افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

انعکاس بیانات مقام معظم رهبری در رسانه های منطقه ای و بین المللی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 385200
انعکاس بیانات مقام معظم رهبری در رسانه های منطقه ای و بین المللی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

خبرگزاری مهر، گروه بین بین المللیحضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای خطبه های نماز جمعه تهران که با حضور پرشور مردم و مسئولان در مصلی تهران برگزار شد، با تأکید بر اینکه سیاست دشمنان تفرقه افکنی است و حکومت می کنند، تأکید کردند: و گفتند: این سیاست ها بر اساس […]

خبرگزاری مهر، گروه بین بین المللیحضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای خطبه های نماز جمعه تهران که با حضور پرشور مردم و مسئولان در مصلی تهران برگزار شد، با تأکید بر اینکه سیاست دشمنان تفرقه افکنی است و حکومت می کنند، تأکید کردند: و گفتند: این سیاست ها بر اساس تقسیماتی است که در کشورهای مسلمان به طرق مختلف انجام می شود. اما امروز ملت ها بیدار شدند. امروز روزی است که بر این ترفند دشمنان اسلام و مسلمین غلبه خواهید کرد. دشمن ایران دشمن ملت عراق و فلسطین و مصر و سوریه و یمن است.

آیت الله خامنه ای من وی با بیان اینکه دشمن در همه جا با روش خاصی کار می کند اما اتاق فرماندهی یک جا است و از آنجا دستور می گیرند، تصریح کردند: اگر دشمن از یک کشور راحت شود به کشور بعدی می رود.

رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اینکه مسلمانان امروز دیگر غفلت نکنند، گفتند: باید کمربند دفاع و استقلال را در همه کشورهای اسلامی از افغانستان تا یمن ببندیم. ملت فلسطین حق دارد با دشمنی که زندگیش را نابود کرده است مقابله کند.

رهبر انقلاب با بیان اینکه کار درخشان نیروهای مسلح ما کار کاملا قانونی و مشروع بود، تصریح کردند: دفاع از مردم لبنان از غزه نیز اقدامی مشروع و قانونی است.

وی ضمن تاکید بر اینکه در انجام وظیفه خود به تعویق نمی افتیم و عجله نمی کنیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران هر وظیفه ای در این زمینه داشته باشد با قدرت و صلابت انجام خواهد داد. آنچه لازم باشد را انجام خواهیم داد. همانطور که انجام شد و در آینده نیز انجام خواهد شد.

این سخنرانی بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه ای داشته است و بیشتر آنها از جمله خبرگزاری فرانسه، رویترز، الجزیره، المناررسانه های پاکستانی و ترکیه ای این رویداد را به صورت زنده پوشش دادند:

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.