای از بازیکنانش کرد و آنها را عامل اصلی موفقیت ملوان دانست.

در ابتدا مازیار زارع درباره شرایط مسابقه گفت: فکر می کنم با من هم عقیده باشید که فوتبال بسیار پرنشاطی دیدیم و به خصوص تیم ملوان با موقعیت های زیاد و همچنین تیم نساجی با موقعیت های گلزنی خوب، نظر شخصی من این است که ما مستحق برد بودیم، یکی از دلایل آن مسابقه خیلی زیبا و سریع بود، زمین نساجی بود، دیدید که یک پرتاب خوب چقدر می تواند روی کیفیت یک مسابقه تأثیر بگذارد.

کشاورز در ادامه گفت: کسانی که این بازی را ندیدند باید دوباره آن را ببینند، در هر دو گل موقعیت های زیادی وجود داشت، در موقعیت های فردی که ساخته شد دقت نکردیم و باید بیشتر تمرین کنیم تا آن موقعیت ها به گل تبدیل شود.

مازیار زارع در حمایت از ساکت الهامی گفت: به تیم نساجی و تماشاگران خوب قائم شهر می گویم: خسته نباشید، مطمئنم اگر فرصت شود این تیم زنده می شود.

زارع درباره توقف بازی و هوادارانی که به ورزشگاه آمدند، گفت: من خیلی دوست ندارم بازی را متوقف کنند، اما قانون می گوید 10 درصد ورزشگاه متعلق به تیم میهمان است، هواداران ما تا آخر آمده بودند و دم در مانده بودند، اینها مقصرند، از آنها پرسیدم. . برای رعایت قانون، هواداران ما ناراحت هستند، الان چه شد که وارد ورزشگاه شدند، تماشاگران ما آنها را تشویق کردند و هم تیمی هایمان را تشویق کردند، حتی یک کلمه هم بی احترامی نشد، من هم آنجا گفتم که می آیند و از فوتبال لذت می برند، ما. جز ما چیزی نمی خواهیم

یکی از خبرنگاران درباره عدم حمایت از تیم های شمالی پرسید و از مازیار زارع توضیح خواست که سرمربی ملوان گفت: اگر حمایتی باشد تاثیر زیادی خواهد داشت. ببینید هر گیلان و مازندران در سطح ملی چند بازیکن دارند. حساب کنید اگر تنها تیمی باشیم که همه بازیکنان ما در آن حضور دارند چه اتفاقی می افتد. زیر 30 سال در گیلان مازندران فوتبالیست هایی که بتوانند در بالاترین سطح بازی کنند کم نیست.

مازیار زارع در پایان درباره تاثیرات حضور سعید زهیحی و تاثیر آن در بدنسازی تیم گفت: دوست ندارم در مورد این موضوعات زیاد صحبت کنم، سعید دخی 13 روز در تیم بود و من 7 روز قبل از مسابقات در تیم بودم. وقتی من آمدم خیلی از بازیکنان مشکل بدنی داشتند و البته نداشتند. وقت کافی برای تمرین بدنی ندارم اما مشکلی هم ندارم. موفقیت ملوان مهم است، ایشان و دیگران، این را در مورد بازیکنان من بنویسید نه هیچکس، فکر می کنم تا آخر عمر آنها می خواهند این کار را انجام دهند. در مورد کار ایشان در اینجا و موفق بودن سوال بپرسید، مشکلی نیست، من برخی از سوالات را متوجه شدم. هفت روز اختلاف بین من و سعید زاغی بوده است. نظر من این است که اگر این نتایج حاصل نمی شد این سوالات مطرح نمی شد. اصلا مطرح شده است

زارع در ادامه این سوال گفت: تو آدم باهوشی هستی که این سوال را از من پرسیدی چون جای این سوال نبود، اما من آن مازیار قدیمی نیستم، آرامم و زیاد عصبانی نمی شوم.

وی در پایان گفت: موفقیت این تیم برای مردم انزلی است و بازیکنان از جمله من که با تمام وجود تمرین می کنم و سیر نمی شوم با جان و دل به تیم خدمت می کنم.

زارع در پاسخ به اینکه احمد دنیامالی وزیر فعلی ورزش روی نتایج این تیم تاثیرگذار است، اظهار داشت: به دنبال لبه (با لبخند) و کنفرانس به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.