افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
0

تلاش جدی برای راه اندازی سایت کفش در Hedge وجود دارد.

  • کد خبر : 385443
تلاش جدی برای راه اندازی سایت کفش در Hedge وجود دارد.

به گزارش بازار، منصور علیمردانی در مراسم افتتاحیه دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی هیدج شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت و گفت: ارتش مقتدر کشورمان با موشک اندازهای اسرائیلی پاسخ قاطع جنایات وی را داد. “ وی با تاکید بر اینکه این رگبار موشک غرور ملی مردم ایران را زنده کرد، خاطرنشان کرد: این عملیات […]

به گزارش بازار، منصور علیمردانی در مراسم افتتاحیه دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی هیدج شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت و گفت: ارتش مقتدر کشورمان با موشک اندازهای اسرائیلی پاسخ قاطع جنایات وی را داد. “

وی با تاکید بر اینکه این رگبار موشک غرور ملی مردم ایران را زنده کرد، خاطرنشان کرد: این عملیات مانند نور امید در دل مردم ایران درخشید.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در شورای اسلامی با اشاره به تلاش اعضای کارگروه صنعت کفش که با نظارت دفاتر نمایندگی فعال شد و به سرعت پیشرفت کرد، افزود: با توجه به اهمیت صنعت کفش در پرچین، سایت کفش با مشاوره ایجاد شده و 36 هکتار پرچین افتتاح می شود.

علیمردانی با بیان اینکه رونق صنعت کفش در شهرستان هیدج با همت مردم این شهرستان علاوه بر اشتغال زایی و خودکفایی در توسعه صادرات نیز موثر است، افزود: رونق این صنعت در هیدج موجب رونق خواهد شد. ارز خارجی و توسعه صادرات غیرنفتی.

وی با اشاره به اینکه صنعت نوپای کفش در هیدج به سرعت در حال پیشرفت است، تصریح کرد: در مسیر این پیشرفت موضوعی که تولیدکنندگان و فعالان این حوزه باید مد نظر داشته باشند تلاش برندسازی است.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در شورای اسلامی با اشاره به نتایج اجرای دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی در هیدج، اذعان داشت: اتاق بازرگانی نقش موثری در ایجاد شبکه های تجاری دارد. روابط و به روز رسانی علم و نوسازی تجهیزات و پیوند بین بخش خصوصی و دولت. این وظیفه دولت است که نگرانی های آنها را به گوش دولت برساند.

علیمردانی با بیان اینکه در کنار صنعتگران کفش و سایر صنوف در مجلس هستیم، تصریح کرد: صنعتگران و تولیدکنندگان برای ما تفاوتی ندارند و اگر احساس کنند ظرفیت مجلس می تواند به آنها کمک کند از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات آنها دریغ نخواهیم کرد. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.