افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
0

بخش مهمی از آرامش و امنیت مرهون زحمات فرماندهی انتظامی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 384758
بخش مهمی از آرامش و امنیت مرهون زحمات فرماندهی انتظامی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام سردار محمدرضا محد فرمانده سپاه امام علی (ع) پسر ابی طالب (TO) استان قم به مناسبت 22 مهرماه آغاز هفته نیروی انتظامی به شرح زیر است. به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است امروز کسانی که از طریق نیروی انتظامی سعی در تامین آرامش، امنیت و آسایش شهروندان […]

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام سردار محمدرضا محد فرمانده سپاه امام علی (ع) پسر ابی طالب (TO) استان قم به مناسبت 22 مهرماه آغاز هفته نیروی انتظامی به شرح زیر است.

به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است

امروز کسانی که از طریق نیروی انتظامی سعی در تامین آرامش، امنیت و آسایش شهروندان کشورمان دارند؛ در واقع به معنای واقعی کلمه مجاهد توسط آنها سبیل الله فرمانده کل قوا هستند عالی)

13 اکتبر آغاز هفته انضباطی است، با یادآوری تلاش و سختکوشی کارکنان در 24 ساعت شبانه روز. سرور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی است.

بخش اعظم آرامش و امنیت حاکم بر کشور عزیزمان مرهون تلاش، کارآمدی، مدرن بودن و اخلاص فرماندهی پرتلاش نیروی انتظامی است که با اتکا به نیروی انسانی فعال، توانمند و انقلابی از یک سو و فناوری های پیشرفته و نوین. و ابزار، از یک طرف. و تیم ها از سوی دیگر توانسته اند مقتدرانه با اخلالگران نظم و امنیت در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، رسانه ای و دیجیتالی و همچنین با قاطعیت با مجرمان و قاچاقچیان مقابله کنند و همچنین مدیریت شهری، جاده ای و … آسیب مرزی .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را که امسال با نام «پلیس باهوش، مردم محترم قانون» و از درگاه خداوند متعال نامگذاری شده است، به تمامی فرماندهان، مدیران، کارکنان و سربازان گرانقدر فرماندهی انتظامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم. . خدایا حسن عاقبت و توفیق روزافزون در پناه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است. الشریف و در سایه مقام معظم رهبری از شما می خواهم که ولایتمدار و پیشوا باشید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.