افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

حداکثر استفاده از کارت سوخت برای دارندگان پارکینگ 40 لیتر بوده است

  • کد خبر : 385197
حداکثر استفاده از کارت سوخت برای دارندگان پارکینگ 40 لیتر بوده است

گروه بازار آب و انرژی: کمبود بنزین هر روز بیشتر و بیشتر در کشور احساس می شود. حال در جدیدترین اقدام گفته می شود حداکثر سوخت گیری مجاز در تهران از طریق کارت سوخت جایگاه داران به 20 لیتر کاهش یافته است. اما اگرچه گزارش های دریافتی از سوی مردم و حتی عکس های منتشر […]

گروه بازار آب و انرژی: کمبود بنزین هر روز بیشتر و بیشتر در کشور احساس می شود. حال در جدیدترین اقدام گفته می شود حداکثر سوخت گیری مجاز در تهران از طریق کارت سوخت جایگاه داران به 20 لیتر کاهش یافته است. اما اگرچه گزارش های دریافتی از سوی مردم و حتی عکس های منتشر شده در پمپ بنزین ها از محدودیت های اعمال شده حکایت از صحت این خبر دارد، اما بهارستانی ها هر گونه تغییر در سهمیه سوخت را رد می کنند.

فتح الله حسینی، یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس به بازار گفت: هیچ تغییری در سهمیه سوخت پایتخت نشینان ایجاد نشده است.

به گفته وی، در حال حاضر مالکان خودرو در تهران می توانند با استفاده از کارت سوخت شخصی خود روزانه تا 50 لیتر بنزین بزنند.

وی در خصوص تصاویر منتشر شده در فضای مجازی و اطلاع جایگاه داران مبنی بر سوخت گیری 20 لیتری با کارت سوخت جایگاه داران، گفت: سقف سوخت گیری با کارت سوخت جایگاه داران تهران 40 لیتر است. و تغییری در سهمیه ها ایجاد نشده است.

به گفته این عضو کمیسیون انرژی مجلس، اگر سایتی چنین ادعایی کند تخلف است و مردم می توانند شکایت خود را به صدا و سیما و پالایشگاه اعلام کنند و متخلفان قطعا مجازات خواهند شد.

البته آن طور که حسینی می گوید این میزان سوخت گیری با کارت سوخت جایگاه داران مربوط به تهران است و این رقم در شهرهای بزرگ متفاوت است.

لازم به یادآوری است که پس از کمبود جدی بنزین، از سال گذشته طرحی در کشور اعمال شد که براساس آن، سوخت گیری با کارت سوخت توسط جایگاه داران از 60 لیتر در روز به 30 لیتر کاهش می یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.