افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
0

آمریکا حامی و شریک اصلی رژیم صهیونیستی در فعالیت های تروریستی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 385248
آمریکا حامی و شریک اصلی رژیم صهیونیستی در فعالیت های تروریستی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین احمد حکیمی گیلانی در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان. دیدم وی با بیان اینکه حمایت و کمک به مومنان وعده خداوند متعال است، گفت: کسانی که در راه خدا تلاش و کوشش می کنند خداوند در همه زمینه ها آنها را یاری خواهد کرد و نباید […]

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین احمد حکیمی گیلانی در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان. دیدم وی با بیان اینکه حمایت و کمک به مومنان وعده خداوند متعال است، گفت: کسانی که در راه خدا تلاش و کوشش می کنند خداوند در همه زمینه ها آنها را یاری خواهد کرد و نباید از این نظر کوچکترین شکی داشته باشیم.

آهنربای جمعه دیدم وی به ابعاد مختلف جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی گناه غزه و لبنان و ترور فرماندهان جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: این اقدام وحشیانه با موشک های آمریکایی و سیاسی و مستقیم انجام شد. امنیت استکبار جهانی و آمریکا حامی و شریک اصلی رژیم صهیونیستی در این اقدام تروریستی است.

حکیمی با یادآوری اینکه شهادت سید حسن نصرالله ضربه سختی از سوی رژیم صهیونیستی به جبهه مقاومت بود، گفت: رژیم ناکام صهیونیستی سعی کرد از چنین اقداماتی استفاده کند. جنایی و بدون ظلم و علاقه. دریافت کنید نشان دادن ظرفیت رسانه ای که می خواهد نظم نوین جهانی را به لحاظ داشتن تکنولوژی نشان دهد اما راه به جایی نمی برد.

آهنربای جمعه دیدم وی با اشاره به عملیات پیمان صادق 2 گفت: امروز همه مسلمانان پس از حملات دلیرانه و دلاورانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه بازوی توانمند امامت و ولایت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گارد که قلب سرزمین های اشغالی است و تلایو و حیفا و به شهرک های اشغالی حمله و حمله کردند و ضربه هولناکی به مراکز نظامی، راداری و امنیتی رژیم موقت و مطرود صهیونیستی وارد کردند، خوشحالند.

وی در ادامه با بیان اینکه اکثر قدرت های نظامی جهان به ویژه آمریکا اعتراف کرده اند که اکثر موشک های ایران به اهداف خود اصابت کرده است، افزود: نباید به تبلیغات وارونه گوش داد و گفت: بدخواهانه برخی افراد و گروه ها در فضاهای مجازی و غیرمجازی که می گویند اتفاقی نیفتاده، توجه کردند چرا که 90 درصد موشک ها به هدف اصابت کرده و این نشان از صلابت، قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران دارد.

آهنربای جمعه دیدم وی با بیان اینکه وعده صادق کشورهای جهان به ویژه آمریکا را شگفت زده کرد، گفت: این کشورها فکر نمی کردند اسرائیل با این تعداد استحکامات دفاعی تا این حد آسیب پذیر باشد و گنبد آهنین نتواند جلوی موشک ها را بگیرد. ایران اما ما شاهد این اتفاق افتادیم و این همه است نفرین رژیم صهیونیستی شکسته شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.