افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

شهادت یک مقام خارجی در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 385712
شهادت یک مقام خارجی در سیستان و بلوچستان

آفتاب نیوز: یک منبع آگاه روز جمعه اظهار داشت: «حسین مشفق خاکپوری» که در درگیری با گروهک تروریستی «جیش الظلم» مجروح و با وجود تلاش کادر درمانی بیمارستان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد، بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت. شدت آسیب این منبع تاکید کرد: اقدامات اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی تا کشف و دستگیری […]

آفتاب نیوز:

یک منبع آگاه روز جمعه اظهار داشت: «حسین مشفق خاکپوری» که در درگیری با گروهک تروریستی «جیش الظلم» مجروح و با وجود تلاش کادر درمانی بیمارستان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد، بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت. شدت آسیب

این منبع تاکید کرد: اقدامات اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی تا کشف و دستگیری تمامی عوامل اخلال در نظم عمومی استان به ویژه حوادث اخیر ادامه خواهد داشت.

12 مهر در پی اقدامات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان توسط عناصر گروهک تروریستی «جیش العدل» که منجر به شهادت تعدادی از شهروندان اهل سنت بلوچ و تعدادی از نیروهای امنیتی استان شد، مقامات امنیتی و اطلاعات سازمان های استان ضربه سختی خورده اند. عاملان این حوادث را آوردند.

در این راستا یک سری اقدامات اطلاعاتی گسترده و عملیات همپوشانی انجام شده است که منجر به این شد که تیم اصلی طراحی و انجام این اقدامات تروریستی در تور اطلاعاتی سربازان و پاسداران گمنام آقا امام زمان (عج) قرار گیرد. . (ع) و شبکه تروریستی مستقر در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی و متلاشی شد.

سلسله عملیاتی که در 20 مهر انجام شد، منجر به درگیری چند ساعته نیروهای امنیتی با تروریست‌های مذکور شد و در نتیجه سه نفر از آنها به شهادت رسیدند و تعدادی از این عناصر نیز دستگیر شدند.

در پی این عملیات قدرتمند، تعداد زیادی سلاح و مقادیر قابل توجهی مهمات مربوطه در مقر تروریست ها کشف و ضبط شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.