افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

سود نهنگ های بیت کوین به اندازه ای نیست که می خواهند بفروشند!

  • کد خبر : 384346
سود نهنگ های بیت کوین به اندازه ای نیست که می خواهند بفروشند!

در اول اکتبر، با ادامه تشدید تنش ها در خاورمیانه، قیمت بیت کوین حدود 4000 دلار کاهش یافت، اما نهنگ ها سرمایه گذاری کافی برای خروج از بازار را انجام نداده اند. به گزارش اسمارتک نیوز، نهنگ ها می توانند باعث افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین شوند. اما برخی از تحلیلگران می گویند که […]

در اول اکتبر، با ادامه تشدید تنش ها در خاورمیانه، قیمت بیت کوین حدود 4000 دلار کاهش یافت، اما نهنگ ها سرمایه گذاری کافی برای خروج از بازار را انجام نداده اند.

به گزارش اسمارتک نیوز، نهنگ ها می توانند باعث افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین شوند. اما برخی از تحلیلگران می گویند که این ارز دیجیتال به این زودی ها به 74000 دلار باز نمی گردد.

نهنگ ها منتظر سرمایه گذاران خرد هستند

کی یانگ جو، سخنگوی کریپتوکوانت، پستی را در 2 اکتبر منتشر کرد که در آن، با تجزیه و تحلیل سود تحقق نیافته نهنگ‌های جدید و قدیمی بیت‌کوین، به این نتیجه رسید که کوین‌های نهنگ بیت‌کوین سود کافی برای فروش بیت‌کوین‌های خود نداشته‌اند.

به گفته این تحلیلگر محبوب، اگر نهنگ های جدیدتر (که کمتر از 5 ماه در بازار هستند) با قیمت های فعلی از بازار خارج شوند، از سرمایه گذاری خود سود خواهند برد. فقط 1% خواهد بود

جو خاطرنشان کرد که نهنگ های مسن تر بهتر عمل کردند. نسبت سود محقق نشده آنها در 30 سپتامبر (9 مهر) حدوداً می باشد ۱.۲۷ بوده است، در حالی که نسبت سود کاغذی نهنگ های جدیدتر فقط است 0.01 بوده است با این حال، او اشاره کرد که حتی نهنگ های بزرگتر بازگشت قابل توجهی در سرمایه گذاری خود را ندارد.

در اینجا، وقتی ذکر می شود که نسبت سود نهنگ های مسن 1.27 بوده است، به این معنی است که آنها 127 درصد بازده سرمایه گذاری خود را داشته اند.

نسبت سود تحقق نیافته نهنگ های جدیدتر بیت کوین در مقابل نهنگ های قدیمی - منبع: CryptoQuant
نسبت سود تحقق نیافته نهنگ های جدیدتر بیت کوین در مقابل نهنگ های قدیمی – منبع: CryptoQuant

کی یانگ جو به این نتیجه رسید که بعید است نهنگ های بیت کوین دارایی های خود را در بازار بفروشند قبل از اینکه سرمایه گذاران خرد نیز نقدینگی را به بازار تزریق کنند. این امر باعث افزایش قیمت بیت کوین می شود و به نهنگ ها فرصت خوبی برای خروج از بازار می دهد.

قیمت بیت کوین در نتیجه تنش ها در خاورمیانه کاهش یافت

پس از تشدید تنش ها در خاورمیانه در اول اکتبر، حدود 243 میلیون دلار پول نقد از صندوق های ETF بیت کوین ایالات متحده خارج شد. این خروج سرمایه که پس از 8 روز متوالی ورود نقدینگی رخ داد، بزرگترین خروجی ETF ها در 30 روز گذشته است.

افزایش تنش ها در خاورمیانه و ترس از عواقب آن فشار فروش در دارایی های پرخطر مانند بیت کوین را افزایش می دهد. این باعث شده است که برخی از سرمایه گذاران پیش بینی کنند که بیت کوین به 54000 دلار یا کمتر خواهد رسید.

تجزیه و تحلیل نمودار روزانه بیت کوین 0 منبع: TradingViewتجزیه و تحلیل نمودار روزانه بیت کوین 0 منبع: TradingView
تجزیه و تحلیل نمودار روزانه بیت کوین 0 منبع: TradingView

ویلی وو، تحلیلگر کهنه کار، سناریوی مثبتی برای بیت کوین در بلندمدت پیش بینی می کند. با این حال، او اضافه کرد که مدتی طول می کشد تا بیت کوین دوباره سطح 74000 دلار را به دست آورد.

او ماه اکتبر را برای بیت کوین پیش بینی کرد نسبتا خفیف خواهد بود و بیت کوین در یک کانال افقی تا نوامبر یا دسامبر 2024 آسیب خواهد دید.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-03 18:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.