افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

امام جمعه گلپایگان: دست شیطانی آمریکا پشت ترور رهبر حزب الله لبنان است.

  • کد خبر : 385328
امام جمعه گلپایگان: دست شیطانی آمریکا پشت ترور رهبر حزب الله لبنان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی کرامتی گلپایگان در نماز جمعه این هفته افزود: هدف رژیم صهیونیستی از ترور دبیرکل حزب الله لبنان، پایین آوردن روحیه و اقتدار نیروهای مقاومت بود، بدون توجه به اینکه جبهه مقاومت بستگی به افراد یا افراد دارد. ساختار حزب الله یک ساختار مستحکم و مستحکم با سیستم نظامی و اطلاعاتی قوی […]

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی کرامتی گلپایگان در نماز جمعه این هفته افزود: هدف رژیم صهیونیستی از ترور دبیرکل حزب الله لبنان، پایین آوردن روحیه و اقتدار نیروهای مقاومت بود، بدون توجه به اینکه جبهه مقاومت بستگی به افراد یا افراد دارد. ساختار حزب الله یک ساختار مستحکم و مستحکم با سیستم نظامی و اطلاعاتی قوی است، از این رو پس از شهادت سید حسن نصرالله، حملات حزب الله علیه رژیم منفور صهیونیستی نه تنها متوقف نشد، بلکه شدت گرفت.

وی درباره ایجاد جنگ روانی توسط دشمنان پس از شهادت رهبر حماس گفت: یکی از اهداف دشمنان انقلاب و ایران ایجاد تفرقه بین نیروهای مقاومت است، بنابراین با ایجاد شایعه و نشر اکاذیب، آنها را دنبال می کنند. سعی شد به افکار عمومی نشان دهد که جمهوری اسلامی از نیروهای مقاومت حمایت لازم را می کند، اما قطعاً این درست نیست.

خطیب جمعه گلپایگان تاکید کرد: به راستی ایران به عنوان مغز و قلب تپنده محور مقاومت اقدامات لازم را برای شکست دشمنان اسلام انجام داده و می کند.

وی افزود: البته اگر جمهوری اسلامی ورود مستقیم به منطقه ای را لازم بداند قطعا با تمام قوا و اقتدار وارد عمل می شود.

امام جمعه گلپایگان نیز با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی یکی از ارکان مهم در برقراری امنیت هر کشوری است و میهن اسلامی نیز به برکت تلاش های مستمر در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد. نیروی انتظامی

حجت الاسلام کرامتی یادآور شد: از سال های اخیر دشمنان تلاش هایی برای ناامن کردن کشور انجام داده اند که حمله داعش به شورای اسلامی و حرم امام از جمله این اقدامات بود. اما در مسیر برقراری امنیت در کشور، نیروی انتظامی در کنار سایر نهادهای نظامی و امنیتی، با تعهد و اقتدار خود، دشمنان را از دستیابی به اهداف شوم باز داشته و شهدای بی شماری تقدیم کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.