افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

برق انداختن سنگ توالت؛ با این ترفندا دیگه هیچ میکروبی جرئت نمیکنه وارد محدوده بشه!

  • کد خبر : 38441
برق انداختن سنگ توالت؛ با این ترفندا دیگه هیچ میکروبی جرئت نمیکنه وارد محدوده بشه!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز– دیدید وقتی یه چیزی رو تمیز میکنیم میگیم برق انداختمش این برق انداختن یه لذتی به آدم میده که هر چی خستگی تو تن آدم هست همش به یکباره نیست و نابود میشه و از بین میره و میشه گفت که تازه حس تمیز […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز– دیدید وقتی یه چیزی رو تمیز میکنیم میگیم برق انداختمش این برق انداختن یه لذتی به آدم میده که هر چی خستگی تو تن آدم هست همش به یکباره نیست و نابود میشه و از بین میره و میشه گفت که تازه حس تمیز بودن یه چیزی رو به آدم منتقل میکنه ولی خب بعضی وقت ها هم هست که ما خیلی تلاشمون رو میکنیم که یه وسیله ای رو حسابی تمیز کنیم و برق بندازیم ولی اونجور که باید نمیشه و به دلمون نمیشینه که خب اینجور وقتا حس میکنیم که یه جورایی زحمتمون به هدر رفته و از اون مهمتر وقتمون بیخود و بی جهت صرف یه کار بی فایده شده که همه ی این ها از خوره ی برق افتادن هست که نشات میگیره و انگار که اگر چیزی از تمیزیه زیاد برق نزنه نمیشه و اینجور وقتاست که ما تبدیل میشیم به کلاغ! آخه در جریانید که کلاغ هم چیزای براق رو دوس داره ولی خب باید این موضوع رو در نظر بگیرید ک هر چیزی یه عمری داره و وقتی از عمرش بگذره اونجوری که باید و شاید مثل روز اولش تمیزی نمیشه و البته که نگهداریه اون از اول هم شرط هستش یعنی لکه ها روی اون هی نیفتاده باشن و شما تمیزش نکرده باشید که در نهایت لکه رو لکه بیاد و جا خوش کنه که تمیز کردنش سخت باشه.

حالا یکی از چیزاهایی که خیلی مهم هست که به تمیزی اون اهمیت بدید و نذارید که لکه رو لکه روی اون بشینه چون در انتها تمیز کردن اون براتون در آینده مشکل خواهد شد سنگ توالت هستش؛ تمیزی این وسیله به قدری با اهمیت هست که میگن اگر وارد یه رستوران تازه شدید و خواستید از کیفیت و تمیزی کار اون مطمئن بشید برید یه سر به سرویس بهداشتیشون بزنید اگر تمیز بود که هیچی اگر نبود با سرعت نور از اونجا فرار کنید! خوشبختانه این روزا ترفندهای خونگی زیادی برای تمیز کردن سنگ توالت وجود داره که خیلی راحت و در سریع ترین زمان ممکن میشه با این ترفندها سنگ رو برق انداخت و تمیزی سرویس بهداشتی رو تضمین کرد، که ما در طول این مقاله چند تا از این ترفندها رو بهتون میگیم که امیدواریم به کارتون بیاد، پس با ما همراه باشید.

استفاده از جوش شیرین و سرکه 

یکی از بهترین و راحت تری راهکارها برای از بین بردن الودگی ها و برق انداختن سنگ سرویس بهداشتی استفاده از مخلوط جوش شیرین و سرکه هست؛ برای انجام این کار کافیه که یه مقدار جوش شیرینی رو روی سنگ توالت و کاشی های دور اون بپاشید و بعد یه مقدار هم سرکه به این قسمت ها اسپری کنید. یه چند ساعت اجازه بدید که این ترکیب تاثیر خودش رو بذاره و بعد با کمک یه برس توالت کاملا تمیز شروع به تمیز کردن سنگ و کاشی های اطراف اون کنید و دقت داشته باشید که میتونید در عین برس کشیدن یه مقدار آب داغ هم روی سنگ بریزید و بعد بسابیدش با برس.

توالت4646

استفاده از نوشابه

از دیگر روش هایی که میتونید با کمک اون جرم و آلودگی های موجود تو سنگ توالت ایران و فرنگی رو از بین ببرید استفاده از نوشابه هست؛ برای انجام این کار کافیه که یه بطری نوشابه رو روی سنگ بریزید و یه مقدار زمان به اون بدید تا تاثیرش رو بذاره و بعد با کمک برس توالت شروع به لکه زدایی و از بین بردن جرم های موجود کنید. اسید فسفریک و کربنیک که در نوشابه موجود هست میتونه به برق انداختن هر چه بیشتر سنگ توالت شما کمک کنه. اگر لکه ها زیاد بود اول نوشابه رو بریزید روی سنگ و یا اسپریش کنید تا تمام قسمت ها خیس بخوره و بعد یه ساعت صبر کنید و سپس اقدام به شستشو کنید.

توالت64644

استفاده از خمیردندان و دهانشویه

برای برق انداختن و از بین بردن جرم و لکه روی سنگ توالت میتونید از خمیر دندون و یا دهانشویه بهره ببرید؛ برای انجام این کار کافیه که یه مقدار خمیر دندون و یا دهانشویه رو با آب مخلوط کنید و بعد داخل یه شیشه ی اسپری اون رو بریزید و به قسمت های مدنظرتون اسپری کنید، به اندازه ی سی دقیقه اجازه بدید تا اثر خودش رو بذاره و بعد با استفاده از فرچه ی توالت شروع به جرم زدایی و تمیز کردن لکه های موجود کنید.

توالت6464

استفاده از سرکه و الکل

از دیگر روش هایی که بسیار آسون و سریع هست و میشه اون رو از جمله روش های بی خطر به حساب آوورد میشه به استفاده از مخلوط الکل و سرکه اشاره کرد. برای انجام این کار و تهیه ی مخلوط این دو ماده کافیه که یک دوم پیمانه سرکه رو با یک دوم پیمانه الکل ترکیب کنید و یک چهارم پیمانه هم به ترکیب این دو ماده آب اضافه کنید. حالا میتونید این ترکیب رو داخل یه ظرف اسپری بریزد و قسمت هایی از سنگ و کاشی روکه میخواهید تمیز کنید رو اسپری بزنید و بعد از چند دقیقه شروع به فرچه کشیدنش کنید و در انتها هم با آب گردم سرویس رو آبکشی کنید.

توالت746




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=38441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.