افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

جذاب ترین مربیان خارجی استقلال را معرفی می کنیم

  • کد خبر : 384377
جذاب ترین مربیان خارجی استقلال را معرفی می کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمد شهریاری رئیس هیات مدیره استقلال روز گذشته بر انتخاب یک مربی خارجی خوشنام برای این تیم تاکید کرد. وی در صحبت های خود عنوان کرد که باشگاه در حال مذاکره با گزینه های مطرح بین المللی است و به زودی سرمربی جدید معرفی خواهد شد. این تصمیم پس از پذیرش […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمد شهریاری رئیس هیات مدیره استقلال روز گذشته بر انتخاب یک مربی خارجی خوشنام برای این تیم تاکید کرد. وی در صحبت های خود عنوان کرد که باشگاه در حال مذاکره با گزینه های مطرح بین المللی است و به زودی سرمربی جدید معرفی خواهد شد. این تصمیم پس از پذیرش استعفای جواد نکونام و انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت این تیم گرفته شد.

به گزارش “ورزش سه”، شهریاری با تاکید بر اهمیت به کارگیری مربی باتجربه با سابقه کار، اظهار داشت: استقلال به مربی خارجی نیاز دارد که بتواند با توانایی بازیکنان اتفاقات خوبی را رقم بزند و این یکی از اولویت های باشگاه است. وی افزود: مذاکرات با چند مربی در حال انجام است و به زودی اخبار نهایی اعلام خواهد شد.

از این حیث سعی کرده ایم اسامی مربیان صاحب نامی را نیز با قراردادهای درخشان جمع آوری کنیم که می توانند گزینه های اصلی سرمربیگری استقلال باشند. در ادامه به بررسی سوابق این مربیان می پردازیم:

سرگئی یاکیروویچ:
سن: 47 سال
افتخارات: لیگ کرواسی و قهرمانی حذفی، قهرمانی لیگ بوسنی
سرمربی کروات که سابقه هدایت تیم های مختلف در لیگ کرواسی و بوسنی و هرزگوین را دارد. او توانسته تیم دیناموزاگرب را به قهرمانی لیگ برساند و همچنین تجربه خوبی در مسابقات بین المللی کسب کرده است. آخرین باشگاه او دیناموزاگرب کرواسی بود. او کمتر از دو هفته پیش سمت خود را در این باشگاه ترک کرد.

زالیکو سوپیچ:
سن: 48 سال
سوپیچ یکی دیگر از مربیان کروات است که بیشتر دوران حرفه ای خود را در فوتبال کرواسی گذرانده است. او توانسته تیم هایی را که در شرایط سختی قرار داشتند بازسازی کند و نتایج قابل توجهی کسب کند. آخرین تیمی که او مدیریت کرد تیم ریکا بود که در این تیم نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

2089828

لوسین فاور:
سن: 66 سال
افتخارات: سوپرکاپ آلمان با دورتموند، دو لیگ و دو بازی مقدماتی سوئیس
مربی باتجربه سوئیسی که در تیم های بزرگی مانند بوروسیا دورتموند و نیس مربیگری کرده است. فاوره به سبک هجومی و تسلط بر تاکتیک های پیشرفته شهرت دارد و یکی از بزرگترین افتخارات او قهرمانی در لیگ سوئیس با زوریخ و همچنین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با بوروسیا دورتموند است. او آخرین مربی نیس در لیگ فرانسه بود.

2089838

کیکه ستین:
سن: 65 سال
مربی اسپانیایی که در فوتبال کشورش به شهرت زیادی دست یافته است. او به عنوان مربی بارسلونا شناخته می شود و سابقه مربیگری در تیم های لاس پالماس و رئال بتیس را نیز در کارنامه دارد. ستین به خاطر سبک بازی کنترل محور و تمرکزش بر حفظ توپ معروف است. اگرچه دوران حضور او در بارسلونا کوتاه بود اما توانست نتایج خوبی در لالیگا کسب کند. آخرین باشگاه او ویارئال بود.

