افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
0

کاهش 20 درصدی سرقت در خوزستان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 385476
کاهش 20 درصدی سرقت در خوزستان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرنگار بیشترسردار سید محمود میرفیزی وی پیش از ظهر امروز جمعه در گفتگویی که در گفت و گوی رسانه ای منتشر شد، اظهار داشت: شعار هفته نیروی انتظامی امسال در حوزه اطلاعاتی و انتظامی است که به عنوان «پلیس باهوش و قانون مدار» انتخاب شده است. و افزود: شعارهایی که در حوزه […]

اطلاع رسانی کند خبرنگار بیشترسردار سید محمود میرفیزی وی پیش از ظهر امروز جمعه در گفتگویی که در گفت و گوی رسانه ای منتشر شد، اظهار داشت: شعار هفته نیروی انتظامی امسال در حوزه اطلاعاتی و انتظامی است که به عنوان «پلیس باهوش و قانون مدار» انتخاب شده است.

و افزود: شعارهایی که در حوزه پلیس انتخاب می شود کلیدواژه هایی دارد که سرلوحه همه اقدامات پلیس در سال های آینده است.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه مکمل پلیس هوشمند افراد باهوش هستند، گفت: یعنی مردم قانون را رعایت می کنند و می دانند که قانون به نفع آنهاست و پلیس به نام شهرک با متخلفان از قوانین برخورد می کند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی یکی از اولین سازمان هایی بود که بر اساس قانون اساسی یک اداره نظارت عمومی ایجاد کرد که در آن نظارت مردم و دستگاه های متولی باید بر آن نظارت داشته باشند و هدف آن کمک مردم به پلیس، ارائه پیشنهادات است. و بررسی ها

سردار میرفیزی وی گفت: در نیروی انتظامی کشور راهبردی وجود دارد که امنیت نرم افزارها سخت افزاری را نقض می کند و شاخص های آن تعریف می شود و ضمن اینکه 3 موضوع سرعت، دقت و دقت پلیس را در بر می گیرد، هزینه های مردم را نیز کاهش می دهد. شفافیت و سهولت دسترسی

این مقام ارشد انتظامی استان خوزستان افزود: پلیس اقدامات هوشمندانه مهمی از جمله ارتباط با سیستم قضایی، ثبت آنلاین تصادف و اپلیکیشن پلیس من را اجرا کرده است که باعث کاهش هزینه ها و تسهیل دسترسی شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه مرکز فوریت های پلیسی 110 در 6 ماهه اول بیش از 4 هزار تماس دریافت کرده است، افزود: برای هوشمندسازی مردم طرحی در خوزستان در حال اجراست که فردی با پلیس 110 تماس بگیرد بلافاصله به Close Hand Tool مراجعه کنید. تپه ها گشت پلیسی که نزدیک ناجی غریق است به کلانتری، مرکز شهر، استان و … اعزام می شود. لطفا قابل مشاهده است.

اجرای 100 برنامه در هفته لطفا

وی در ادامه به تعدد و تنوع برنامه های پلیس در هفته نیروی انتظامی پرداخت و گفت: در هفته نیروی انتظامی حدود 100 برنامه فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی، انتظامی و آموزشی در دو قالب داخلی و خارجی اجرا می شود. در سطح استان

سردار میرفیزی وی با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال نزدیک به 8 هزار تماس با نظارت مردمی بوده است، گفت: مسئولان انتظامی استان از سال 77 به صورت هفتگی در این اداره کل با مردم جلساتی داشتند اما برای ارتباط نزدیکتر. با مردم هر هفته یک جلسه ارتباطی برگزار می شود. خدمات عمومی را در مساجد برگزار خواهیم کرد و در هفته انضباطی هر روز برگزار می شود.

وی با بی توجهی به آمار و عملکرد نیروی انتظامی در 6 ماهه نخست امسال گفت: در حوزه سرقت که یکی از مطالبات مردم است در 6 ماهه امسال 20 درصد کاهش داشته ایم. مقایسه کرد . تا سال گذشته و در این مدت 145 باند بزرگ سارق متلاشی شد.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در 6 ماهه امسال نسبت به سال گذشته 25 درصد کاهش قتل داشته ایم که 99 درصد آن کشف شده است.

وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی در این مدت بیش از 2.3 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و بیش از 56 درصد خودروهای حامل کالای قاچاق را توقیف کرد.

سردار میرفیزی وی با اشاره به اینکه 88 درصد جرائم در حوزه پلیس فتا کشف شده است، درباره ساماندهی اتباع بیگانه گفت: یکی از دغدغه های مردم ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افتخار پلیس را خدمت به مومنان و بهترین مردم دنیا دانست و گفت: از کارکنان نیروی انتظامی و به ویژه خانواده های آنان که در این شرایط سخت خدمتی از آنان حمایت می کنند تقدیر و تشکر می کنم. ما می توانیم خدمات کافی را به مردم ارائه دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.