افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

عضو کمیته فرهنگی مجلس: حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه قدرت انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

  • کد خبر : 385222
عضو کمیته فرهنگی مجلس: حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه قدرت انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

نماینده مردم مشهد و کلات در شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب اگرچه در معرض تهدید دشمن بود اما با حضور ایشان در میان مردم در محل نماز جمعه ایستادند و نماز جمعه را به جای آوردند. بعد از ظهر . این حادثه قدرت الهی انقلاب اسلامی را به ارمغان می آورد. حسنعلی اخلاق امیری، عضو […]

نماینده مردم مشهد و کلات در شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب اگرچه در معرض تهدید دشمن بود اما با حضور ایشان در میان مردم در محل نماز جمعه ایستادند و نماز جمعه را به جای آوردند. بعد از ظهر . این حادثه قدرت الهی انقلاب اسلامی را به ارمغان می آورد.

حسنعلی اخلاق امیری، عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ایران که در سال 57 به پیروزی رسید، یکی از مهمترین عناصر اعتقاد به خدای متعال و ایمان مقام معظم رهبری به خدا، خداوند متعال بود. حضرت امام (ره) با اندیشه و اندیشه خود پایه گذاری انقلاب اسلامی را بنا نهادند که انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی است و رهبر معظم انقلاب نیز با توکل به قدرت الهی در مقاطع مختلف این کشور این امر را به نمایش گذاشته اند. در خطر بود

وی ادامه داد: رهبر انقلاب با وجود اینکه در معرض تهدید دشمن قرار داشتند، اما با حضور خود در میان مردم در محل نماز جمعه ایستادند و نماز عصر را نیز اقامه کردند. این واقعه بیانگر قدرت الهی انقلاب اسلامی است و اینکه انقلاب به یاری خداوند متعال پیروز شده و ادامه دارد و انشاالله ظهور امام زمان (عج) نیز رخ خواهد داد.

اخلاق امیری تاکید کرد: به مردم عزیز لبنان می گویم هرچند فقدان رهبر بزرگشان سید نصرالله بسیار غم انگیز است و ضربه بزرگی به مقاومت وارد کرده است، اما از آنجایی که ابتکار عمل مقاومت و انقلاب اسلامی متعلق به آن است. خداوند متعال این از دست دادن عناصر به اصطلاح هسته ای باعث می شود که امیدشان را از دست ندهند و انشاالله حزب الله نیروهایی جایگزین برای رهبری خود بیابد و با امید و انگیزه با رژیم دروغین صهیونیستی مقابله کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.