افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

حادثه امنیتی خطرناک برای نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 384348
حادثه امنیتی خطرناک برای نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حادثه امنیتی خطرناک و غیرعادی برای سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی رخ داده است. رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بالگردهای امداد و نجات رژیم صهیونیستی به مناطق درگیری در مرزهای لبنان و سرزمین های اشغالی هجوم آورده و در حال تخلیه […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حادثه امنیتی خطرناک و غیرعادی برای سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی رخ داده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بالگردهای امداد و نجات رژیم صهیونیستی به مناطق درگیری در مرزهای لبنان و سرزمین های اشغالی هجوم آورده و در حال تخلیه چند نظامی کشته و مجروح صهیونیست هستند.

همچنین برخی رسانه ها از کشته شدن یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن یک نظامی دیگر صهیونیست در پی اصابت راکت به یکی از پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر می دهند.

از سوی دیگر، حزب الله لبنان اعلام کرد که به نظامیان اسرائیلی در شهرک های صهیونیست نشین «کفر گیلادی» و «شمیره» در شرق شهرک صهیونیستی «صعسا» و پادگان صهیونیستی «رمیم» با موشک فلق حمله کرده است.

همچنین نظامیان صهیونیست که در پوشش گیاهی «مسکف عام»، شهرک صهیونیست نشین «صععه» در غرب این شهرک و شهرک های صهیونیست نشین «البصح» و «آویویم» قرار داشتند مورد حمله حزب الله قرار گرفتند. مبارزان

شهرک صهیونیست نشین «طبریه» نیز توسط حزب الله لبنان بمباران شد.

همچنین جنگنده های حزب الله لبنان تحرکات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در مواضع صهیونیستی الرحاب هدف حملات توپخانه ای قرار دادند.

حزب الله لبنان اعلام کرد که سحرگاه امروز در پی تلاش گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی برای نفوذ به شهر «مارون الرأس»، رزمندگان مقاومت اسلامی 2 بسته انفجاری را بر روی این سربازان متجاوز منفجر کردند.

همچنین حزب الله لبنان مدعی شد که رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 12 ظهر امروز بمبی را علیه گروهی از نظامیان تیپ جولانی رژیم صهیونیستی در منطقه ترتیره واقع در شهر مارون الرأس منفجر کردند.

بر اساس بیانیه حزب الله، این نظامیان صهیونیست از ضلع غربی مارون الرأس اقدام به محاصره این شهر کردند که پس از اقدام رزمندگان حزب الله تعدادی از این نظامیان کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.