افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

بهترین اسپیکر بلوتوث چیست؟ ما بهترین مارک های بلندگوهای بلوتوث را معرفی می کنیم

  • کد خبر : 384533
بهترین اسپیکر بلوتوث چیست؟ ما بهترین مارک های بلندگوهای بلوتوث را معرفی می کنیم

کدام برند در حال حاضر بهترین اسپیکر بلوتوث را تولید می کند؟ اگر می خواهید بهترین برند بلندگوهای بلوتوث موجود در بازار را بشناسید و با بهترین مدل ها آشنا شوید، در این مقاله همه این اطلاعات را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. بهترین مارک بلندگوهای بلوتوث. امروزه برندهای زیادی در بازار وجود دارند […]

کدام برند در حال حاضر بهترین اسپیکر بلوتوث را تولید می کند؟ اگر می خواهید بهترین برند بلندگوهای بلوتوث موجود در بازار را بشناسید و با بهترین مدل ها آشنا شوید، در این مقاله همه این اطلاعات را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بهترین مارک بلندگوهای بلوتوث.

امروزه برندهای زیادی در بازار وجود دارند که قابل توجه هستند. قیمت اسپیکر بلوتوثاین می تواند کاربران را گیج کند و انتخاب را دشوار کند. در زیر بهترین ها را به شما معرفی می کنیم.

JBL; محبوب و منحصر به فرد!

برند JBL یکی از معروف ترین ها در تولید اسپیکر است و اگر قصد خرید دارید مطمئن باشید بهترین اسپیکر را به راحتی در بین محصولات جی بی ال پیدا خواهید کرد. اسپیکرهای این برند در دو مدل خانگی و بزرگ و همچنین انواع پرتابل تولید می شوند. بنابراین می توانید بهترین اسپیکر بلوتوث بزرگ یا بهترین اسپیکر بلوتوث قابل حمل را در محصولات این برند بیابید. JBL یک برند آمریکایی است که سال هاست در زمینه تولید سیستم های صوتی فعالیت می کند. مطابق قیمت اسپیکر jblبهتر است با بهترین ویژگی های مدل های مختلف آن آشنا شوید.

ویژگی های بلندگو بلوتوث JBL

بلندگوهای JBL کیفیت صدای عالی دارند و حتی با بالا بردن صدا تا آخرین حد صدای هیس و افت کیفیت ندارند و با خیال راحت می توانید در مهمانی های خود روی صدای این اسپیکر حساب کنید.

بدنه بلندگوهای JBL بسیار مقاوم است. برای اینکه در صورت خیس شدن یا گرد و غبار شدن آسیبی نبیند و برای استفاده در استخر یا ساحل گزینه بسیار خوبی است.

پورت های بلندگوهای بلوتوث JBL متنوع هستند و آنها را به سایر دستگاه های بلوتوث یا در مدل های بزرگتر حتی با کابل متصل می کنند.

بهترین مدل های اسپیکر JBL

  • شارژ 5 اسپیکر بلوتوث قابل حمل
  • جعبه مهمانی بلوتوث Partybox Stage 320
  • اسپیکر بلوتوث قابل حمل Essential Partybox Encore
  • اسپیکر بلوتوث قابل حمل Clip 5

ماکسیدر؛ انتخاب خبره ها.

Maxider اولین انتخاب بسیاری از افرادی است که به دنبال خرید بهترین نوع اسپیکر بلوتوث هستند. این برند به دلیل تنوع در مدل ها طیف وسیعی از کاربران را در بر می گیرد. در میان گزینه های Maxider می توانید بلندگوهای کوچک و قابل حمل برای پیک نیک و مسافرت یا بلندگوهای خانگی بزرگ برای مهمانی های خود بیابید.

ویژگی های بلندگو Maxeeder

اسپیکرهای این برند نسبت به قیمت کیفیت صدای بسیار بالایی دارند و کسانی که به دنبال گزینه ای با قیمت مناسب هستند را راضی خواهند کرد. علاوه بر این، طراحی میکسر بلندگو به این ترتیب است که توجه و تمرکز طراحان برند را بر تنوع ظاهری نشان می دهد. این اسپیکرهای بلوتوث قیمت مناسبی دارند و با هر بودجه ای می توانید آن ها را برای خود یا حتی به عنوان هدیه در نظر بگیرید.

بهترین مدل های اسپیکر Maxeeder

  • اسپیکر بلوتوث AL1024-LP5
  • اسپیکر بلوتوث خانگی AL237-APL

هارمن کاردون واجد شرایط و حرفه ای!

