افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
0

ما در میدان جنگ هستیم

  • کد خبر : 385238
ما در میدان جنگ هستیم

آفتاب نیوز: حجت الاسلام سید احمد علماملهادی پیش از ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته سیزدهم مهرماه که در حرم امام رضا (علیه السلام) برگزار شد، با اشاره به آغاز هفته فرجه. ، اعلام کرد: فرجه نهاد مقدسی است که امنیت زندگی ملت و مردم را تامین می کند. او همه فداکاری […]

آفتاب نیوز:

حجت الاسلام سید احمد علماملهادی پیش از ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته سیزدهم مهرماه که در حرم امام رضا (علیه السلام) برگزار شد، با اشاره به آغاز هفته فرجه. ، اعلام کرد: فرجه نهاد مقدسی است که امنیت زندگی ملت و مردم را تامین می کند. او همه فداکاری ها و فداکاری ها را انجام می دهد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: از سال گذشته تا امسال شاهد جانفشانی عزیزانی بوده ایم که در خط مقدم برای تامین امنیت جان خود را فدا کردند و در دیار غربت به شهادت رسیدند.

وی ضمن تقدیر از زحمات نیروی خدماتی فراجا در کشور به ویژه در خراسان رضوی افزود: امروز این نهاد مقدس به عنوان قوی ترین جریان و سازمان به ویژه در عرصه تامین آرامش زندگی مردم به وظیفه خود عمل می کند. این شهر و استان با موقعیت های ویژه پیک های زیارتی رفت و برگشت و جریان های امنیتی که دارند و امیدواریم خداوند متعال به برکت خون شهدا، عزت، عظمت و توفیق کامل را نصیب این عزیزان کند. به عنوان سربازانی که به وجود امام زمان در لشکر خود بی علاقه بودند.

علم الهادی به شهادت رهبر مقاومت سید حسن نصرالله اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این ایام به فرموده رهبری، ایام ماتم است و امروز رهبر انقلاب نیز قبل از اقامه نماز جمعه به عزاداری پرداختند. در مسجد تهران از دست دادن چنین ذخیره ارزشمندی برای ما ضایعه محسوب می شود و از این رو به فرموده مقام معظم رهبری در سوگواری به سر می بریم.

امام جمعه مشهد با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند: ما عزاداریم اما نه عزاداری که اشک و درد و اندوه دارد، بلکه در عزای اهل بیت سیدالشهداء عزاداریم. اهل بیت علیهم السلام را به دارالاماره بردند و چشم ابن زیاد به زینب رفت. مار کبری افتاد و با کمال وقاحت گفت: رفتاری که خدا با برادرت کرد دیدی؟ و زنب کبری به جرأت گفت جز زیبایی چیزی ندیدم. گفت من جز زیبایی چیزی ندیدم، یعنی هر چه از وقایع عاشورا دید زیبایی بود.

وی افزود: عزیزان ما شهید شدند، اما ما غیر از این فکر نمی‌کردیم، حرکتی را شروع کردند و شهید شدند و ما راه را ادامه خواهیم داد، زیرا به آن حرکت ایمان داریم.

علم الهادی با اشاره به مبارزات 30 ساله سید حسن نصرالله و مخالفت وی با استکبار صهیونیستی تصریح کرد: ایشان 30 سال پیروز ماندند، تمام حرکاتش با پیروزی همراه بود، اسرائیل را از جنوب لبنان بیرون کرد. جنگ 33 روزه رستگاری تسلیم اسرای لبنانی از دست اسرائیل و پیروزی غزه در جنگ 11 روزه یک پیروزی 30 ساله بود و بالاخره حق شهادت را داشت.

امام جمعه مشهد گفت: با اصابت سنگ های بمب، تمام ساختمان بر پیکر نازنین سید مقاومت فرو ریخت و وی زیر آوار جان باخت. بزرگترین لطفی که به او دادند این بود که مرد و شد. شهیدی مثل سیدالشهدا. و پاداش شماست.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی را فریاد می زنیم و به جنگ خود ادامه می دهیم، تاکید کرد: بحث خنک شدن دل برای تحقق عهد درست نیست، بحث جنگ است، ما در میدان جنگ هستیم و با استکبار در این میدان خواهیم جنگید. تا روزی که بمیری باشد که عزیز و مطلوب ما از جناح کعبه «الا یا اهل العالم، انا الصمصمو المنتقم» قیام کند، جنگ را با استکبار ادامه خواهیم داد.

علم الهادی «وعده صدوق 2» و شلیک موشک از سرزمین های اشغالی را اعلان جنگ با استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: اسرائیل خط مقدم استکبار است، همه جنگ ها، همه کشتارها و نسل کشی ها با شیطنت انجام می شود. . شیطان و دستور آمریکا، این بمب که سنگ می شکند چه کسی آن را به اسرائیل داده است؟ آمریکا در تمام جنایات اسرائیل شریک است.

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه ما در حال مبارزه با استکبار هستیم و این مبارزه را رها نمی کنیم، تصریح کرد: اختلاف ما با دشمن در اسلحه و اسلحه نیست، فرق ما با دشمن اول این است که خدا را داریم و او خدا را داریم. دشمنی ندارد چون خدا را داریم، چه شهید شویم و چه دشمن را شکست دهیم، پیروز هستیم، اما تمام داشته های دشمن اینجاست.

وی دومین تفاوت را در ترس و ترس از دشمن یهود برشمرد و ادامه داد: دشمن یهودی ما ترسو است اما ما شهادت را دوست داریم و به استقبال شهادت می‌رویم، عزیزترین عزیزان این ملت که همه مردم حاضرند خاری در سرشان بگذارند. چشم، اما برای این رهبر خاری نرفت، با تمام قدرت به میدان آمد و روی صحنه ایستاد، می گویید می زنیم و می کشیم، اما نمی ترسیم و به استقبال شهادت می رویم که همین است. نه بیم شهادت قطعا پیروز است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.