افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

جستجوی جاستین سان برای ثروت بیشتر. ترون بر بستر درآمدهای نجومی

  • کد خبر : 384698
جستجوی جاستین سان برای ثروت بیشتر. ترون بر بستر درآمدهای نجومی

شبکه TRON با ثبت درآمد 577 میلیون دلاری در سه ماهه سوم از بسیاری دیگر از بلاک چین های بزرگ پیشی گرفته است. به گزارش اسمارتک نیوز، این رکورد به دلیل افزایش فعالیت استیبل کوین ها و ورود به بازار ممکوین ها بدست آمده است. Tron، سودآورترین بلاک چین تابستان شبکه Tron در سه ماهه […]

شبکه TRON با ثبت درآمد 577 میلیون دلاری در سه ماهه سوم از بسیاری دیگر از بلاک چین های بزرگ پیشی گرفته است.

به گزارش اسمارتک نیوز، این رکورد به دلیل افزایش فعالیت استیبل کوین ها و ورود به بازار ممکوین ها بدست آمده است.

Tron، سودآورترین بلاک چین تابستان

شبکه Tron در سه ماهه سوم سال به درآمد بی سابقه ای دست یافت 577 میلیون دلار و از نظر درآمد سه ماهه از دیگر بلاک چین های بزرگ از جمله بیت کوین و اتریوم پیشی گرفت.

در سه ماهه سوم، ترون 577.2 میلیون دلار درآمد داشت که 74 درصد آن از طریق سهام و 26 درصد از سوختن به دست آمد. این اطلاعات بر اساس داده های سایت Tronscan (ترونسکن) توسط جاستین سان، بنیانگذار ترون، در پستی در شبکه اجتماعی X در تاریخ 2 اکتبر ارائه و تایید شد.

Tron گزارش درآمد سه ماهه 577 میلیون دلار برای سه ماهه سوم - منبع: Tronscan
Tron درآمد سه ماهه 577 میلیون دلاری را برای سه ماهه سوم گزارش می دهد – منبع: TronScan

رکوردهای شبکه TRON عمدتاً به دلیل افزایش فعالیت استیبل کوین ها در شبکه و همچنین ورود اخیر به بازار Mimecoin است.

طبق داده‌های وب‌سایت Token Terminal، کل کارمزد و درآمد Tron از شبکه‌های بزرگ‌تری مانند بیت‌کوین و اتریوم پیشی گرفته است. درآمد سه ماهه بیت کوین تقریباً 56.3 میلیون دلار و اتریوم تقریبا 256 میلیون دلار بوده است

شایان ذکر است که تفاوت های قابل توجهی در نحوه درآمدزایی در شبکه های بلاک چین وجود دارد و این درآمدها معمولاً از طریق ترکیب پیچیده ای از هزینه ها، درآمدها و سایر منابع فنی مقایسه بر اساس درآمد خالص یا کارمزد ممکن است تصویر کاملی از کل درآمد یک بلاک چین ارائه نکند.

ترون در حال حاضر دومین بلاک چین پایدار استیبل کوین پس از اتریوم است، با تقریباً. 35 درصد از 172 میلیارد دلار ارزش بازار استیبل کوین ها را دارد.

بیش از 62 میلیارد دلار استیبل کوین در حال حاضر در شبکه ترون مستقر است - منبع: دیفای لامابیش از 62 میلیارد دلار استیبل کوین در حال حاضر در شبکه ترون مستقر است - منبع: دیفای لاما
بیش از 62 میلیارد دلار استیبل کوین در حال حاضر در شبکه ترون مستقر است – منبع: دیفای لاما

شبکه Tron در میان کاربران در بازارهای نوظهور در آمریکای جنوبی و آفریقا محبوب است، جایی که تورم بالا و مشکلات ارز داخلی اغلب منجر به تقاضای بالا برای دارایی‌های پایدارتر مانند تتر (USDT) می‌شود که با دلار آمریکا مرتبط است.

در زمان انتشار این خبر، تتر 98.3 درصد از کل سپرده‌ها و فعالیت‌های استیبل کوین در شبکه TRON را به خود اختصاص داده است.

ورود جاستین سان به memecoins همچنین باعث افزایش کمی درآمد شبکه شد، زیرا پلتفرم memecoining او به نام SunPump با موفقیت متوسطی شروع به کار کرد.

Sun Pump، شبیه‌سازی پلتفرم سکه‌سازی میم مبتنی بر Solana، Pump Fun (pump.fun)، در 11 روز اول خود 1 میلیون دلار جمع‌آوری کرد و از زمان عرضه در 9 آگوست، در مجموع 5.4 میلیون دلار درآمد کسب شده.

Sun Pump تاکنون 5.4 میلیون دلار درآمد داشته است - منبع: Dawn AnalyticsSun Pump تاکنون 5.4 میلیون دلار درآمد داشته است - منبع: Dawn Analytics
Sun Pump تاکنون 5.4 میلیون دلار درآمد داشته است – منبع: Dawn Analytics

ترون بیشترین درآمد خود را در 21 آگوست ثبت کرد و بیش از 5.4 میلیون دلار در 24 ساعت به دست آورد. با توجه به داده های دیفای لاما، این رکورد پس از تزریق است 1 میلیارد دلار تتر مورد جدید توسط Tether در 20 اوت (30 اوت) انجام شد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-03 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.