افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

طوفان الاقصی یک حرکت بین المللی صحیح، منطقی و قانونی بود/ کار درخشان نیروهای مسلح ما در دو سه شب پیش یک کار کاملا قانونی و مشروع بود.

  • کد خبر : 385079
طوفان الاقصی یک حرکت بین المللی صحیح، منطقی و قانونی بود/ کار درخشان نیروهای مسلح ما در دو سه شب پیش یک کار کاملا قانونی و مشروع بود.

نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) تهران اقامه شد. خبرگزاری میزان – مراسم بزرگداشت مجاهد فی سبیل الله و سید عزیز جامعه اسلامی، شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و یارانش از جمله شهید نیل ثالث توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد جامع برگزار شد. حضرت […]

نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) تهران اقامه شد.

خبرگزاری میزان – مراسم بزرگداشت مجاهد فی سبیل الله و سید عزیز جامعه اسلامی، شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و یارانش از جمله شهید نیل ثالث توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد جامع برگزار شد. حضرت امام خمینی (ره).

لذا این مراسم با خطبه های نماز جمعه و سپس به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه خواهد شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خطبه‌های نماز جمعه تهران، بخشی از خطبه‌های خود را به زبان عربی برای سراسر جهان اسلام به‌ویژه ملت عزیز لبنان و فلسطین ایراد می‌کنند.

رهبر انقلاب: این رژیم بدخواه، بی ریشه، تصنعی و ناپایدار است و تنها با تزریق حمایت آمریکا سرپا مانده است. و این نیز طولانی نخواهد بود. انشاالله… امروز خود گروهک های جنایتکار صهیونیستی کم کم به این نتیجه رسیده اند که هرگز نخواهند توانست بر حماس و حزب الله پیروز شوند.

رهبر انقلاب: [رژیم صهیونی] صرفاً با تزریق حمایت آمریکا بر روی زمین باقی مانده است. و این نیز طولانی نخواهد بود. انشاءالله دلیل روشن این گفته این است که یک سال است که دشمن چندین میلیارد دلار در غزه و لبنان و با کمک همه جانبه آمریکا و چند دولت غربی دیگر برای مقابله با چند هزار مبارز و مجاهد هزینه کرده است. در منطقه نام خدا که محاصره شده و از هر کمکی منع شده اند. آنها از خارج هستند، شکست خورده اند و تنها هنرشان بمباران خانه ها، مدارس، بیمارستان ها و مراکز جمعیتی غیرمسلح بوده است.

رهبر انقلاب: وابستگی آمریکا و متحدانش به حفظ امنیت رژیم غاصب، سرپوشی بر سیاست مرگبار تبدیل نظام به ابزار خود برای تصرف همه منابع این منطقه و استفاده از آن در مهم جهانی است. اقدامات درگیری ها سیاست آن تبدیل رژیم به دروازه ای برای صادرات انرژی از منطقه به جهان غرب و واردات کالا و فناوری از غرب به منطقه است و این به معنای تضمین وجود رژیم غاصب و وابستگی است. کل منطقه در آن رفتار وحشیانه و بی رحمانه رژیم با رزمندگان ناشی از طمع چنین وضعیتی است.

رهبر انقلاب: حزب الله و رهبر قهرمان و شهیدش جوهره فضایل و هویت تاریخی لبنان هستند. ما ایرانی ها از دیرباز لبنان و امتیازات آن را می شناسیم. افرادی مانند شهید محمد بن مکی عاملی، علی بن عبدالعال کرکی، شهید زین الدین عاملی، حسین بن عبدالصمد عاملی و فرزندش محمد بهاءالدین معروف به شیخ بهایی و دیگر رجال علم و دین. ، ایران در حکومت های سربداران و صفویه در قرون هشتم و دهم و یازدهم هجری قمری از برکات دانش غنی خود بهره مند شدند.

