افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

احمد عباسی، پادشاه فوتسال آسیا؛ همه نگاه ها به ستاره ایرانی است

  • کد خبر : 385132

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا به نقل از ورزش سه، سال گذشته مسلم اولاد قباد به عنوان تنها برنده ایرانی جوایز سالانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 2023 عنوان مرد سال فوتسال قاره کهن را از آن خود کرد و فوتسال پرچم ایران را به ارمغان آورد. صحنه مراسم مثل قبل. همچنین در مراسم امسال […]

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا به نقل از ورزش سه، سال گذشته مسلم اولاد قباد به عنوان تنها برنده ایرانی جوایز سالانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 2023 عنوان مرد سال فوتسال قاره کهن را از آن خود کرد و فوتسال پرچم ایران را به ارمغان آورد. صحنه مراسم مثل قبل. همچنین در مراسم امسال مهدی طارمی در ردیف بهترین لژیونر شانس زیادی برای کسب این عنوان دارد و سعید احمد عباسی نیز پس از گذراندن یک سال موفق در کنار تیم ملی و کسب جایزه بهترین بازیکن و برتر گلزن تیم های آسیایی کاپ، برنده اصلی جایزه مرد سال آسیا 2024 خواهد بود، ستاره تیم ملی و باشگاهی گیتی پشند در جام ملت های آسیا هفت گل به ثمر رساند و در جام جهانی هت تریک کرد.

رقبای احمد عباسی برای کسب جایزه طلا بازیکنانی مانند رحمتوف از ازبکستان و سردوروف از تاجیکستان خواهند بود. آمار و ارقام که نقش تعیین کننده ای دارند، برتری مطلق احمد عباسی را رقم زده است. فیضعلی سردوروف در جام جهانی 2024 تنها در یک بازی مقابل مراکش موفق به گلزنی شد و این بازیگر راس (مهاجم) اولین تجربه جام جهانی خود را بدون هیچ بردی سپری کرد.

یکی دیگر از مدعیان رحمتوف ازبک است. شماره 7 ازبکستان که در پست جناحی بازی می کند، با وجود امتیاز میزبانی جام جهانی، عملکرد بسیار ناامیدکننده ای در کنار هم تیمی های خود داشت و در همان مرحله گروهی از بهترین ها مسابقات را ترک کردند. رحمتوف در هیچ یک از دوئل ها گلی به ثمر نرساند و به لطف عملکردش در جام ملت های آسیا که در آن مقام سوم را نیز به دست آورد، در فهرست بهترین ها قرار دارد.

سعید احمد عباسی با تمام این عملکردها بیشترین شانس را برای کسب عنوان مرد سال فوتسال آسیا دارد و اگر اتفاق غیرمنتظره و عجیبی رخ ندهد، گلزن برتر تیم ملی به زودی ایمیلی از afc دریافت خواهد کرد. و از بین خواهد رفت. به کره جنوبی

به نظر شما سعید احمد عباسی برنده جایزه بهترین بازیکن فوتسال آسیا خواهد شد یا AFC با تصمیمی غیرقابل تصور همه را شگفت زده خواهد کرد؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.