افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
0

انتشار عکس دانش آموز فوت شده در مینودشت

  • کد خبر : 385459
انتشار عکس دانش آموز فوت شده در مینودشت

روز چهارشنبه 20 مهرماه در یکی از دبیرستان های پسرانه شهرستان مینودشت در استان گلستان یکی از دانش آموزان پایه یازدهم به نام امیر نیک گفتار هنگام بازی بر روی زمین افتاد. اولین تصویر دانش آموز فوت شده در مینودشت در پی درگذشت امیر نیک گفتار دانش آموز نوجوان مینودشتی در یکی از دبیرستان های […]







روز چهارشنبه 20 مهرماه در یکی از دبیرستان های پسرانه شهرستان مینودشت در استان گلستان یکی از دانش آموزان پایه یازدهم به نام امیر نیک گفتار هنگام بازی بر روی زمین افتاد.



اولین تصویر دانش آموز فوت شده در مینودشت

در پی درگذشت امیر نیک گفتار دانش آموز نوجوان مینودشتی در یکی از دبیرستان های این شهرستان، دادستان مینودشت از تشکیل پرونده قضایی در خصوص این حادثه خبر داد.

خبرآنلاین: در پی مرگ امیر نیک گفتار دانش آموز نوجوان مینودشتی در یکی از دبیرستان های این شهرستان، دادستان مینودشت از تشکیل پرونده قضایی در خصوص این حادثه خبر داد.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی با ابراز تأسف از فوت دانشجوی مینودشتی گفت: در لحظات اولیه حادثه با اعلام گزارش مقام انتظامی، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و موضوع در دست بررسی است. مرحله تحقیقات مقدماتی

وی افزود: تحقیقات مقدماتی پرونده های جنایی محرمانه بوده و هرگونه اظهارنظر در این خصوص تنها از طریق مراجع قضایی امکان پذیر است.

بر اساس این گزارش، چهارشنبه 20 مهرماه در یکی از دبیرستان های پسرانه شهرستان مینودشت در استان گلستان یکی از دانش آموزان پایه یازدهم به نام امیر نیک گفتار هنگام بازی بر روی زمین سقوط کرد.

منو

به گفته مدیر آموزش و پرورش مینودشت، بلافاصله پس از حادثه، مسئولان مدرسه با اورژانس تماس گرفتند و عوامل به سرعت در محل حاضر شدند، اما به گفته تیم پزشکی بیمارستان فاطمه الزهرای مینودشت، این دانش آموز که به تشخیص ایست قلبی و مشکل حاد تنفسی با آمبولانس به اورژانس منتقل شد اما با وجود تلاش تیم پزشکی جان باخت.

سید محمد حسینی ضمن تسلیت به خانواده این دانش آموز و همکلاسی های وی گفت: این موضوع را با جدیت بررسی خواهیم کرد و پس از اعلام نظر رسمی پزشکی قانونی تمامی جزئیات این حادثه را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

وی با اشاره به صدور دستور پیگیری سریع این حادثه و بررسی دقیق همه جوانب آن گفت: کمیته ویژه ای با همکاری دستگاه های ذیربط برای بررسی ابعاد این حادثه تشکیل شده است.

حسینی با تاکید بر پیگیری اخبار این حادثه تلخ از سوی مسئولان رسمی آموزش و پرورش گفت: در این شرایط حساس از همه رسانه ها و افراد می خواهیم از انتشار گزارش های غیر مستند خودداری کنند.

زیرا ما به عنوان یک نهاد آموزشی و فرهنگی متعهد به حفظ آرامش و احترام به خانواده های داغدار هستیم و از همه شهروندان، همکاران و دانش آموزان می خواهیم که در این شرایط سخت به همدیگر کمک کنند.

منبع: همشهری




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.