افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

لطفا سوال نپرسید!

  • کد خبر : 385177
لطفا سوال نپرسید!

گروه بازار آب و انرژی: نگاهی به تجربه سال های اخیر نشان می دهد که اکثر اوقات تصمیمات مربوط به سوخت پشت درهای بسته گرفته می شد و حتی اطلاع کاملی از آن نداشتند. خیلی ها فکر می کردند این رویه در دولت چهاردهم باید تا حدودی اصلاح شود و مسئولان به سوالات و شبهات […]

گروه بازار آب و انرژی: نگاهی به تجربه سال های اخیر نشان می دهد که اکثر اوقات تصمیمات مربوط به سوخت پشت درهای بسته گرفته می شد و حتی اطلاع کاملی از آن نداشتند. خیلی ها فکر می کردند این رویه در دولت چهاردهم باید تا حدودی اصلاح شود و مسئولان به سوالات و شبهات مردم پاسخ دهند. اما به نظر می رسد که این رویه تغییر چندانی نکرده است. بدین ترتیب کرامت ویس کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار مبنی بر صحت و سقم اخبار مبنی بر محدودیت مجاز سوخت گیری با استفاده از کارت سوخت جایگاه داران، می گوید: لطفا سوال نپرسید!

خبرنگار بازار درست در شرایطی که آقای مدیرعامل حاضر به ادامه صحبت تلفنی نبوده و در تلاش برای پایان دادن به آن است، باز هم می پرسد سقف مجاز سوخت گیری برای پایتخت نشینان چقدر است؟ اما شما همچنان همان پاسخ قبلی را دریافت می کنید. “لطفا از من سوال نپرس!”

سومین سوال خبرنگار بازار مبنی بر اینکه آیا خبر کاهش سهمیه سوخت گیری روزانه صحت دارد یا خیر نیز پاسخ «لطفا از من نپرس» می گیرد.

جالب اینجاست که فعالان صنفی این روزها چندان تمایلی به گفت وگو نداشته اند و تلاش بازار برای گفت وگو با سخنگوی و رئیس اتحادیه پمپ بنزین ها بی نتیجه مانده است.

حال سوال این است که مسئولیت گزارش هرگونه تغییر یا حتی عدم تغییر سهمیه گاز بر عهده کیست؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.