رهبر انقلاب: دوستان عزیز! دلهای پریشان با یاد خدا و یاری گرفتن از او آرامش می یابند. خرابه ها بازسازی می شود و صبر و استقامت شما باعث عزت و عزت می شود.
سید عزیز، شما سی سال در صف مقدم مبارزه سختی بودید. حزب الله را قدم به قدم رشد داد… با تدبیر سید، حزب الله قدم به قدم، صبورانه، منطقی و طبیعی رشد کرد و در مراحل مختلف وجود خود را برای عقب راندن رژیم صهیونیستی به دشمنانش نشان داد: «ثمراتش را هر چه به آنها می دهد. به اذن پروردگارشان حزب الله به راستی «شجره طیبه» است.

رهبر انقلاب: بالاخره جنایات رژیم صهیونیستی این گرگ خون آشام را از صحنه دور خواهد کرد.

از آنجا که دشمن شرور و تهمت‌زن نمی‌تواند به سازمان‌های قوی حزب‌الله یا حماس یا جهاد اسلامی و دیگر سازمان‌های مجاهد به نام الله آسیب جدی وارد کند، ترور، ویرانی، بمباران، کشتار غیرنظامیان و عزاداری افراد غیرمسلح را نشانه‌ی خود می‌دانند. پیروزی امتیازش چنده؟ محصول این رفتار، تمرکز خشم و افزایش انگیزه مردم و برخاستن مردان، ژنرال ها و رهبران و مردگان بیشتر و تنگ شدن دایره گرگ خون آشام و در نهایت از بین رفتن شرم آور آن است. وجود از مرحله هستی انشاالله

رهبر انقلاب: مهمترین سخنرانی و پیام عملی ایشان در زندگی دنیوی ایشان این بود که شما مردم وفادار لبنان از از دست دادن شخصیت های برجسته ای چون امام موسی صدر، سید عباس موسوی و… مأیوس و ناراحت نباشید. . ; در مسیر مبارزه تردید نکنید. تلاش و قدرت خود را افزایش دهید؛ همبستگی خود را دو برابر کنید. مقاومت کنید و با تقویت ایمان و اعتماد به دشمن متجاوز را شکست دهید.

معشوق من! ملت وفادار لبنان! جوانان پرشور حزب الله و امل! بچه های من! امروز سید شهید ما از ملت و جبهه مقاومت و تمام امت اسلامی همین را می خواهد.

رهبر انقلاب در خطبه های عرب در نماز جمعه تهران: پیکر سید حسن نصرالله رفته است، اما شخصیت واقعی، روح، سیره و صدایش هنوز در میان ماست و خواهد بود. او پرچم رفیع مقاومت در برابر شیاطین ستمگر و درنده بود. او سخنورى فصيح و مدافع شجاع مظلوم بود. او مایه دلگرمی و شجاعت مبارزان و حق طلبان بود. محبوبیت و نفوذ او از لبنان، ایران و کشورهای عربی فراتر رفته بود. و اکنون شهادت شما این تأثیر را افزایش خواهد داد.

رهبر انقلاب: همه ما برای شهادت سید عزیز ناراحت و متاسفیم. این یک ضایعه بزرگ است و ما عمیقا متأسفیم. البته غم ما به معنای افسردگی، اندوه و ناامیدی نیست. نوعی عزاداری برای سالار شهیدان حسین بن علی (علیه السلام) است. حیات بخش، آموزنده، انگیزاننده و امیدوارکننده است.

رهبر انقلاب در خطبه های عرب در نماز جمعه تهران: بر خود لازم دانستم که به برادرم، عزیز و مایه مباهاتم، چهره محبوب جهان اسلام و زبان فصیح ملت های جهان تجلیل کنم. منطقه، نگین درخشان لبنان، جناب سید حسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه) در نماز جمعه تهران، تذکری هم برای همه دارم. مخاطب این خطبه، همه جهان اسلام هستند، اما ملت عزیز لبنان و فلسطین مخاطب خاصی هستند.

این خبر در حال تکمیل است…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.