افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

میدل ایست آی: اسرائیل میزان موفقیت عملیات ایران را به شدت محکوم می کند

  • کد خبر : 384683
میدل ایست آی: اسرائیل میزان موفقیت عملیات ایران را به شدت محکوم می کند

به گزارش خبرآنلاین، علیرغم سانسور رسانه ای و اطلاع رسانی ارتش رژیم صهیونیستی، سه شنبه شب و همزمان با عملیات صادق 2، تصاویر متعددی از اصابت موفقیت آمیز و گسترده موشک های ایران منتشر شد موشک های بالستیک علیه اهدافش. راه اندازی شد و توجه رسانه های جهانی را به خود جلب کرد. در همین […]

به گزارش خبرآنلاین، علیرغم سانسور رسانه ای و اطلاع رسانی ارتش رژیم صهیونیستی، سه شنبه شب و همزمان با عملیات صادق 2، تصاویر متعددی از اصابت موفقیت آمیز و گسترده موشک های ایران منتشر شد موشک های بالستیک علیه اهدافش. راه اندازی شد و توجه رسانه های جهانی را به خود جلب کرد.

در همین راستا، پیش از انتشار تصاویر ماهواره‌ای پایگاه هوایی «نواتیم» توسط خبرگزاری‌های آمریکایی و افشای موفقیت‌آمیز عملیات موشکی ایران در این پایگاه که جنگنده‌های اف 35 آمریکایی در آن قرار دارد، «خاورمیانه» سایت ایست آی» در گزارشی به گزارش منابع ضد صهیونیستی و آمریکایی، میزان خسارات موشک‌های بالستیک ایران را که به پایگاه‌های هدف اصابت کرده است، مورد بررسی قرار داد.

این سایت انگلیسی نوشت: پس از حمله موشکی گسترده ایران به اسرائیل که با استفاده از موشک های بالستیک انجام شد، عکس های گسترده ای از بسیاری از موشک های ایرانی منتشر شد اما سانسور رسانه ای و اطلاعاتی اسرائیل تخمین دقیق میزان موفقیت عملیات ایران را دشوار کرده است. .

میدل ایست آی افزود: در همین حال رسانه ها و مقامات اسرائیلی و آمریکایی گزارش های ضد و نقیضی در مورد عملیات ایران ارائه می کنند، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال روز چهارشنبه در گزارشی مدعی شد که پایگاه های نظامی اسرائیل آسیب جزئی دیده است.

این نشریه انگلیسی در ادامه با تاکید بر گزارش های متناقض رسانه های اسرائیلی و آمریکایی نوشت: ادعای وال استریت ژورنال این است که موشک های ایرانی با موفقیت به پایگاه ناواتیم و محل استقرار جنگنده های اسرائیلی اصابت کرده است و اسرائیل مانع ورود خبرنگاران آزاد به این هوا شده است. پایه.”

میزان سانسور رژیم صهیونیستی در حالی است که نظامیان این رژیم به خبرنگار میدل ایست آی علت محدودیت های اعمال شده را «میل اسرائیل برای جلوگیری از افشای اطلاعات به ایران و افشای میزان خسارت دانسته اند». “. پس از حمله ایران به تهران ایجاد شد.

این رسانه انگلیسی در ادامه گزارش خود آورده است: با وجود خسارات آشکاری که پس از حمله ایران وارد شده است، اسرائیل و آمریکا مدعی هستند ائتلاف تشکیل شده در مقابله با موشک های ایران موفق است.

میدل ایست آی افزود: ادعای این مقامات و کشورها این است که تصاویر منتشر شده در شبکه های مجازی حاکی از موفقیت گسترده ایران است و پدافند هوایی اسرائیل یا گنبد آهنین معروف آن با موشک های ایران مقابله نکرده و بسیاری از موشک ها بدون هیچ گونه موشکی به اهداف خود رسیده اند. موانع.” »

این سایت انگلیسی زبان در ادامه به بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر موفقیت 90 درصدی عملیات صادق 2 و اظهارات جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید مبنی بر شکست ایران در عملیات خود اشاره کرد و نوشت: سانسور اطلاعات اسرائیل یا ادعای مقامات آمریکایی اینکه ایران شکست خورده موضوع جدیدی نیست.

میدل ایست آی اظهار داشت: از زمان شروع جنگ غزه در اکتبر 2023، اسرائیل سانسور اطلاعات خود را تقویت کرده است. بر اساس گزارش مجله 972+، اسرائیل در سال 2023 از انتشار 613 خبر توسط رسانه های اسرائیلی جلوگیری کرد و این تعداد از سال 2011 که سانسور اطلاعات در اسرائیل زیر ذره بین قرار گرفت بی سابقه است.

بر اساس گزارش مجله فوق الذکر، بیش از 2703 مقاله و گزارش توسط ارتش اسرائیل تعلیق شده است.

روزنامه میدل ایست آی در حالی از اظهارات ضد و نقیض مقامات صهیونیستی و آمریکایی در سایه سانسور بی سابقه رژیم صهیونیستی خبر می دهد که پیش از این «امانوئل فابیان» گزارشگر نظامی سایت «تایمز» رژیم صهیونیستی تصاویری از این رژیم منتشر کرده بود. تخریب گسترده پایگاه ناواتیم در شبکه‌های اجتماعی افزود: ارتش اسرائیل روز چهارشنبه اذعان کرد که برخی از پایگاه‌های هوایی این رژیم در حمله ایران مورد اصابت قرار گرفته است، اما خسارات وارده «غیر قابل توجه» است، یعنی خسارتی وارد نشده است. به عملیات جاری نیروی هوایی اسرائیل. به گفته ارتش اسرائیل، این موشک به ساختمان های اداری و مناطق نگهداری در این پایگاه ها آسیب رسانده است.

تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که موشک های ایرانی به ساختمانی در پایگاه هوایی نواتیم رژیم صهیونیستی اصابت کرده و به آن آسیب رسانده است. این تصاویر که در روز چهارشنبه گرفته شده است، آسیب های زیادی به سقف یک مجتمع ساختمانی واقع در نزدیکی باند اصلی فرودگاه را نشان می دهد که آوارهای بزرگ در همه جا پراکنده شده است.

تصویر قسمت محدودی از پایگاه نواتیم پس از عملیات موشکی ایران

میدل ایست آی: اسرائیل میزان موفقیت عملیات ایران را به شدت محکوم می کند

تصویر استوک; منطقه سبز کل پایگاه Novatime را نشان می دهد. ناحیه قرمز تصاویر ماهواره ای تازه منتشر شده را نشان می دهد.

تصاویر ماهواره ای از آشیانه هواپیما در این پایگاه مهم هوایی نظامی رژیم صهیونیستی و پس از بمباران گسترده موشک های ایرانی است و به نظر می رسد سوراخ بزرگی در سقف آشیانه دیده می شود.

ارتش اسرائیل هنوز به درخواست برای اظهار نظر درباره تصاویر ماهواره ای پاسخی نداده است.

همانطور که در بالا ذکر شد، نواتیم خانه پیشرفته ترین هواپیماهای نیروی هوایی اسرائیل، از جمله جت های جنگنده رادارگریز F-35 Lightning II ساخت آمریکا است. از تصاویر ماهواره ای مشخص نیست که آیا هنگام اصابت این آشیانه هواپیما یا جنگنده در آشیانه بوده است.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.