افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

سرباز هخامنشی با قفسه در کمر!

  • کد خبر : 385680
سرباز هخامنشی با قفسه در کمر!

مهدی طاهرخانی; جگردار در این فوتبال فقط یک اسکوچیچ بود. او شجاعانه بیرو را نجات داد تا امیر عابدزاده مورد آزمایش قرار گیرد. برای نیازمندان و برای حسین باید کاری کردخونابه از اینکه برخی غیبت بیرو را معادل عدم صعود به جام جهانی 48 تیمی می دانند ابراز تاسف کرد. طبق شایعات قوی حکم صادر […]

مهدی طاهرخانی; جگردار در این فوتبال فقط یک اسکوچیچ بود. او شجاعانه بیرو را نجات داد تا امیر عابدزاده مورد آزمایش قرار گیرد.

برای نیازمندان و برای حسین باید کاری کرد
خونابه از اینکه برخی غیبت بیرو را معادل عدم صعود به جام جهانی 48 تیمی می دانند ابراز تاسف کرد.

طبق شایعات قوی حکم صادر شده و سلیقه این یا آن مدیری که امروز پول چوب حراج آبروی گذشته خود را می خورند و چشمان خود را جلوی دوربین می چرخانند، دروغ است! چه لحظه دردناکی برای واقعیت و حقیقت است!

4 ماه پیش چشمانم را گرد می کردم و می گفتم؛ واگذاری تجهیزات به مسئولان استانی امری جدی است و ما قصد خرید این ستاره ها را نداریم! اصلا شایعه است! این یک هزارم درصد واقعی بود که برای بلیط تهران به تورنتو و حاجی حاجی به کانادا خرج می کردید…

طبق برنامه، تیم تعیین تکلیف نشد و نمایش کمدی به پایان رسید. ستارگان اصلی یکی پس از دیگری خالی از جام مانند جویندگان طلا در جهان به سمت غرب رفتند. از بازی در نقش جاهل تا مغز استخوان خودداری کرد!

قراردادها بسته شد و این بار به سردی چشمانش را روی هم نگذاشت و به شادی آورترین شکل ممکن گفت; آنها با کمال میل آمدند و ما به بام احترام گذاشتیم! حالا چشم مردم می خواهد از حدقه بیرون بزند!

گرفتن پول، خرج کردن آن و پهن کردن فرشی از نقشه های باطل دردناک است.
در کل همه ما یک قیمت ویژه داریم. یکی ارزان و دیگری گران است. اما همه ما فروشنده هستیم و تنها تفاوت ما در خریدار است! وگرنه عزت نفس که سرش مثل چشماش گرده!

در ادامه، علم و آدم متوجه شدند که حکم صادر شده است، اما یک نفر بزرگ گفت که این 2 بازی با ازبکستان و قطر مهم است و من به بقیه اعتماد ندارم.

نوشتیم که حکم آماده اعلام است چون مسئول به یکی دیگر از مسئولان گفته است.

خلاصه 19 و 24 مهر هم تموم میشه و باید ببینیم اجاره نامه صادر میشه یا 4 ماهه حذف میشه جادو به اوج میرسه!

ما نمی دانیم برنامه چیست.
برنامه چیه؟
اما بالاخره این روزها می گذرد.
احتمالاً بیست و سی سال بعد، بسیاری از دوستان دست اندرکار کار فعلی که در آن زمان لب مرگ را می بوسند، حقیقت پیری را خواهند گفت و می خواهند از سنگینی گناهان خود بکاهند!

همه اعضای این حلقه شعبده باز به طور جدی از فساد و مبارزه قانونی صحبت می کردند و می گفتند: آخه فوتبال کجای دنیاست؟

شما بودید که فلانی را تهدید به محرومیت کردید، ما تیم اول نمی شویم!

(برای یک فوتبالیست) یک موضوع بیهوده و ارزان را به سطح امنیت ملی رساندیم و متوجه نشدم که این فشارها چه نوع بی اعتمادی در بین جوانان ایجاد می کند. هیچ بمبی مخرب تر از این نیست که یک جوان از آینده خود ناامید شود و بگوید باید به جای دیگری برود!

اینجا کجاست همان جایی که تیم های جهان و قدوس 2 بدون داشتن تیم باشگاهی به تیم ملی دعوت شدند. با یک منظره لرزان وحشتناک!

نور و رحمت خدا بر احمد که دهانش را بست و بدون حرف رفت. شایستگی سلطنت و اینجا چیست؟ مثل یک سرباز هخامنشی که با قفسه کمرش کار می کند! به همان اندازه کمدی، بی ربط و غیرممکن.

سامان با اینکه 3 روز مانده به لیگ انگلیس وارد امارات شد اما اگر تیمی مثل جهانبخش نداشت باز هم سوگلی بود و تیم ملی را درست می کرد!
پستچی های بیچاره
دروازه بان بیچاره شماره یک تیم غربی که به دلیل اینکه معتقدند خطی 4 ماه محروم می شود، اجازه خروج ندارد.

اما شعبده باز هیچ حکمی نمی دهد! دروازه بان بیچاره ای که فصل گذشته دروازه خود را بسته نگه داشت.
فوتبالشان را خراب کردند، این مربیان چشمانشان را می چرخانند و مدام دروغ می گویند و با صدای آهسته و آهسته می گویند: پولت را بگیر و به فکر مصدومیت من باش! عجب بازار جهانی آشفته است…

چه شوخی
این بدبختی با ویلموتس برای همیشه در سیاهی فوتبال ایران خواهد درخشید. مثل کلت کمری سرباز هخامنشی در جنگ معروف با یونانیان! QQ Bang Bang 400 سال پیش!

سورئال در مقایسه با این نقاشی سورئال ما، یک پا است
این واقعی است! به اندازه رئال مادرید فصل گذشته!

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.