افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

آخرین موضع روس ها در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکا – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 385716
آخرین موضع روس ها در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکا – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: خودداری واشنگتن از محکومیت حمله زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان به هر نحوی نشان دهنده تشویق همپیمان خود به گسترش عملیات نظامی در منطقه است. لاوروف تصریح کرد: استفاده از روش‌های ترور سیاسی که تقریباً عادی شده است، همانطور که […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: خودداری واشنگتن از محکومیت حمله زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان به هر نحوی نشان دهنده تشویق همپیمان خود به گسترش عملیات نظامی در منطقه است.

لاوروف تصریح کرد: استفاده از روش‌های ترور سیاسی که تقریباً عادی شده است، همانطور که در 31 ژوئیه در تهران و 27 سپتامبر در بیروت رخ داد، پس از حمله زمینی اسرائیل به لبنان در هفته گذشته، باعث نگرانی شدید شد . هیچ واکنشی از سوی آمریکا صورت نگرفت و دولت آمریکا این اقدام خصمانه علیه حاکمیت یک کشور را محکوم نکرد، بنابراین واشنگتن در واقع متحد خود در خاورمیانه را به گسترش عملیات نظامی در منطقه تشویق می کند.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه گفت: حمله پیجر به مقامات حزب الله نمونه بارز دیگری از استفاده ابزاری از روش های تروریستی برای دستیابی به اهداف سیاسی است.

وی بار دیگر خواستار رسیدگی فوری به این حادثه شد و افزود: بعید است که وی بسیاری از گزارش های رسانه ای مبنی بر دست داشتن آمریکا در این حمله تروریستی را نادیده گرفته یا حداقل از آن مطلع بوده است.

لاوروف تاکید کرد: تحولات غم انگیز و غیرقابل قبول در مناقشه کشورهای عربی و اسرائیل در لبنان، یمن، دریای سرخ، خلیج عدن، سودان و سایر مناطق درگیری در آفریقا نشان دهنده این واقعیت است که امنیت می تواند برای همه یکسان باشد. برای همه یا نمی تواند برای کسی باشد یا نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.