اگر کیفیت صدا برای شما مهم است یا در زمینه سیستم های سمعی و بصری آگاه هستید، حتما نام برند Harman Kardon که در زمینه بهترین اسپیکرهای بلوتوث فعال است را بدانید. کیفیت برند هارمن کاردن به حدی است که برندهای معروف خودرو مانند بنز و ولوو برای سیستم صوتی خودرو خود به هارمن کاردن روی آوردند. پس مطمئن باشید که بهترین نوع اسپیکر بلوتوث را در بین محصولات مختلف این برند خواهید یافت.

ویژگی های اسپیکر هارمن کاردون

طراحی بلندگوهای این برند نشان از جسارت آن دارد; زیرا در انواع و اشکال مختلف ساخته می شوند و نقاب هنر و نبوغ و کیفیت را به نمایش می گذارند. از نظر ظاهری می توان اسپیکرهای هارمن کاردون را خاص ترین اسپیکر بلوتوثی دانست.

فرقی نمی کند بلندگوهای گران قیمت، میان رده یا ارزان را انتخاب کنید. در هر صورت کیفیت صدای آن شما را راضی خواهد کرد. پس بهترین اسپیکر هارمن کاردون را با چشمان بسته انتخاب کنید.

شما می توانید انواع قیمت ها را در مدل های هارمن کاردن پیدا کنید. شما می توانید محصولات این برند را در رنج های قیمتی مختلف خریداری کنید.

بهترین مدل های اسپیکر هارمن کاردون

  • اسپیکر بلوتوث خانگی Aura Studio 4
  • اسپیکر بلوتوث قابل حمل Citation 200
  • اسپیکر بلوتوث قابل حمل Onyx Studio 8
  • بلوتوث اسپیکر Go + Play

سونی؛ پیشگام و جانباز!

برند سونی نیازی به معرفی ندارد. از دوربین های این برند گرفته تا سیستم های صوتی مانند بلندگوهای بلوتوث، سونی همیشه منحصر به فرد بوده است. شما می توانید طیف گسترده ای از بلندگوهای بلوتوث قابل حمل تا بلندگوهای خانگی و جعبه های مهمانی را در مدل های مختلف پیدا کنید.

ویژگی های اسپیکر سونی

بهترین اسپیکر بلوتوث چیست؟ ما بهترین مارک های بلندگوهای بلوتوث را معرفی می کنیم

کیفیت صدای بالای بلندگوهای سونی نشان از مهندسی فوق العاده به کار رفته در اسپیکرهای این برند دارد. کیفیت بالای صدا باعث ایجاد صدایی شفاف و شفاف در فرکانس های مختلف شده است.

طراحی جمع و جور از دیگر ویژگی هایی است که در محصولات این برند به چشم می خورد. به کمک طراحی خوب می توانید بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل را در مدل های این برند مشاهده کنید.

عمر طولانی باتری یکی از ویژگی هایی است که اگر می خواهید از اسپیکر در محیط های بیرونی مانند پیک نیک یا مسافرت استفاده کنید باید به آن توجه کنید. این ویژگی را می توانید در بلندگوهای سونی مشاهده کنید.

قابلیت استفاده بالا از دیگر امکاناتی است که می توانید در اسپیکرهای سونی مشاهده کنید. جفت شدن این اسپیکرها ساده است و می توانید به راحتی گوشی یا هر وسیله دیگری را به اسپیکر متصل کنید.

بهترین مدل های اسپیکر سونی.

  • اسپیکر خانگی MHC-V43D
  • اسپیکر قابل حمل SRS-XG300
  • اسپیکر خانگی XP500

نکاتی که در انتخاب بهترین اسپیکر بلوتوث باید در نظر بگیرید

علاوه بر شناخت بهترین برند بلندگوهای بلوتوثی، باید بدانید که در انتخاب به چه نکاتی توجه کنید تا از نتیجه انتخاب خود راضی باشید.

  1. فناوری TWS: این ویژگی یکی از مواردی است که اگر به دنبال بهترین اسپیکر هستید باید به آن توجه کنید. با کمک این قابلیت می توانید دو اسپیکر را به یک دستگاه مانند تبلت یا تلفن همراه متصل کنید.
  2. ظرفیت باتری: برای بلندگوهای بلوتوث، به ویژه مدل های قابل حمل، ظرفیت باتری و سرعت شارژ اهمیت زیادی دارد. زیرا بیرون از خانه و در حین پیک نیک نیاز به ماندگاری طولانی دارد.
  3. تعداد واحدها: واحدها و قطر آنها تاثیر بسزایی در میزان صدای تولیدی خواهد داشت. بلندگوهای بزرگ به طور طبیعی واحدهای بزرگتری دارند و صدای تولید شده حجیم تر است. بنابراین اگر قصد خرید اسپیکر برای مهمانی را دارید به قطر درایورها توجه کنید.
لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.