افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

انهدام 34 باند سارقان حرفه ای در خراسان جنوبی/کاهش تصادفات – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 385190
انهدام 34 باند سارقان حرفه ای در خراسان جنوبی/کاهش تصادفات – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شجاعی نسب در مسجد جامع شهر بیرجند در سخنانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه، شهادت سید الطسط و عالم بصیر سید حسن نصرالله را تسلیت گفت. و شهدایش رفقا ضمن تبریک عملکرد غرور آفرین میثاق صادق 2 گفت: همه می دانید که در طول 45 […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شجاعی نسب در مسجد جامع شهر بیرجند در سخنانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه، شهادت سید الطسط و عالم بصیر سید حسن نصرالله را تسلیت گفت. و شهدایش رفقا ضمن تبریک عملکرد غرور آفرین میثاق صادق 2 گفت: همه می دانید که در طول 45 سال تاریخ انقلاب اسلامی هر بار از راه و مکتب امام و شهدا و شهدا فاصله می گیریم. دور شدن نگاه ما به خارج از مرزها به ما برخورد کرد، اما همه جا مقاومت کردیم و پافشاری کردیم و به نیروی داخلی اعتماد کردیم. ما کار خود را در راس لیست خود قرار دادیم و طعم شیرین پیروزی را چشیدیم.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: بر اساس تجربه. مترو که هزینه تسلیم بسیار بیشتر از هزینه مقاومت و پایداری است و منافع و دستاوردهای ایستادگی صدها برابر بیشتر از تسلیم شدن است و به تعبیر قرآن کریم و بر اساس محتوای رهبران فرزانه و فرزانه انقلاب، عقب نشینی غیر تاکتیکی در همه عرصه ها اعم از فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، نظامی و اقتصادی ضایعه بزرگی بوده و به فرموده رهبر عزیز، دشمنان و مخالفان نظام اسلامی. han هیچ محدودیتی برای عقب نشینی جبهه اسلام وجود ندارد.

عنوان داشت: دشمن آن را می‌داند و خوب می‌داند، همان‌طور که در شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر سلیمانی‌های جدید اتفاق افتاد. من در خط مقاومت، قدر مسلم با شهادت این سید بزرگوار و شهادت های دیگر شکل گرفت. در برگشت نصرت خداوند محقق خواهد شد و آغاز پیروزی های دیگر خواهد بود.

وی ادامه داد: همه می‌دانید که امنیت در زندگی مردم یک نعمت الهی و یک ضرورت انکار ناپذیر است، البته شکی نیست که این نعمت الهی و امنیت اجتماعی پایدار بدون نیروی قدرتمند و هوشمند محقق نمی‌شود. ، نیروی پلیس توانا و چابک.”

وی ادامه داد: البته تحقق این پلیس چابک و مقتدر نیازمند همکاری همه سازمان ها و نهادها و مشارکت مردم قانون مدار است. افسردگی و حاکمیت قانون جامعه در گرو و بدون شک یکی از راههای مهم حفظ و ارتقای پایدار امنیت، هوشیاری تامین کنندگان این امنیت است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی یادآور شد: پلیس در حوزه امنیت عمومی قاطعانه و سریع عمل خواهد کرد و در هر زمان و مکان با کسانی که در حوزه اجتماعی احساس ناامنی کنند برخورد خواهد کرد چرا که وظیفه اصلی این است. لطفا ارزش ها را حفظ کنید و می دانید که رمز ماندگاری و عزت اسلام و کشور عزیز جمهوری اسلامی ایران پایبندی به اصول و حفظ ارزش هاست.

سردار شجاعی نسب با بیان اینکه لطفا مثل یک ستون عضو امنیت کشور با ناهنجاری ها و جرایم آشکار خلاف قانون عمل می کند و تسلیم دستکاری رسانه ای نمی شود. وی خاطرنشان کرد: همه باید بدانند که قانون اساس کار ماست و در این راه همه سازمان ها، نهادها و مردم شهرک عزیز حمایت خود را از خادمان نظم و امنیت اعلام کرده اند. هستند از شما قدردانی و سپاسگزاری می کنیم و این قطعا باعث ایجاد انگیزه در فرزندان شما در این مجموعه خواهد شد. سرور خواهد بود