2089839

کیکه سانچز فلورس:
سن: 59 سال
افتخارات: قهرمانی در لیگ اروپا و سوپرکاپ اروپا با اتلتیکو مادرید، قهرمانی در جام اتحادیه پرتغال با بنفیکا و فتح دو جام ریاست جمهوری امارات متحده عربی.
مربی اسپانیایی که با چندین تیم در اسپانیا و انگلیس کار کرده است. سانچز فلورس به خاطر کارش در اتلتیکو مادرید، بنفیکا، واتفورد و ختافه شهرت دارد. او با اتلتیکو مادرید قهرمان لیگ اروپا و سوپرکاپ اروپا شده است و می داند که چگونه در تیم های متوسط ​​عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. آخرین باشگاه او سویا بود. او حتی تجربه کار در آسیا و در تیم هایی مانند شانگهای شنهوا، العین و شباب الاهلی را دارد.

2089837

والتر مازاری:
سن: 62 سال
یک مربی ایتالیایی با تجربه در سری آ که سرمربی تیم هایی مانند ناپولی و اینترمیلان بوده است. او با ناپولی قهرمان کوپا ایتالیا شد و به عنوان مربی با سبک دفاعی قوی شناخته می شود. ماتزاری آخرین مربی ناپولی بود. ماتزاری در ابتدای فصل نزدیک بود با پرسپولیس به توافق برسد اما در لحظات پایانی ناگهان همه چیز به هم ریخت تا گاریدو هدایت قرمزها را برعهده بگیرد.

2089836

روی فاریا:
سن: 48 سال
افتخارات: قهرمانی جام امیر قطر
دستیار سابق ژوزه مورینیو که تجربه مربیگری در تیم های بزرگی مانند چلسی، رئال مادرید و منچستریونایتد را دارد. فاریا زیر نظر مورینیو چندین قهرمانی لیگ و جام بین المللی را به دست آورده است. او در حال حاضر به دنبال اولین تجربه مربیگری استقلالی است، البته در مقطعی هدایت الدحیل قطر را برعهده داشت که تنها رزومه کاری او در مربیگری است و با آن توانست در جام امیر قطر قهرمان شود. تجهیزات

2089835

فرانک دی بوئر:
سن: 53 سال
افتخارات: چهار قهرمانی لیگ و یک سوپرکاپ هلند با آژاکس و قهرمانی آزاد آمریکا
مربی معروف هلندی که تجربه کار در تیم های آژاکس و اینترمیلان را دارد. دی بوئر به خاطر قهرمانی های متوالی خود با آژاکس در لیگ هلند و همچنین کارش در تیم های ملی شناخته شده است. آخرین باشگاه او الجزیره بود. دی بوئر با هلند در مسابقات قهرمانی اروپا نیز حضور داشت.

2089829

مارسل قیصر:
سن: 55 سال
افتخارات: قهرمانی جام حذفی پرتغال و جام اتحادیه با اسپورتینگ و قهرمانی لیگ امارات با الجزیره
مربی هلندی که کار خود را با تیم UVC Leiden آغاز کرد و بعداً برای تیم های خارج از اروپا مانند الجزیره قرارداد امضا کرد. قیصر به خاطر سبک بازی هجومی و رشد بازیکنان جوان شهرت دارد. او در چند لیگ آسیایی نیز موفقیت هایی کسب کرده و آخرین تیمش الشباب عربستان بود. اسپورتینگ پرتغال و آژاکس هلند دیگر تیم هایی هستند که قیصر مدیریت آنها را بر عهده داشته است.

2089834

برده بیلیچ:
سن: 56 سال
مربی کروات که سابقه مدیریت تیم ملی کرواسی و باشگاه های بزرگی مانند وستهام، واتفورد، وست برومویچ و بشیکتاش را در کارنامه دارد. بیلیچ با عملکرد خوب خود در تیم ملی کرواسی توانست نام خود را در سطح بین المللی مطرح کند و در چندین لیگ اروپایی به موفقیت هایی دست یابد. آخرین باشگاه او الفتح عربستان بود.

