افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

تمجید گاریدو از تیم چادرملو

  • کد خبر : 385687
تمجید گاریدو از تیم چادرملو

آفتاب نیوز: کارلوس گاریدو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل چادرملو در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی با چادرملو برای ما بازی مهمی است و هدف اصلی این تیم کسب پیروزی است. بازی.” و افزود: بازی های لیگ سختی های خاص خود را دارد و ما […]

آفتاب نیوز:

کارلوس گاریدو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل چادرملو در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی با چادرملو برای ما بازی مهمی است و هدف اصلی این تیم کسب پیروزی است. بازی.”

و افزود: بازی های لیگ سختی های خاص خود را دارد و ما به دنبال سه امتیاز هستیم. مهمترین چیز برای بردن بازی این است که تیم ما عالی است و فکر می کنم آنها در روزهای اخیر خیلی خوب کار کرده اند و ما با انگیزه زیادی برای بازی فردا کار خواهیم کرد و می خواهیم با پیروزی در این بازی زمین را ترک کنیم. . . چادرملو تیم خوب و قدرتمندی است و بازیکنان باکیفیتی دارد. آنها تازه وارد لیگ برتر شده اند و خیلی خوب کار می کنند و بی شرمانه بازی می کنند. از نظر فشار، تیم فشرده است و بازیکنان هجومی خوبی دارد و در بازی های اخیر از نظر فوتبال هجومی به حریف فشار زیادی وارد کرده است.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنانش قبل از هر چیز باید بتوانند مهارت های خود را در زمین نشان دهند و با توجه به شناختی که از حریف افرود دارند، به صورت تیمی بازی کنند، تصریح کرد: علاوه بر این باید سختی های بازی را بشناسیم. بازی تا آخرین لحظه بازی برای کسب سه امتیاز بازی تلاش کنید. قطعا با کسب این سه امتیاز می توانیم همه هواداران را خوشحال کنیم. بازیکنان پرسپولیس می دانند که نماینده این تیم هستند و تیم ما نماینده میلیون ها هوادار.

گاریدو افزود: وقتی در لیگ بازی می کنیم رقیب ما با انگیزه 100 درصد بازی می کند و باید با انگیزه زیادی بازی کنیم. کسب سه امتیاز نشان دهنده تلاش بازیکنان است. به عنوان یک مربی از همه بازیکنانم می خواهم با تمام انرژی و انگیزه به میدان بروند.

سرمربی سرخ پوشان درباره بازی در ورزشگاه تختی و کیفیت چمن این ورزشگاه نیز گفت: ترجیح می دهیم در ورزشگاه بهتری بازی کنیم. فردا باید در تختی بازی کنیم و در این ورزشگاه هر چه که هست کسب سه امتیاز مسابقه برای ما مهم است. ما کاری نداریم که چمن چه وضعیتی دارد. باید عادت کنیم و برای پیروزی و کسب سه امتیاز تلاش کنیم و پیروز میدان را ترک کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.