وی یادآور شد: پلیس خدمات، ماموریت ها، اقدامات متقابل و ماموریت های بسیاری را در سطح استان انجام می دهد که یکی از این ماموریت ها افتخار خدمت رسانی به شهروندان عزیز در ایام اربعین است و در این راستا بیش از 20 هزار گذرنامه زائر به صورت ساده صادر می شود. فرآیندی که با قیمتی ناچیز و با استفاده از ابزارها و سامانه های مناسبی که در اختیار پلیس است به زائران اباعبدالله الحسین ارائه شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 13 هزار و 180 نفر به مرکز مشاوره صلح و مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری ها مراجعه و در موضوعات مختلف مشاوره رایگان دریافت کردند. هستند.

کاهش 16 درصدی سرقت

سردار شجاعی نسب با اشاره به اینکه در حوزه سرقت ها که موجب نگرانی مردم شده است، تلاش های متعددی تحت عنوان تشکیل قرارگاه های مختلف و حفظ کمیسیون ها صورت گرفته است؛ وی خاطرنشان کرد: امروز با کاهش 16 درصدی وقوع سرقت و البته افزایش کشف سرقت و دستگیری سارقان در این زمینه مواجه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 34 باند سارقان حرفه ای من آنها در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند. خاطر یادآور شد: با تلاش ماموران در مجموع یک هزار و 512 سارق دستگیر شدند. هستند.

سردار شجاعی نسب در حوزه امنیت در شهرها و برون شهرها، در مدیریت ترافیک و فضاهای مناسب برای تردد شهروندان که مایه نگرانی است و همچنین در زمینه پیشگیری از تصادفات، افزود: سال گذشته 37 میلیون و 600 هزار تردد در جاده های استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است.

به گفته وی، با توجه به افزایش ترافیک؛ در خصوص تصادفات درون شهری نیز 19 درصد و 25 درصد در جاده های استان کاهش داشته است. مردگان ما شاهد هستیم

کشف 9 تن مواد مخدر

این مقام ارشد انتظامی در حوزه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر که یک اولویت و یک ضرورت است؛ وی گفت: ماموران از ابتدای سال تاکنون 9 تن مواد مخدر کشف کردند.

وی بیان کرد: در این راستا بیش از 3 هزار و 879 قاچاقچی و بازاریاب مواد مخدر دستگیر و 617 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

وی افزود: علاوه بر این، تمرکز پلیس نه تنها بر باندهای بزرگ، بلکه بر مطالبات مردم برای پاکسازی مناطق آلوده و پلمپ اماکن توزیع کننده مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هفته بزرگداشت نیروی انتظامی از امروز 22 تا 28 مهرماه است، این هفته را به مردم عزیز و همکاران مجاهد در همه عرصه ها تبریک و تهنیت عرض کرد. نیروی انتظامی، مرزبانی، مرکز آموزشی و یگان ویژه در خدمت شما خواهند بود.

سردار شجاعی نسب در ادامه گفت: باید مواظب باشیم، امروز دشمن با جنگ شناختی و ترکیبی خود سعی در تغییر محاسبات ذهنی شهروندان، عزیزان و جوانان دارد و با تغییر این ارزش ها با تمام نیروهای یاس خود تلاش می کند. و یاس جوانان و افراد جامعه.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: امروز نیروی انتظامی در سراسر کشور عزیز اسلامی گسترش یافته و مأموریت ها و وظایف بسیاری را در زمینه حفاظت از مرزهای زمینی و دریایی و مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کالا و موارد دیگر در این زمینه انجام می دهد. مردم مشغول هستند و راه شهدا را با نثار جان خود ادامه خواهند داد.

سردار شجاعی ما باعث می شویم وی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی مردم را ولی نعمتان خود می داند و به این خدمت افتخار می کند و این چیزی است که ما قلباً به آن اعتقاد داریم که انشاالله با عنایت بی حد و حصر خداوند متعال و تلاش رزمندگان و رزمندگان رفاقت مردم انقلابی و ولایی و به دست کفایت رهبر عزیزمان حضرت آیت الله خامنه ای من عزیزان این پرچم برافراشته نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام به حضور خورشید مقدس ظهور حضرت ولی عصر (عج) تقدیم می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.