افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

تعجب رسانه های بیگانه بر اساس سخنان رهبر انقلاب + تحلیل این رسانه ها

  • کد خبر : 385281
تعجب رسانه های بیگانه بر اساس سخنان رهبر انقلاب + تحلیل این رسانه ها

به گزارش رکنا، سایت بی بی سی در گزارشی با عنوان دفاع از حمله به اسرائیل در سخنانی نادر نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی او عملیات موشکی ایران را ستود و آن را اقدامی مشروع توصیف کرد. بی‌بی‌سی افزود: رهبر ایران اسرائیل را رژیم خون‌آشام و آمریکا را سگ دیوانه در […]

به گزارش رکنا، سایت بی بی سی در گزارشی با عنوان دفاع از حمله به اسرائیل در سخنانی نادر نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی او عملیات موشکی ایران را ستود و آن را اقدامی مشروع توصیف کرد.

بی‌بی‌سی افزود: رهبر ایران اسرائیل را رژیم خون‌آشام و آمریکا را سگ دیوانه در منطقه خواند و گفت: جمهوری اسلامی با قدرت و قاطعیت علیه اسرائیل هر اقدامی لازم را انجام خواهد داد. آیت‌الله خامنه‌ای دو بار تأکید کرد که ایران در قبال اسرائیل «تاخیر» و عجولانه نمی‌کند.

سایت روزنامه گاردین نیز در بازتاب بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر زیر سوال بردن مشروعیت عملیات تهاجمی الاقصی و پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی و لزوم وحدت مسلمانان در برابر دشمن مشترک به آن اشاره شده است.

روزنامه دیلی تلگراف نیز در مطلبی تحت عنوان رهبر ایران حمله 16 مهر را مشروع خواند و نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای اعلام کردند که این حملات به دلیل «منطقی و قانونی بودن» و دفاع از یک ظالم صورت گرفته است. و این اصل در حقوق بین الملل به رسمیت شناخته شده است.

در ادامه روزنامه تایمز لندن یکی از رسانه های نزدیک به وزارت خارجه انگلیس نوشت: مقاومت در منطقه کوتاه نخواهد بود. این نشریه انگلیسی می نویسد که حضرت آیت الله خامنه ای امروز در خطبه های نماز جمعه اعلام کردند که مقاومت با شهادت های اخیر «کوتاه نخواهد بود و پیروز خواهد شد».

همزمان شبکه انگلیسی اسکای نیوز با پخش تصاویری از مصلی تهران، حضور رهبر معظم انقلاب را در این برهه حساس که منطقه غرب آسیا به دلیل حوادث غزه و لبنان با تنش مواجه است، مهم توصیف کرد. . (اینجا (http://www.irna.ir/xjRL3f))

خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند که ایران و متحدانش نباید در برابر اسرائیل کوتاه بیایند.

شبکه تلویزیونی آمریکایی سی ان ان نیز با اشاره به اینکه این اولین بار پس از پنج سال است که حضرت آیت الله خامنه ای در نماز جمعه شرکت می کنند، نوشت: رهبران ایران به اسرائیل هشدار دادند.

روزنامه اقتصادی «اکونومیک تایمز» نیز بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را منعکس کرد که فرمودند: پاسخ موشکی کمترین مجازات جنایات رژیم صهیونیستی است.

«عدم تأخیر و عجله نکردن در پاسخگویی به رژیم اشغالگر و تأکید بر وحدت مسلمانان» از دیگر سخنان رهبر معظم انقلاب بود که مورد توجه رسانه های انگلیسی زبان قرار گرفت.

شبکه تلویزیونی «فرانس 24» نیز حضور سلاح در کنار رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه را برجسته کرد و نوشت: دنیا منتظر بیانات رهبران ایران بود تا استراتژی جمهوری اسلامی را بعد از روزهای اخیر درک کند. رویدادها.”

شبکه تلویزیونی هند “ABP” نیز نوشت: تنش ها در خاورمیانه همچنان ادامه دارد که رهبران ایران از مسلمانان می خواهند برای استقلال دست و پنجه نرم کنند.

مجله «ایندیا تودی» با توجه به هشدار مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از درگیری رژیم صهیونیستی با ایران نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای به اسرائیل نسبت به هرگونه اقدام تحریک آمیز هشدار دادند.

نسخه انگلیسی روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» نیز بخشی از بیانات رهبر انقلاب را در تیتر خبر خود آورده است. این رسانه صهیونیستی به نقل از رهبر انقلاب نوشت: اسرائیل نمی تواند آسیب جدی به حزب الله و حماس وارد کند و عمر آن طولانی نخواهد بود.

«ترکیه امروز» یکی از رسانه های ترکیه نیز در راس اخبار خود بیانات رهبر انقلاب را قرار داد و نوشت: پیام رهبری ایران پیروزی مسلمانان بر امپریالیسم بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.