افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
0

رابط جدید ChatGPT معرفی شد

  • کد خبر : 385423

به گفته بازار، OpenAI در حال آزمایش بتا یک رابط فضای کاری جدید برای ChatGPT به نام Canvas است. غول AI فضای کاری جدید ChatGPT را در وبلاگ رسمی خود معرفی کرد و در حال حاضر برای کاربران ChatGPT Plus و Team در دسترس است. کاربران تجاری و آموزشی نیز هفته آینده می توانند به […]

به گفته بازار، OpenAI در حال آزمایش بتا یک رابط فضای کاری جدید برای ChatGPT به نام Canvas است.

غول AI فضای کاری جدید ChatGPT را در وبلاگ رسمی خود معرفی کرد و در حال حاضر برای کاربران ChatGPT Plus و Team در دسترس است. کاربران تجاری و آموزشی نیز هفته آینده می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

Canvas که مخفف canvas است، یک فضای رابط مجازی برای نوشتن و کدنویسی پروژه‌ها است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ChatGPT را در بخش‌های خاصی از پروژه جستجو کنند.

طبق گفته OpenAI، یک پنجره جداگانه در کنار فضای چت اصلی باز می شود و کاربران می توانند متن یا کد را روی این “بوم” جدید قرار دهند و قسمت هایی را برای مدل برجسته کنند تا روی آن تمرکز کند و مانند یک ویرایشگر کد را ویرایش یا بررسی کند.

بوم را می توان به صورت دستی با تایپ “use canvas” در قسمت prompt باز کرد.

بوم همچنین می تواند به طور خودکار باز شود، زمانی که جایی را تشخیص دهد که ممکن است مفید باشد.

همچنین میانبرهایی وجود دارد که می توان از آنها برای نوشتن و کدنویسی پروژه ها استفاده کرد. کاربران می‌توانند از ChatGPT پیشنهاداتی برای ویرایش، تنظیم طول، تغییرات سطح خواندن و شکلک‌ها در نوشتن پروژه‌ها بخواهند.

برنامه نویسان همچنین می توانند از ChatGPT بخواهند خطوط خاصی از کد را بررسی کند، گزارش ها و نظرات را برای وضوح اضافه کند، خطاها را برطرف کند و کد به زبان های مختلف مانند جاوا اسکریپت، تایپ اسکریپت، پایتون، جاوا، سی پلاس پلاس یا PHP Canvas داشته باشد.

ویژگی Canvas ChatGPT را با دستیاران هوش مصنوعی دیگر که دارای فضاهای کاری مجزا برای تمرکز بر بخش‌های خاص پروژه و یک مدل هوش مصنوعی مبتنی بر کد هستند، تراز می‌کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.