افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

اظهارات ستاره پرسپولیس: نمی شود در هر بازی پیروز شد

  • کد خبر : 385340
اظهارات ستاره پرسپولیس: نمی شود در هر بازی پیروز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون 5 بازی در لیگ برتر انجام داده است که شاگردان خوان کارلوس گاریدو با کسب 11 امتیاز از این 5 بازی در رده چهارم جدول قرار دارند. تیم های پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا تاکنون به مصاف الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان رفته اند که نتیجه آن […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون 5 بازی در لیگ برتر انجام داده است که شاگردان خوان کارلوس گاریدو با کسب 11 امتیاز از این 5 بازی در رده چهارم جدول قرار دارند. تیم های پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا تاکنون به مصاف الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان رفته اند که نتیجه آن تنها تساوی مقابل نماینده ازبکستان بوده و قرمزها از شش امتیاز ممکن تنها یک امتیاز کسب کرده اند.

به گزارش مهر: «گئورگی گلسیانی» یکی از بازیکنانی است که در اکثر دیدارهای پرسپولیس حضور داشته و عملکرد بسیار خوبی داشته است.

گلسیانی در خصوص عملکرد پرسپولیس تا اینجای مسابقات لیگ برتر گفت: فصل طولانی است و هر امتیازی برای ما حیاتی است، فکر می کنم بهترین ترکیب را داریم اما این به این معنا نیست که هر مسابقه را تمام کنیم. با یک پیروزی ما در زمان آسانی نیستیم.

وی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در صد و چهارمین دربی پایتخت گفت: چند سال پیش که مقابل استقلال بازی می کردم همیشه با یک تیم جنگنده روبرو بودم. شکست دادن آنها هرگز آسان نبود. اما در بازی آخر تیمی را دیدم که وقت تلف کرد و از هر فرصتی برای گیر افتادن استفاده کرد. این روی کیفیت کلی بازی تاثیر می گذارد. ما نماینده فوتبال ایران در زمین هستیم.

مدافع پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در دو بازی اخیر آسیایی مقابل الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان خاطرنشان کرد: در دیدار مقابل الاهلی مستحق شکست نبودیم. اما در بازی مقابل پاختاکور آنقدر خوب نبودیم که پیروز شویم. کیفیت زمین وحشتناک بود و این واقعا کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار داد. ما دنبال بهانه نیستیم اما کیفیت زمین یکی از مهم ترین عوامل فوتبال است.

گلچیانی در خصوص همکاری با گاریدو تصریح کرد: من در دوران حرفه ای خود با مربیان زیادی کار کرده ام و تقریبا با همه آنها احساس راحتی کرده ام، ما به گاریدو احترام می گذاریم و او به ما احترام می گذارد، تیم مثل همیشه متحد است.

وی در خصوص دلیل محبوبیتش در بین هواداران پرسپولیس گفت: از احترام هواداران ممنونم. اگر در بین هواداران محبوب هستم به این دلیل است که آنها احساس می کنند با جان و دل برای این تیم بازی می کنم. هواداران بی دلیل کسی را دوست ندارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.