افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

تصاویری که به قیمت جان 20 نظامی صهیونیست تمام شد

  • کد خبر : 385697
تصاویری که به قیمت جان 20 نظامی صهیونیست تمام شد

به گزارش صبح شنبه آیرین از شبکه المیادین، یکی از افسران میدانی اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان به تشریح واقعیت تصاویر منتشر شده از سربازان رژیم صهیونیستی در نزدیکی خانه ای در یکی از شهرهای مرزی پرداخت. این افسر میدانی گفت: عکس های منتشر شده در مکانی در ده ها متری خاک لبنان گرفته شده […]

به گزارش صبح شنبه آیرین از شبکه المیادین، یکی از افسران میدانی اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان به تشریح واقعیت تصاویر منتشر شده از سربازان رژیم صهیونیستی در نزدیکی خانه ای در یکی از شهرهای مرزی پرداخت.

این افسر میدانی گفت: عکس های منتشر شده در مکانی در ده ها متری خاک لبنان گرفته شده است.

وی افزود: ارتش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن پیشرفت خود در لبنان جان سربازان خود را به خطر انداخت و برای گرفتن این عکس ها تلاش کرد.

این عضو اتاق عملیات مقاومت افزود: 20 نفر از نیروهای یگان ویژه رژیم صهیونیستی برای گرفتن این عکس ها کشته و زخمی شدند.

وی در توضیح این ماجرا گفت: بعدازظهر روز جمعه نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی از دو محور به سمت شهرک های «مارون الرأس» و «یارون» اقدام به پیشروی کردند.

این عضو اتاق عملیات مقاومت با بیان اینکه تعدادی از این بمب ها در روز پنجشنبه جاسازی شده است، افزود: پس از انفجار مین و بمب، نیروهای مقاومت از فاصله نزدیک با نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی درگیر شدند و در این درگیری یک تعدادی از سربازان دشمن کشته و زخمی شدند.

وی گفت: سربازانی که مجروح نشدند نیز هر سرباز کشته یا زخمی را حمل کردند و با پشتیبانی توپخانه به سرزمین های اشغالی فلسطین گریختند.

این عضو اتاق عملیات مقاومت تاکید کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی هرگونه تحرکات دشمن را در خط مقدم رصد می کنند و حتی در پایگاه های دور از خط مقدم به آنها حمله می کنند.

به گزارش ایرناارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که 25 نظامی این رژیم در جریان درگیری با نیروهای مقاومت در غزه و لبنان مجروح شدند که حال 11 نفر از آنها وخیم است.

سربازان مجروح رژیم صهیونیستی در جریان درگیری با نیروهای مقاومت در جنوب لبنان توسط بالگردهای این رژیم به بیمارستانی در سرزمین های اشغالی فلسطین منتقل شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.