2089832

دانیل سوزا:
سن: 46 سال
مربی پرتغالی که بیشتر در سطح باشگاهی پرتغال کار کرده است. او از تیم های جوانان و باشگاه های کوچک شروع کرد و به عنوان یکی از با استعدادترین مربیان پرتغال شناخته می شود. سوزا تاکنون افتخارات بین المللی زیادی کسب نکرده است، اما به دلیل استعدادیابی و توسعه بازیکنان جوان شناخته شده است. آخرین باشگاه او براگا در لیگ پرتغال بود. او همچنین مربی آروکا و ژیل ویسنته در پرتغال بود و دستیار آندره ویلاس بوآس در تیم فرانسوی مارسی بود.

2089827

خوزه پسیرو:
سن: 64 سال
افتخارات: قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا با رئال مادرید، قهرمانی پرتغال با براگا و قهرمانی مصر با الاهلی
مربی مطرح پرتغالی که دستیار کارلوس کی روش در رئال مادرید بود سابقه مدیریت تیم های زیادی را دارد. از اسپورتینگ، پورتو و براگا گرفته تا الهلال، الوحده، شارجه و الاهلی. او همچنین روی نیمکت چند تیم مانند عربستان، ونزوئلا و نیجریه نشسته است که یاران عثیمان آخرین تیمی است که پسیرو پرتغالی هدایت آن را برعهده داشت. مربی برجسته ای که حضورش روی نیمکت استقلال می تواند جذابیت این تیم را افزایش دهد.

2089858

آندره آ استراماچونی:
سن: 48 سال
ارائه آن ضروری نیست. سرمربی سابق استقلال که از زمان جدایی اش از این تیم بارها نامش به عنوان یکی از گزینه های هدایت این تیم مطرح شده است. سرمربی ایتالیایی که قبل از جام جهانی 2022 الغرافه را ترک کرد و تاکنون هدایت هیچ باشگاهی را بر عهده نداشته است. شایعاتی مبنی بر مذاکره با وی در ماه های اخیر شنیده می شد.

2089826

ریکاردو ساپینتو:
سن: 51 سال
افتخارات: قهرمانی جام بلژیک، قهرمانی سوپرجام ایران و قهرمانی لیگ قبرس
آخرین مربی استقلال قبل از نکونام. او نیز مانند استراماچونی نیازی به معرفی ندارد و چند روز پیش طی بیانیه ای از تمایل خود برای بازگشت به جمع آبی پوشان پایتخت صحبت کرد. او همچنین یکی از گزینه های جدی نیمکت نشینی این تیم است.

2089833

فرهاد مجیدی:
سن: 48 سال
افتخارات: یک قهرمانی لیگ برتر ایران
تنها گزینه ایرانی موجود پذیرش هدایت استقلال است. البته گفته می شود مجیدی به دنبال ادامه کار خود در امارات است و به زودی تیمی را در لیگ این کشور هدایت خواهد کرد، با این حال ممکن است با پیشنهاد بازگشت به استقلال وسوسه شود.

2089840

نتیجه گیری: در بالا فقط نام چند مربی مطرح خارجی که احتمال حضور در ایران وجود دارد ذکر شده است. در حال حاضر بسیاری از مربیان بزرگ بدون تیم هستند، اما شرایط به گونه ای است که امکان حضور بسیاری از آنها در ایران وجود ندارد که مهم ترین آنها این است. مسائل مالی. مربیانی مانند لئوناردو ژاردیم می توانند گزینه جذابی برای استقلال باشند که به نظر نمی رسد بودجه آبی ها برای جذب این نوع مربیان را داشته باشد. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که سرمربی معروف خارجی وعده مدیران استقلال کی خواهد بود.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.